سبد خرید 0

داستان بازی World of Warcraft Dragonflight

داستان بازی World of Warcraft Dragonflight

داستان بازی World of Warcraft Dragonflight

با توجه به این که هنوز داستان اصلی بازی World of Warcraft Dragonflight منتشر نشده است و تنها یک تریلر از آن انتشار یافته است، با توجه به تریلر اولیه ای که در مورد  داستان بازی منتشر شده است، شخصیت های اصلی داستان در نسخه های پیشین دراگون فلایت نیز بوده اند و اکنون در نسخه جدید بازی دراگون فلایت با نام World of Warcraft Dragonflight نیز حضور دارند.

در ادامه مقاله به معرفی شخصیت های اصلی داستان بازی World of Warcraft Dragonflight خواهیم پرداخت

در این بخش از مقاله، به بررسی داستان بازی World of Warcraft Dragonflight و شخصیت های تاثیرگذار در داستان بازی خواهیم پرداخت.

شخصیت های اصلی بازی World of Warcraft Dragonflight

اژدهایان Aspect

این اژدهایان، تاریخچه دور و درازی در بازی دراگون فلایت دارند. پنج اژدهای Aspect که Dragon Aspects، Great Aspects و Aspects of Azeroth هستند، رهبران 5 نوع اژدها در دراگون فلایت هستند.

این اژدهایان توسط Titan ها به قدرت فوق العاده و ماورای تصوری می رسند؛ اما در نبرد با Deathwing ها، این قدرت فوق العاده خود را از دست می دهند؛ ولی همچنان قدرتمند هستند و میشود روی آن ها حساب کرد!

5 اژدهای Aspect

Nozdormu: اژدهای برنزه رنگی هستند معروف به The Timeless One که معلوم نیست مرده است یا زنده!

او در نسخه های قبلی بازی، نگهبان زمان بوده است. او نوعی اژدهای نوع جدید به نام Infinite Dragon ایجاد کرد که این توانایی را داشت که در زمان سفر کند.

AlexStrasza: اژدهای قرمز رنگی است که به The Life-Blinder معروف است و ظاهرا هنوز هم زنده مانده است که توسط Titan ها به عنوان ملکه انتخاب شده است.

این اژدها در بازی  World of Warcraft Dragonflight، بار دیگر برگشته است تا از Azeroth دفاع کند. او در نسخه های قبل بازی، اژدهایان را در مقابله با deathwing متحد کرد.

Yasra: اژدهای سبزی است که به The Awakend معروف است که مرده؛ اما روح او در بازی حضور دارد.

او خواهر کوچکتر AlexStrasza است. او محافظ حیات وحش، گیاهان و دنیای مادی است که متاسفانه گرفتار کابوس و رویا میشود و از آن به بعد به او لقب Dreamer داده میشود.

او نسخه Cataclysm بیدار میشود و به او لقب Awakend داده میشود؛ البته همچنان نمیتوانست تفاوت بین خواب و رویا و بیداری را تشخیص دهد. او به کمک Aspect به نبرد با Deathwing میپردازد و پیروز میشود.

Yasra بعد از آن به دنبال آن است که دانش خود را گسترش دهد که متاسفانه دچار جنون میشود و توسط  Tyrande Whisperwind کشته میشود؛ اما روحش درشدولند حضور دارد و به ArdenWeald کمک می کند.

Deathwing: اژدهای سیاه رنگی است که معروف به The Destroyer است و در نسخه Cataclysm کشته شد.

کاراکتر معروفی در اکسپنشن Cataclysm و اژدهای سیاه Aspect در داستان اکسپنشن دراگون فلایت بازی World of Warcraft Dragonflight است. یکی از قدرتمندترین موجودات وارکرفت در ورژن های قبلی بازی بوده است که توسط تایتان ها به قدرت میرسد و کنترل زمین و اعماق زمین را به او میدهند.

او در ورژن های قبلی بازی با نام Neltharion شناخته میشد که تحت تاثیر خدایان قدیمی دیوانه میشود و Deathwing  لقب میگیرد.

Malygos : یک اژدهای آبی رنگ است که به The Spell Weaver  معروف است که این اژدها هم می میرد و اژدهای دیگری جایگزین او می شود.

او مسن ترین عضو Aspect است که به مرور زمان به این نتیجه میرسد که تمام مشکلات Azeroth ناشی از جادوگران Azeroth است ودر نتیجه به همه جادوگران Azeroth اعلام جنگ می کند که در نسخه Lich King و به دستور alexsterasza کشته میشود و پس از مرگ او Kalecgos جایگزین اژدهای آبی میشود.

سخن آخر

داستان اصلی بازی World of Warcraft Dragonflight ، هنوز منتشر نشده است. ما در این مقاله به معرفی داستان نسخه های پیشین بازی پرداختیم تا حدودی جریان بازی برایتان یادآوری شود.

ما در این مقاله همچنین به این موضوع که کدام یک از اژدهایان قرار است احتمالا در بازی World of Warcraft Dragonflight حضور پیدا کنند نیز پرداختیم.

اما تا آن جایی که میتوان در مورد داستان بازی نسخه جدید بازی حدس این است کهدر این نسخه از بازی هم برخی کاراکترهای قدیمی که در ورژن های قبل حضور داشتند نیز در این نسخه از بازی حاضر شوند و داستان و ماجراهای قبلی بازی دراگون فلایت در World of Warcraft Dragonflight ادامه پیدا کند.

برای پیش خرید این بازی میتوانید به سایت اصلی مراجعه کنید و یا با شارژ اکانت خود با گیفت پلی استیشن و یا ایکس باکس از سایت دیرکلاب، این بازی را پیش خرید کنید و نام خود  را در صف طرفدان بازی قرار دهید!

 


Top