سبد خرید 0

نسخه جدید بازی World of Warcraft Dragonflight چه تفاوتی با نسخه های قبلی بازی دارد؟

نسخه جدید بازی World of Warcraft Dragonflight

 نسخه جدید بازی World of Warcraft Dragonflight چه تفاوتی با نسخه های قبلی بازی دارد؟

همان طور که در مقالات پیشین تا حدودی در مورد داستان نسخه های قبلی بازی دراگون فلایت گفتیم، داستان این بازی نبرد میان اژدهایان است و در ورژن جدید بازی یعنی World of Warcraft Dragonflight نیز همین موضوع دنبال میشود.

در World of Warcraft Dragonflight موارد جدید اضافه خواهد شد که در ادامه مقاله بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

تغییرات جدید در بازی World of Warcraft Dragonflight

شکلی زیباتر برای UI بازی

در بازی World of Warcraft Dragonflight قرار است که شکل زیباتر و مدرن تری از UI بازی را شاهد باشیم که با آن قادر خواهید بود تمامی المنت های موجود در نسخه جدید بازی را کوچک و بزرگ کرده، جابه جا کنید و شکل آن را تغییر دهید.

اضافه شدن مپ ها و سرزمین های جدید در بازی World of Warcraft Dragonflight

در نسخه جدید بازی شاهد آن خواهیم بود که مپ ها و سرزمین های جدید به بازی اضافه شود. در بازی World of Warcraft Dragonflight شما شاهد 5 مپ جدید خواهید بود که در اکپنشن جدید بازی اضافه میشود که یکی از آن ها مپ Starting Zone برای کلاس و نژاد جدید است.

چهار مپ دیگر به نام های Azru Span، Waking Shore ، Thaldraszus و Ohn’ aran Planes نیز به بازی اضافه خواهد شد که هر کدام از این سرزمین ها ویژگی های خاص خود را دارند که هر کدام از این سرزمین ها متخص به گروه خاصی از اژدهایان است.

کلاس- نژاد جدید ِDracthyr Evoker

در World of Warcraft Dragonflight شما شاهد یک کلاس و نژاد جدید خواهید بود. Dracthyr نوعی از اژدهایان جدید به شکل انسان هستند که یک نیمه از بدن آن ها اژدها و نیمه دیگر از بدن آن ها نیز به شکل انسان است. این نژاد توسط Neltharyon ( Deathwin)  و پیش از آن که دچار جنون شود، خلق شد که قرار بود سربازان ارتش اژدهایان باشند.

 Dracthyr همچنین یک کلاس جدید به نام Evoker را نیز به همراه خود دارد. این کلاس جدید، از جادوی دراگون فلایت های مختلف برای شفای یاران و دوستان خود و نبرد از راه دور استفاده می کند و دارای دو تخصص است:

Devastation که برای نابودی دشمنان از راه دور به وسیله دو اژدهای قرمز و آبی است و Preservation که برای شفا دادن می باشد.

نکته جالب در مورد این کلاس و نژاد جدید این است که تنها Dracthyr ها می توانند کلاس  Evoker را برای خود انتخاب کنند و تنها Evoker ها میتوانند تبدیل به Dracthyr بشوند.

اژدها سواری!

در World of Warcraft Dragonflight این قدرت به شما داده میشود که سوار اژدهایان شوید ویا اژدهای دلخواه خود را طراحی کنید و رنگ، شاخ، دم و... آن را مطابق با سلیقه خود شکل دهید.

همچنین در هنگام سوار شدن بر دراگون شما قابلیت های مختلفی از جمله سرعت بسیار بالا، سقوط آزاد و... را خواهید داشت که هر چند به یکباره به تمام این قدرت و قابلیت دسترسی پیدا نمی کنید و باید لول خود را بالا ببرید.

تغییر در سیستم تلنت ها در بازی  World of Warcraft Dragonflight

قبل از اکسپنشن Mists of Pandaria ، سیستم تلنت بازی به شکل Talent Tree بود و شما در این سیستم انتخاب میکردید که تلنت پوینت هایی را که دارید را در کجا و چگونه خرج کنید.

در World of Warcraft Dragonflight هم شرکت بلیزارد تصمیم گرفت به جای آن که یک سیستم جدید بسازد، در نسخه جدید دراگون فلایت نیز همین سیستم Talent Tree را پیاده سازی کرده است تا اکپنشن بعدی فراموش نشود.

تغییرات در ورک و Profession ها

در World of Warcraft Dragonflight قرار است که یک تغییر اساسی برای ورک و Profession ها ایجاد شود وشما در نسخه جدید بازی قرار است Master Crafter بشوید.

سایر تغییرات این بخش عبارتند از: آمدن سیستم Crafted Quality ، آیتم های مخصوص برای ورک ها که به شما Stat خاصی میدهد، ایجاد ایستگاه های سازندگی برای تمام ورک های موجود در بازی، آمدن تخصص برای Profession ها، فانتزی تر شدن ورک ها و...

سخن آخر

در World of Warcraft Dragonflight که اکسپنشن جدید بازی دراگون فلایت است شما شاهد تغیرات بسیاری خواهید بود؛ مپ ها و سزمین های جدیدتری به ورژن جدید بازی اضافه میشوند؛ شما قدرت ها و قابلیت های بسیاری را در این بازی و با طی کردن لول های بالاتر به دست خواهید آورد؛ از جمله این که می توانید اژدها سواری کنید و با سرعت زیادی با آن بتازید، سقوط آزاد داشته باشید و...

همچنین در نسخه جدید بازی شما شاهد اضافه شدن کلاس ها و نژادهای جدیدی خواهید بود، UI بازی، شکل جدیدتر و مدرنیزه تری پیدا خواهد کرد و...

برای پیش خرید این بازی می توانید به سایت اصلی مراجعه کنید ویا با خرید گیفت کارت از سایت معتبر دیرکلاب، این پیش خرید را انجام دهید.

 

 


Top