سبد خرید 0

گیفت کارت استیم ترکیه

+ انتخاب فیلتر ...

همان گونه که می دانید امروزه کودکان و نوجوانان علاقه وافری به بازی های آنلاین دارند‌. سایت دیرکلاب برای آسایش و آگاهی بیشتر شما اقداماتی انجام داده است. در مقاله ای که مطالعه می فرمایید، درباره گیفت کارت استیم ترکیه توضیحاتی مفید و ارزنده ای را در اختیار شما قرار می دهیم. از ابتدایی ترین فرد تا ماهر ترین شما می توانید به راحتی از این گیفت کارت استفاده نمایید و از بازی های به روز و جذاب لذت ببرید. در ادامه با ما باشید.

 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع یک کارت دیحیتال است که اعتبار جهانی دارد و همانند یک کیف پول برای شما عمل می کند. استفاده از آن بسیار راحت است و همچنین به آسانی می توانید آن را شارژ نمایید. با گیفت کارت استیم ترکیه قادر خواهید بود از فروشگاه استیم، بازی های مورد علاقه و لوازم جانبی دیگر را خریداری کنید. در زمان بازخرید نیز در یک لحظه ارزش کارت در کیف پول حساب استیم شما قرار خواهد گرفت. پس از این که فعال سازی را با موفقیت انجام دادید، گیفت کارت شما برای خرید آماده است‌. بنابراین می توانید بازی ها و نرم‌افزارهای جدید که در کتابخانه غنی و پربار استیم قرار دارد را خریداری نمایید. این فروشگاه هزاران بازی جدید و شگفت انگیز را ارائه خواهد داد. دقیقا با یک کد دیحیتال و تحویل آنلاین پول مشخصی به کارت شما اضافه خواهد شد. با اطمینان می گوییم که این روش امن ترین و ساده ترین راه برای شارژ حساب شما می باشد. از این طریق بازی های فروشگاه برای خرید شما در دسترس است. گیفت کارت استیم ترکیه فقط در ترمیه قابل فعال سازی می باشد. شما می توانید با واحد پولی که در حساب استیم تنظیم شده است، بازخرید نماییدT نکته جالب این است که در کتابخانه پر بار استیم هزاران عنوان بازی با سبک های متفاوت وجود دارد. ( درضمن باید توجه داشته باشید که گیفت کارت های ریجن ترکیه با گیفت کارت های ریجن گلوبال متفاوت می باشند و با خرید این ریجن دیگر نمی توانید ولت خود را به ریجن گلوبال برگردانید.)

 

                                       گیفت کارت

  

شیوه بازخرید گیفت کارت استیم ترکیه

این کار با شیوه ای راحت انجام می شود. در این مقاله راهکارهای مفیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای شروع بازخرید گیفت کارت استیم ترکیه، باید وارد حساب استیم خود شوید. پس از ورود گزینه Account Details را انتخاب کرده و روی گزینه « افزودن وجه به کیف پول استیم » کلیک نمایید. پس از آن شما گزینه "Redeem Wallet Code" را مشاهده خواهید کرد. روی همین گزینه کلیک کرده و کد گیفت کارت خود را وارد نمایید. پس از انجام این کار فقط کافی است تایید کرده و در اینجا کار بازخرید تمام است. به همین سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید بازخرید گیفت کارت استیم خود را انجام دهید.

 

ویژگی های مهم و مفید گیفت کارت استیم ترکیه چیست؟

گیفت کارت استیم ترکیه ویژگی های کاربردی و ارزنده ای دارد که در این قسمت برای شما عنوان خواهیم کرد. یکی از بهترین ویژگی ها این است که شما از این طریق می توانید هدیه ای ارزشمند به دوستان خود تقدیم نمایید. مطمئنا دوستان، خانواده و عزیزان شما با این هدیه بسیار شگفت زده خواهند شد. همچنین این روش ایمن ترین و آسان ترین راه برای اضافه نمودن وجه به حساب استیم است. پس از شارژ شدن نیز شما می توانید بازی ها و نرم‌افزارهای ویدیویی مورد علاقه خود را از بزرگترین کتابخانه فروشگاه استیم انتخاب و خریداری کنید. همچنین سایت دیر کلاب می تواند راهنمایی های سودمندی در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. ترکیه در این زمینه بازار بزرگی مثل اروپا و ایالات متحده به حساب می آید و فروشگاه دیجیتال استیم خود را تضمین می‌کند. همچنین تخفیف هایی نیز در نظر می گیرد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. به روز ترین و شگفت انگیزترین بازی ها در این فروشگاه قرار دارد و هر گیمری می تواند بازی کند.

 

                                                                                             گیفت کارت استیم ترکیه

 

توضیحات بیشتر درباره خرید گیفت کارت استیم ترکیه از استیم

این قسمت از مقاله را به معرفی بیشتر فروشگاه استیم اختصاص می دهیم. در قسمت قبل در مورد گیفت کارت استیم ترکیه توضیحات مفصل و دقیق ارائه دادیم. در واقع فروشگاه استیم امروزه بزرگترین پلتفرم برای خرید بازی های رایانه ای در سراسر دنیا می باشد. نکته جالب این است که بزرگترین تولیدکنندگان بازی در دنیا این پلتفرم را برای عرضه انتخاب می کنند‌. چرا که کلیه حقوق افراد را در نظر می گیرد و عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهد. از این رو در این فروشگاه بزرگترین مجموعه بازی های دنیا را مشاهده خواهید نمود. همچنین این پلتفرم اولین و مهم ترین انتخاب گیمرهای بزرگ دنیا به حساب می آید. یک مسئله را نیز بیان کنیم و آن هم موضوع کشور است. این نکته را در نظر بگیرید که گیفت کارت شما باید متعلق به همان کشوری باشد که اکانت شما به آن مربوط می باشد.

 

نکته مهم :

نکته اساسی که باید شما کاربران در هنگام خرید به آن توجه کنید، تفاوت میان ریجن های گلوبال ،آرژانتین و ترکیه است، به عنوان مثال کاربرانی که از ریجن ترکیه استفاده می کنند نمی توانند به ریجن گلوبال بازگردند. در واقع زمانی که شما برای خریداری گیفت ترکیه اقدام می کنید، نمی توانید آن را به گیفت کارت استیم گلوبال تغییر دهید.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله اطلاعاتی را در مورد استیم ولت ترکیه برای افزایش اطلاعات شما ارائه دادیم. داشتن آگاهی در این زمینه می تواند راه شما را هموار تر کند و به راحتی بتوانید از این کارت ها استفاده کرده و بازی های مورد علاقه خود را داشته باشید. اعتبار این کارت ها نقطه قوت آن ها به حساب می آید.

Top