سبد خرید 0

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها

همان طور که می دانید، با استفاده از انواع گیفت کارت می توان از فروشگاه ها و اپلیکشین های گوناگون خرید کرد. انواع مختلفی گیفت کارت به منظور ارائه این سرویس، مخصوص فروشگاه های مختلف ارائه شده است که تنها مختص همان فروشگاه است و نمی توان آن را برای فروشگاه دیگری مورد استفاده قرار داد. در این مقاله شما را با مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها آشنا خواهم کرد.

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها؛ گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز مخصوص گوشی های آیفون است؛ با استفاده از این گیفت کارت می توانید در اپ استور آیتونز، مک اپ استور، ای بوک اپ استور و... برنامه های پولی این گوشی های آیفون را دریافت کنید.

از جمله مزایای گیفت کارت آیتونز می توان به خرید درون برنامه ای اپلیکیشن ها، استفاده از آی کلود، ساخت اکانت پریمیوم و دسترسی به انواع فیلم و سریال اشاره کرد.

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها؛ گیفت کارت پلی استیشن

پلی استیشن امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین کنسول های بازی دنیا شده است. کمپانی سونی این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده است که با استفاده از انواع گیفت کارت پلی استیشن، حساب کاربری کنسول خود را شارژ کنند و اقدام به خرید انواع بازی های محبوب روز دنیا کنند.

از جمله مزایای این گیفت کارت می توان به خرید بازی های مورد علاقه و دوست داشتنی، تماشای فیلم و سریال، خرید آپدیت ها و افزونه های جدید اشاره کرد.

همچنین کمپانی سونی انواع گیفت کارت های پلی استیشن مانند گیفت کارت پلی استیشن پلاس، گیفت کارت پلی استیشن پلاس پریمیوم و... را روانه بازار کرده است.

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها؛ گیفت کارت پلی استیشن پلاس

با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس که یکی از انواع گیفت کارت ارائه شده توسط کمپانی سونی است، به نسخه حرفه ای پلی استیشن دسترسی پیدا خواهید کرد.

از جمله مزایای این گیفت کارت می توان به داشتن امکان تجربه بازی به صورت آنلاین و چت و گفتگوی آنلاین در حین انجام بازی، دسترسی به فضای ابری رایگان، دسترسی به بازی های رایگان ماهیانه، بهره مندی از تخفیفات ویژه بازی ها و... اشاره کرد.

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها ؛ گیفت کارت پلی استیشن پلاس پریمیوم

یکی دیگر انواع گیفت کارت زیر مجموعه ایکس باکس است که دارای امکاناتی از قبیل دسترسی به 740 بازی رایگان، امکان پیش خرید بازی قبل از عرضه به بازار، دانلود 2 الی 3 بازی رایگان در ماه و... اشاره کرد.

گیفت کارت گوگل پلی

با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی می توانید انواع اپلیکیشن ها و بازی های روز دنیا در فروشگاه پلی را خریداری نمایید.

از جمله مزایای استفاده از این انواع گیفت کارت ها ( گیفت کارت گوگل پلی) می توان به امکان خرید های درون برنامه ای، نداشتن تاریخ انقضا و امکان هدیه این گیفت کارت به دوستان و آشنایان اشاره کرد.

گیفت کارت مایکروسافت

یکی دیگر از انواع گیفت کارت های مورد استفاده است. با استفاده از این گیفت کارت شما می توانید مانند انواع گیفت کارت هایی مثل گیفت کارت گوگل پلی از فروشگاه انواع برنامه های پولی را خریداری کنید.

 همچنین می توانید به انواع فیلم و سریال های محبوب و روز دنیا دسترسی داشته باشید و این که با استفاده از این گیفت کارت خواهید توانست انواع سخت افزارهایی مثل کیبورد، دسته بازی و... را خریداری نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس

یکی دیگر از سری محصولات سخت افزاری شرکت مایکروسافت، ارائه کنسول های بازی است که با نام ایکس باکس شناخته می شوند.

این شرکت برای کنسول بازی محبوب ایکس باکس نیز برای آن که کاربران این کنسول بازی بتوانند از سرویس ها و خدمات بیشتر این سرویس برخوردار شوند، اقدام به ارائه گیفت کارت ایکس باکس کرده است.

شرکت مایکروسافت انواع گیفت کارت های ایکس باکس را در انواع مختلف گیفت کارت ایکس باکس معمولی، گیفت کارت ایکس باکس گلد و... به کاربران خود عرضه کرده است.

 مزیت ارائه انواع گیفت کارت ایکس باکس توسط شرکت مایکروسافت این است که کاربران بنا به نوع نیاز خود و خدماتی که می خواهند از آن استفاده کنند، یکی از انواع این گیفت کارت ها را خریداری و از سرویس مورد نیاز خود استفاده کنند.

گیفت کارت ایکس باکس گلد

گیفت کارت ایکس باکس گلد، یکی از انواع گیفت کارت های ایکس باکس است که نسبت به نوع معمولی این گیفت کارت، مزایای بیشتری دارد و از جمله مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها ( گیفت کارت ایکس باکس گلد) آن می توان به امکان دسترسی به بازی های آنلاین چند نفره و چت و گفت وگوی آنلاین در حین انجام بازی، دسترسی به بازی های آفلاین رایگان و هزاران فیلم وسریال محبوب به صورت HD اشاره کرد.

سخن آخر

در این مقاله با مزایای استفاده از انواع گیفت کارت ها آشنا شدید و دریافتید که هر یک از این گیفت کارت ها تنها مخصوص استفاده از فروشگاه های مخصوص به خود است و نمی توان از آن ها برای برنامه های دیگر استفاده کرد.

همچنین برای خرید انواع گیفت کارت ها به صورت آنلاین می توانید به سایت دیرکلاب مراجعه کنید و به صورت آنلاین و مطمئن خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

 


Top