سبد خرید 0

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟ همه آن چه باید بدانید

پلی استیشن پلاس اکسترا

در مقالات پیشین با مطالبی در مورد انواع گیفت کارت پلی استیشن معمولی، گیفت کارت پلی استیشن پلاس و پلی استیشن Now آشنا شدید. در این سری از مقالات دیرکلاب می خواهیم گیفت کارت پلی استیشن پلاس اکسترا را به شما معرفی نماییم.

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟ همه آن چه باید بدانید


در مقالات پیشین با مطالبی در مورد انواع گیفت کارت پلی استیشن معمولی، گیفت کارت پلی استیشن پلاس و پلی استیشن Now آشنا شدید. در این سری از مقالات دیرکلاب می خواهیم گیفت کارت پلی استیشن پلاس اکسترا را به شما معرفی نماییم.


درباره پلی استیشن پلاس اکسترا


یکی دیگر از انواع گیفت کارت پلی استیشن است که ارائه دهنده آن شرکت سونی است. بعد از پلی استیشن پلاس، این کمپانی، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم را ارائه داد.
پلی استیشن پلاس اکسترا بر روی چه کنسول هایی قابل اجراست؟


این سرویس بر روی کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل اجراست. 


مزایای سرویس پلاس اکسترا


* با خرید اشتراک این سرویس، کاربران از تخفیفات ویژه بازی ها در هنگام خرید بازی بهره مند خواهند شد.
* همچنین این سرویس، هر ماهه تعدادی بازی را به صورت رایگان ارائه می دهد.
* با استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا، شما به صدها بازی به روز و پرطرفدار روز دنیا دسترسی خواهید داشت.انواع اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا
خدمات این سرویس در سه نوع اشتراک یک ماهه، سه ماهه و سالانه قابل ارائه است که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند. شما بسته به میزان بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید یکی از این انواع سرویس اشتراک خریداری و از خدمات ویژه آن استفاده نمایید.


 هزینه انواع اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا


هر یک از انواع سرویس یک ماهه، سه ماهه و یکساله این سرویس، هزینه های مختلفی دارد که به شرح زیر است:
* اشتراک یک ماهه : 14.99 دلار ، 10.99 پوند و 13.99 یورو
* اشتراک سه ماهه: 39.99 دلار، 31.99 پوند، 39.99 یورو
* اشتراک یکساله: 99.99 دلار، 83.99 پوند، 99.99 پوند               

مزایای اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا


دسترسی به بازی های آنلاین


با خرید سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا میتوانید به بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید؛ اما بعضی از بای های رایگان این سرویس را نمی توان به صورت آنلاین بازی کرد.
بازی های آنلاین این قابلیت را دارند که همزمان و در حین انجام بازی، با افراد حاضر در بازی گفتگو و چت انجام دهیم و از بازی نهایت لذت را ببریم و این قابلیت در سرویس های پلی استیشن پلاس از جمله پلی استیشن پلاس اکسترا فراهم است.


بهره مندی از بازی های رایگان


همان طور که در داخل مقاله نیز به آن اشاره کردیم، با خرید سرویس پلاس اکسترا، هر ماهه دو الی سه بازی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد که با در نظر گرفتن این که بخواهید سرویس یکساله این اشتراک را خریداری کنید، سالانه چیزی نزدیک به حدود سی الی چهل بازی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.


برخورداری از تخفیفات انحصاری


با خرید اشتراک این سرویس، این قابلیت برای شما فراهم خواهد شد که از تخفیفات ویژه و انحصاری این سرویس اشتراک برخوردار شوید. مخصوصا در دوره مناسبت های خاص و یا در زمان فروش بازی به صورت عمده میتوانید از تخفیفات ویژه و انحصاری این سرویس بهره مند شوید.


قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری


با خرید سرویس پلاس اکسترا این قابلیت برای شما فراهم است که بازی خود را تا هر مرحله ای که رسانده اید بتوانید آن را ذخیره سازی نمایید. به هیچ وجه لزومی ندارد که نگران این مورد باشید که بازی که ذخیره کرده اید و چون بر روی فضای ابری و آنلاین بازی میکنید، نمیتوانید بازی خود را ذخیره سازی کنید و یا در صورت ذخیره سازی، مراحل بازی که ذخیره کرده اید از بین می رود. 


نحوه خرید اشتراک


برای خرید اشتراک سرویس پلاس اکسترا کافی است که به یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش گیفت کارت مثل سایت دیرکلاب بروید و بعد از انتخاب ریجن و مدت اشتراک مورد نظر خود، اقدام به خرید اشتراک سرویس نمایید.
پس از خرید گیفت کارت، کدی به ایمیل شما ارسال میشود که همان کد گیفت کارت خریداری شده شماست.
 با وارد کردن این کد 25 رقمی در حساب کاربری خود میتوانید اکانت خود را شارژ نموده و از سرویس های ویژه و منحصر به قرد اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا بهره مند شوید.
نکته مهم : در هنگام وارد کردن کد 25 رقمی گیفت کارت، حتما نهایت دقت را به خرج دهید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید و به راحتی بتوانید اکانت خود را شار نموده و از امکانات ویژه این سرویس بهره مند شوید.

سخن آخر


در این مقاله با یکی دیگر از انواع سرویس اشتراک پلی استیشن آشنا شدید. با خرید سرویس استیشن پلاس، از تخفیفات ویژه بازی ها در مناسبت های خاص و فروش عمده بازی، دریافت دو الی سه بازی رایگان و... بهره مند خواهید شد.

 


Top