سبد خرید 0

هر آنچه باید راجب گیفت کارت Xbox بدانید

هر آنچه باید راجب گیفت کارت Xbox بدانید

گیفت کارت های  xbox  از محصولاتی میباشند که اغلب تمامی گیمر ها به ویژه گیمر های ایرانی با آن مواجه هستند. استفاده و بکار گیری گیفت کارت ها  در ایران تنها راه و شیوه خرید آنلاین بازی ها و همچنین خرید اشتراک سرویس ها به حساب میایند. 

گیفت کارت های  xbox  از محصولاتی میباشند که اغلب تمامی گیمر ها به ویژه گیمر های ایرانی با آن مواجه هستند. استفاده و بکار گیری گیفت کارت ها  در ایران تنها راه و شیوه خرید آنلاین بازی ها و همچنین خرید اشتراک سرویس ها به حساب میایند. به این صورت که پس از خرید گیفت کارت به وسیله کاربر و وارد نمودن کد گیفت کارت کاربر قادر خواهد بود مبلغ معینی پول را له اکانت ایکس باکس خود اضافه نماید. در این صورت میتواند به صورت آنلاین از فروشگاه ایکس باکس محصولاتی همچون بازی، بسته های الحاقی و ... را خریداری نماید. با توجه به تفاسیر بالا به احتمال زیاد شما متوجه شده اید که موضوع مقاله در رابطه با ((آنچه باید راجب گیفت کارت Xbox بدانید)) میباشد. از اینرو اگر شما به  دنبال آشنایی بیشتر با گیفت کارت Xbox هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گیفت کارت Xbox چیست؟

در بیان مفهوم گیفت کارت ایکس باکس بایستی چنین بیان نمود که گیفت کارت Xbox نوعی کارت میباشد. که با وارد نمودن کد تعریف شده بر روی آن قادر هستید. به حساب ایکس باکس خود پول اضافه نمایید. گیفت کارت های ایکس باکس قیمت های متفاوتی وجود دارند. علاوه بر این گیفت کارت های ویژه سرویس ایکس باکس لایو گلد و همچنین ایکس باکس گیم نیز وجود دارد. که شما قادر هستید با خرید گیف کارت های این  سرویس و وارد نمودن کد درج شده اشتراک این سرویس ها را فعال نمایید.

چرا بایستی از گیفت کارت استفاده نمایم ؟

به منظور خرید بازی های ایکس باکس دو روش در پیش روی شما قرار دارد. در راه اول شما بایستی دیسک بازی را خریداری نمایید و به دلیل آنکه دیسک بازی های ایکس باکس در حالت قاچاق به کشور وارد میشود. از قیمت ثابتی برخوردار نمیباشند. فروشنده قادر هست هر قیمتی را برای فروش به خریداران انتخاب نماید. که به دلایل ذکر شده فروشندگان از این عامل سوء استفاده مینمایند‌ و قیمت های زیادی به ویژه برای بازی های جدید تعیین میکنند. راه دوم و البته بهتر خرید بازی ها به صورت آنلاین از فروشگاه Xbox میباشد. به منظور خرید آنلاین  کاربر بایستی مقدار پول بازی را پرداخت نماید.  از سرویس های PayPal یا MasterCard  به طور معمول برای خرید آنلاین استفاده میگرد. ولیکن در ایران این سرویس های بانکی فعالیت نمیکنند. از اینرو تنها راه چاره برای شما خرید گیفت کارت میباشد. شما با خرید نمودن گیفت کارت و سپس وارد نمودن کد آن قادر هستید از فروشگاه ایکس باز خریداری نمایید.

چگونه گیفت کارت ایکس باکس خریداری کرده و از آن استفاده نماییم؟

گیفت کارت های ایک باکس را شما قادر هستید از فروشگاه کنسول و لوازم جانبی آن خریداری کنید. همچنین سایت های متعددی وجود دارند که به صورت آنلاین این گیفت کارت ها را میفروشند. ولیکن ما به شما همیشه مینماییم که پیش از خرید گیفت کارت Xbox نسبت به امنیت و واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای مثال شما میتوانید از سایت دیر کلاب اقدام به خرید این گیفت کارت نمایید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

در پشت گیفت کارت ها کد دوازده رقمی نوشته شده است. از اینرو شما برای استفاده از گیفت کارت Xbox بایستی این کد دوازده رقمی را در حساب ایکس باکس خود وارد نمایید. به همین منظور وارد حساب ایکس باکس خود شوید. پس از اینکار به فروشگاه ایکس باکس رفته و بر روی گزینه Redeem Code کلیک نمایید. کد دوازده رقمی پشت کارت را وارد کنید و سپس دکمه Redeem کلیک کنید. پس از طی این مراحل میزان پولی که در گیفت کارت شما قرار دارد به حساب ایکس باکس شما اضافه می گردد. از ین به بعد شما به راحتی قادر هستید به سهولت از فروشگاه ایکس باکس خرید نمایید. دقت کنید که برای فعال نمودن گیفت کارت در حساب خود بایستی از نرم افزار تغییر ای پی استفاده نمایید.

ریجن بندی گیفت کارت های ایکس باکس

کنسول ایکس باکس ریجن خاصی ندارد ولیکن در قسمت خرید گیفت کارت بایستی گیفت کارتی را خریداری نمایید. که واحد پولی آن با اکانت کشور شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر در اکانت شما کشور ی که انتخاب نموده اید آمریکا باشد در این صورت گیفت کارتی را خریداری نمایید که واحد پولی این کشور یعنی دلار باشد. برای پیدا کردن کشور اکانت تان به وسیله ایکس باکس به اکانت خود وارد شوید. به قسمت System> Setting>System> Language& Location  بروید. در این صورت در پنجره ای که به شما نمایش داده میشود. شما قادر هستید کشور اکانت انتخاب شده اکانت خود را مشاهده نمایید.


Top