سبد خرید 0

مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس گلد

گیفت کارت ایکس باکس گلد

گیفت کارت ایکس باکس گلد مایکروسافت، امکانات بیشتری نسبت به ایکس باکس معمولی دارد که در این مقاله شما را با مزایا و امکانات ویژه آن آشنا خواهم ساخت.

مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس گلد

گیفت کارت ایکس باکس گلد مایکروسافت، امکانات بیشتری نسبت به ایکس باکس معمولی دارد که در این مقاله شما را با مزایا و امکانات ویژه آن آشنا خواهم ساخت.


گیفت کارت ایکس باکس گلد 

با دریافت ایکس باکس گلد از طریق سایت های معتبر و شارژ اکانت خود با این گیفت کارت، به امکانات و سرویس های ویژه ای دسترسی پیدا خواهید کرد که در ایکس باکس معمولی نیست.
با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس گلد می توانید صدها بازی پولی کمپانی مایکروسافت را دریافت و آن ها را اجرا نمایید.

امکانات گیفت کارت ایکس باکس گلد 

دسترسی به بازی های آنلاین

علاوه بر دسترسی به صدها بازی محبوب و پرطرفدار دنیا، شما می توانید انواع فیلم و سریال پرطرفدار را نیز با استفاده از سرویس ایکس باکس گلد دریافت نمایید.
با استفاده از گیفت گیفت کارت ایکس باکس گلد و شارژ اکانت خود با این گیفت کارت علاوه بر اجرای بازی های آفلاین ، به بازی های آنلاین و تحت وب نیز دسترسی پیدا کنید.

امکان چت در بازی های آنلاین

با دسترسی به بازی های آنلاین، این امکان برای شما فراهم است که با سایر دوستان خود که به طور همزمان در حال اجرای بازی هستند، به صورت مجازی ارتباط برقرار کنید و لذت و هیجانی چند برابر بازی های آنلاین را تجربه نمایید.

امکان دسترسی تمام اعضای خانواده به اکانت ایکس باکس گلد

همچنین سرویس ایکس باکس گلد این امکان را برای شما و اعضای خانواده تان فراهم خواهد آورد که بدون آن که نیاز باشد ما و یا تک تک اعضای خانواده تان بابت تهیه و دسترسی به اکانت ایکس باکس گلد هزینه پرداخت کنند، بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت چند نفره به سرویس ایکس باکس گلد دسترسی داشته باشید.

شما در واقع با تهیه این اکانت خواهید توانست سایر اعضای خانواده خود را به داخل اکانت اضافه کنید تا علاوه بر شما، همه اعضای خانواده تان نیز به بازی ها دسترسی داشته باشند.
در این صورت خواهید توانست در داخل خانه و به طور گروهی با اعضای خانواده خود و در کنار هم بازی کنید و یکدیگر را به چالش بکشید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری نمایید.

دسترسی به بازی های رایگان

با شارژ اکانت خود به وسیله گیفت کارت ایکس باکس گلد، کمپانی مایکروسافت هر چند وقت یکبار تعدادی بازی رایگان به صورت آفلاین را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 
شما با  استفاده از سرویس ایکس باکس گلد و تا تهیه اشتراک سالیانه این اکانت، به 6 بازی آفلاین رایگان دسترسی خواهید داشت که در حالت عادی و در صورت نداشتن اکانت ایکس باکس گلد، باید 300 دلار برای تهیه این بازی های آفلاین پرداخت نمایید.

انواع اشتراک گیفت کارت ایکس باکس گلد براساس بازه زمانی

انواع اشتراک ایکس باکس گلد بر اساس بازه زمانی شامل اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله است. 


نحوه خرید اشتراک

* برای خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد و یا هر گیفت کارت دیگری، در ابتدا لازم است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید.
* بعد از این مرحله، میتوانید به یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش گیفت کارت مراجعه کنید و بعد از انتخاب ریجن و نوع اشتراک، اقدام به خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد به صورت آنلاین نمایید.
* پس از خرید گیفت کارت، یک کد 25 رقمی به ایمیل شما ارسال میشود که با وارد کردن این کد، اکانت شما شارژ خواهد شد.

نکات مهم در رابطه با استفاده از گیفت کارت ایکس گلد


* لازم است که به این نکته توجه داشته باشید که نسخه گد ایکس باکس بر خلاف نسخه عادی خود دارای محدودیت زمانی است.
* اگر شما نسخه معمولی گیفت کارت خود را شارژ کنید و مدت ها و یا حتی سال ها از آن استفاده نکنید، چیزی از میزان اعتبار و شارژ آن کم نخواهد شد. اما در صورتی که از گیفت کارت ایکس باکس گلد استفاده می کنید و حساب کاربری خود را با نسخه گلد ایکس باکس شارژ کرده اید، توجه داشته باشید که در صورت استفاده نکردن از گیفت کارت گلد ایکس باکس خود تا سر موعدی که گیفت کارت خود را شارژ کرده اید، اعتبار آن منقضی خواهد شد و دیگر نمیتوانید از امکانات آن استفاده نمایید.

* در هنگام انتخاب ریجن برای خرید اشتراک دقت نمایید که ریجن انتخابی شما با ریجن اکانتی که ساخته اید همخوانی داشته باشد.
* کد 25 رقمی که در هنگام خرید به شما ایمیل میشود را حتما با دقت وارد نمایید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود.

سخن آخر

 در این مقاله در مورد کاربردها و مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس گلد و هم چنین نحوه تهیه اشتراک گلد ایکس باکس اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز سایت قرار دادیم.
برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس گلد می توانید به این سایت وارد شده و خرید اشتراک مدنظر را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.


Top