سبد خرید 0

گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری - آمریکا

خرید گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری امریکا
74,000 تومان

کارت هدیه پلی استیشن 10 دلاری ریجن آمریکا - United States

 

کد دیجیتال - تحویل آنی



محصولات مشابه

در رابطه با گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری آمریکا چه میدانید؟ آیا قصد دارید که برای خرید گیفت کارت اقدام کنید؟ کمی از وقت خود را به ما اختصاص دهید تا در این خصوص شما عزیزان را در دایرکتوری کلاب راهنمایی کنیم.

همان طور که می دانید بازی های کامپیوتری انواع مختلفی دارند و توسط کنسول های متفاوتی امکان استفاده از آنها وجود خواهد داشت. پلی استیشن یکی از کنسول های است که امکان استفاده از بازی های کامپیوتری را برای پلیرها و گیمر ها فراهم می کند و این کنسول بازی از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است.

 

گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری آمریکا چیست؟

کنسول پلی استیشن توسط کمپانی معروف سونی تولید می شود و در اختیار کاربران جهانی قرار می گیرد. شرکت سونی یک فروشگاه اینترنتی برای کاربران و گیمر ها در نظر گرفته است و تمامی امکانات مورد نیاز را در این فروشگاه قرار داده است.

به عنوان مثال: بازی های جدید پلی استیشن، محتواهای اضافی، دمو ها، تم ها و ... از جمله مطالبی هستند که در این فروشگاه برای پلیرهای پلی استیشن قرار داده شده اند.

حال لازم به ذکر است که برخی از این مطلب که در فروشگاه پلی استیشن قرار داده شده اند، به صورت رایگان قابل دسترسی هستند و برخی دیگر نیز در ازای پرداخت پول قابل دسترسی می باشند.

در این میان گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری، قابلیتی است که کاربران می توانند به کمک آن به مطالب موجود در فروشگاه play station که غیر رایگان هستند، دسترسی پیدا کنند و از انها استفاده نمایند.

 

انواع گیفت کارت پلی استیشن:

این گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که میتوانید آن را بر اساس نیاز و هدف خود تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. مهم ترین انواع گیفت کارت ها از قبیل زیر هستند:

گیفت کارت نتورک :

در واقع نوعی گیفت کارت است که از آن برای خرید آیتم ها و بازی های موجود در فروشگاه پلی استیشن و شارژ کردن اکانت استفاده می شود.

گیفت کارت پلاس :

این گیفت کارت هم نوع دیگری از این گیفت کارت ها محسوب می شود که برای پرداختن به بازی های انلاین از آن استفاده می شود و در این زمینه به آن نیاز می باشد زیرا گیفت کارت پلاس دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است.

گیفت کارت آمریکا:

گیفت کارت امریکا که نیز که برای اکانت های آمریکا قابل استفاده است، به خودی خود دارای انواع مختلفی است و انواع آن از قبیل زیر هستند:

  • گیفت کارت 3 دلاری

  • کیفت کارت 10 دلاری

  • گیفت کارت 20 دلاری

  • گیفت کارت 25 دلاری

  • گیفت کارت 30 دلاری

  • گیفت کارت 40 دلاری

  • گیفت کارت 50 دلاری

  • گیفت کارت 60 دلاری

  • گیفت کارت 75 دلاری

  • گیفت کارت 100 دلاری

 

با این وجود اگر قصد دارید که از گیفت کارت پلی استیشن آمریکا استفاده کنید، می توانید آن را در مبلغ مورد نظر خود تهیه نمایید.

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری آمریکا:

برای خرید باید به میزان 10 دلار آمریکا بپردازید و این گیفت کارت را برای حسابی که مربوط به اکانت امریکا باشد فعال سازی کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید تا این گیفت کارت را تهیه کنید و از آن استفاده نمایید، میتوانید این کار را از طریق فروشگاه دایرکتوری کلاب انجام دهید و گیفت کارت ده دلاری آمریکا را از این وب سایت خریداری کنید.

 

نکاتی در رابطه گیفت این گیفت کارت :

زمانی که این گیفت کارت را تهیه می کنید، این امکان را دارید به میزان مبلغ پرداخت شده و به میزان اعتبار گیفت کارت خود از مطالب غیر رایگان موجود در فروشگاه پلی استیشن استفاده کنید.

با این وجود اگر اعتبار گیفت کارت شما به پایان برسد، باید مجددا برای خرید گیفت کارت جدید اقدام کنید و برای استفاده از مطالب موجود در فروشگاه استفاده نمایید.

 

سخن پایانی:

بر اساس مطالب ذکر شده در رابطه با این موضوع، توصیه می کنیم که اگر از طرفداران و پلیرهای بسیار حرفه ای پلی استیشن هستید و قصد دارید که بازی های آن را به شکل کاملا حرفه ای انجام دهید، حتما این گیفت کارت را از سایت ما تهیه کنید و از مزایای آن بهره مند گردید.

علاوه بر آن، چنانچه مبلغ این آیتم برای شما سنگین باشد، می توانید از انواع دیگر گیفت کارت های پلی استیشن که مبلغ کمتری دارند نیز استفاده نمایید.

Top