سبد خرید 0

بررسی بازی World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend

بازی World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend

بررسی بازی   World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend

بازی World of Warcraft از جمله بزرگترین بازی های آنلاین چند نفره در دنیاست که بار اول در سال 2004 منتشر شد و هنوز هم محبوب ترین بازی آنلاین بین گیمرهاست.

کمپانی سازنده بازی هرچند وقت یکبار این بازی را ویراش می کند و به قول معروف تنور بازی را گرم تر می کند و هربار چیز جدیدتری به بازی می افزاید که میتواند روزو شب را از شما گرفته و فکرتان را بدجوری مشغول بازی کند.

بازی World of Warcraft یک بازی پر رمز و راز است که توانسته گیمرهای زیادی را به پای خود بکشاند.

در سال 2008 نیز نسخه جدید بازی با نام World of Warcraft wrath of the lich king منتشر شد و از همان اول مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفت و از همان ابتدا تعداد زیادی از آن به فروش رفت.

ما در این مقاله میخواهیم به بررسی بازی World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend بپردازیم.

Wrath of the lich king classic

در نسخه کلاسیک بازی شما به آیتم هایی مثل حیوان اهلی، اسباب بازی و گلایدر نهنگ دسترسی خواهید داشت. Tuskarr Shoreglider   فقط در قلمروهای مدرن World of Warcraft موجود است.

قابلیت Boost کردن نیز فقط در قلمروهای  نسخه کلاسیک بازی  یعنی wrath of the lich king classic میباشد؛ به جز قلمروهای جدید معرفی شده در نسخه قبل. Boodt کردن نمی تواند نمیتواند باعث کشته شدن پادشان در بازی شود و این قابلیت فقط در برای اکانت WoW گیم و برای آن دسته از کسانی قابل اجراست که این بازی را خریداری کرده اند.

نسخه Epic Upgrade بازی   World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend، هیچ یک از آیتم های بازی را قبلا و از طریق ارتقای مرحله در اکانت شما باز شده است را بازنمیگرداند.

برای انجام بازی نیاز به داشتن اکانت، اینترنت متصل و نسخه دسکتاپ دارید.

 Lich King بازمیگردد...

سرزمین های افسانه ای بیشتری را در بازی World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend کشف کنید؛ به مناطق یخی Northrend بروید و آن جا را دوباره کشف کنید. در آن جا، آرتاس، پادشاه لیچ، از بالای تخت یخ زده اش بر زمین حکومت میکند و به دنبال آن است که با کمک نیروهای مرده شیطانی خود، تماما زندگی و آرزوهایت را بکاود و نگذارد که تو به آرزوهایت برسی!

برای اجرای نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend تنها نیاز به  پرداخت حق اشتراک بازی و یا گیم تایم دارید.

اگرچه Upgrade های اختیاری بازی، گنجیه ای از آیتم های کم یاب را برای کمک به شما برای انجام سفرهای آینده ای که پیش رو دارید در اختیارتان خواهد گذاشت.

در ادامه مقاله و در جدول زیر، سایر ویژگی های بازی را برایتان آورده ایم:

افزایش تعداد کاراکتر در level 70

مهارت حرفه ای سوارکاری برای کاراکتر اضافه شده

تجهیزات مناسب برای   کاراکتر اضافه شده؛ یک اسب و طلا برای شروع بازی

قلوه سنگ، یک پنگوئن و حیوان اهلی

Kalu’ak Whalebone Glider ، یک مانت پرنده برای شخصیت های کلاسیک شما

 

Tuskarr ShoreGlider ، یک مانت پرنده برای کاراکترهای غیر کلاسیک شما

 

30 روز گیم تایم

 

Fishkeeper’s Lucky Lure، اسباب بازی برای احضار همراه ماهیگیری Tuskar

 

 

World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrend Classic

Lich king-Northrend Classic با اشتراک World of Warcraft یا گیم تایم بدون هزینه اضافی همراه است که شامل توانایی شروع تک سطح 55 شخصیت Death Knight در هر قلمرو Wrath of the Lich King  است. محدودیت های خاصی اعمال میشود.

آپ گِرید Northrend Heroic

آپ گِرید Northrend Heroic ، افزودن به تعداد شخصیت ها در مرحله 70 است که یک شخصیت غیرشوالیه مرگ را فورا برای ماجراجویی در Northrend آماده میکند. همچنین شامل حیوان خانگی، پنگوئن ، قلوه سنگ و اسباب بازی Fishspeaker’s Lucky Lure میشود تا همراه ماهیگیری ، Tuskarr خود را احضار کنید.

آپ گِرید Northrend Epic

آپ گِرید Northrend Epic شامل تمام موارد آپ گِرید Northrend Heroic میشود؛ به علاوه ی 30 روز گیم تایم Kalu’ak Whalebone Glider ، یک مانت پرنده برای کارکترهای Wrath of the Lich king-Northrend Classic شما و گلایدر ساحلی Tuskarr در حال پرواز  بر فراز کوه ها برای کاراکترهای غیرکلاسیک تان.

بعد از خرید این نسخه از بازی، آیتم های Wrath of the Lich king-Northrend Classic از آپ گریدهای Heroic و Epic را میتوان با انجام دادن یک درخواست بسیار کوتاه از جانب صاحب مسافرخانه در هر نقطه از پایتخت شهر و  لانگ شات لاندرو در بندر غنایم.

سیستم های مود نیاز برای انجام بازی

  • سیستم عامل ویندوز 7 به بالای 64 بیتی و یا سیستم عامل Mac
  • پردازنده Core i5-3450 یا AMD FX 8300
  • دستگاه NVIDIA Geforce GTX760 2GB یا  AMD Radeon RX 560 2GB یا Intel UHD Graphics 630 ( 45W TDP)
  • نکته مهم : نیاز به پشتیبانی درایور سازنده دارد.
  • حافظه مورد نیاز:45GB رم (  در صورت استفاده از گرافیک یکپارچه پشتیبانی شده)
  • فضای ذخیره سازی مورد نیاز:  SSD با 100 گیگابایت حافظه در دسترس یا HDD با 100 گیگابایت حافظه در دسترس ( بستگی به عملکرد درایو و پِلیر ممکن است بر روی HDD تاثیر بگذارد).
  • اینترنت پرسرعت
  • رزولوشن : حداقل 1024*768
  • ماوس چند دکمه با چرخ اسکرول

 

سخن آخر

در این مقاله به  بررسی بازی   World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northrenدر دو نسخه Heroic و Epic آن پرداختیم. همچنین در پایان مقاله نیز سیستم عامل های مورد ن برای انجام بازی را برایتان آوردیم.

برای تهیه گیفت کارت و شارژ اکانت خود به منظور خرید بازی World of Warcraft Wrath of the Lich king-Northren و سایر بازی های پرطرفدار به روز دنیا میتوانید به سایت معتبر دیرکلاب در زمینه خرید و فروش انواع گیفت کارت ها مراجعه کنید و گیفت کارت دلخواه خود را خریداری نمایید.

 

 

 

 


Top