سبد خرید 0

ورد اف وارکرافت

کوین ورد اف وار کرافت

 

در طول سالیان به خصوص در چند سال گذشته شاهد این ماجرا بوده ایم که شرکت های متعددی بازی های گوناگونی را روانه بازار نموده اند. برخی از این بازی ها بسیار مورد توجه گیمر ها قرار گرفته است به گونه ای که حتی با گذشت چندین سال همواره با آپدیت و بروز رسانی های بازی خود طرفداران خود را حفظ نموده است. در این بین بازی های وجود دارد که علاوه بر سرگرمی شما به سهولت میتوانید از آنها کسب درآمد نمایید. همین مسئله سبب ترغیب افراد بسیاری به سوی این بازی ها شده است. یکی از بهترین بازی های که نوانسته است از اولین زمان عرضه خود همچنان طرفداران خود را حفظ نماید بازی World of Warcraft می باشد. در ادامه این مقاله با ما در دایرکتوری همراه باشید تا به صورت کامل در رابطه با کوین ورد اف وار کرافت گفتگو نماییم.

هر آنچه که بایست در رابطه با بازی World of Warcraft بدانید

در وهله اول بایستی یک بازی اکشن، ماجراجویی و پر از هیجان می باشد. همانگونه که در بالا به آن اشاره نمودم شما امکان کسب درآمد به وسیله این بازی را دارید. شما برای شروع بازی بایستی عضو شوید سپس شما این امکان را خواهید داشت بدون هیچ گونه هزینه ای بازی خود را آغاز نمایید. لازمه موفقیت در بازی  World of Warcraft کسب تجربه و در گام بعدی شناخت ویژگی های آن می باشد. بیان این نکته حائز اهمیت است که امکاناتی که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار می گیرد با ارزش می باشند از اینرو نبایست به سهولت آن را از دست دهید.  به هر اندازه که تجربه شما افزایش یابد در نتیجه شما راحت تر خواهید توانست کسب درآمد کنید. این بازی بیش از 13 سال است که معرفی شده است و در طول این سال ها پیشرفت های بسیاری در بخش ها و آیتم ها داشته است. برای مثال در صورتی که شما تازه وارد در  بازی ورلد آف وارکرفت هستید این امر بدیهی است که در رقابت با بازکنان با سابقه به مشکل برخواهید خورد. ولیکن برای پیروزی ترفند های متعدد و قسمت های این بازی را یاد بگیرید. برای مثال شما بایستی بدانید که این بازی دارای سه دنیای کاملاً متفاوت می باشد. در این صورت شما بایستی در اولین مرحله نسبت به شناخت کامل این جهان ها اقدام کنید. سپس بایستی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید با وجود آنکه تفاوت بسیاری ندارند ولیکن بهتر است عملکرد آنها را وارسی کرده و سپس کاراکتر مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

 

چگونگی بدست آوردن طلا (کوین) در بازی World of Warcraft

در ادامه برخی از شیوه های که شما خواهید توانست به وسیله آنها کوین در این بازی بدست آورید را شرح خواهیم نمود.

Herbalism

گیمر ها به مواد متعددی احتیاج دارند تا بتوانند نسبت به بالا بردن امتیاز خود اقدام نمایند. از اینرو این امکان برای شما فراهم میباشد که در فروشگاه های Herbalism مواد ضروری که افراد به آن احتیاج دارند را خریداری نمایید. سپس در گام بعدی اقدام به پروش و سپس فروش آنها نمایید. در این صورت به سهولت خواهید توانست کوین و طلا کسب نمایید.

Mining

شما به وسیله این شغل خواهید توانست طلای بسیاری را کسب کنید. ولیکن بیان این نکته حائز اهمیت است که در ابتدا شما طلا های بسیاری دریافت خواهید کرد. ولیکن با گذشت زمان طلا های کمتری را از این طریق بدست خواهید آورد.

Bodyguard

از دیگر ویژگی های این بازی بادیگارد می باشد برای مثال در صورتی که شما یک بازیکنن کار بلد باشید در ازای دریافت میزان معینی از طلا از افراد تازه وارد محافظت خواهید نمود

Supplying the guild

از شیوه های که میتوان طلای بسیاری کسب نمود این است که پیش از شروع dungeon تجهیزات مبارزه را خریداری نمایید. به بیان بهتر و ساده در زمان مبارزه و بازی این امر بدیهی است که گیمر ها به ملزومات احتیاج خواهند داشت. از اینرو شما این شرایط را خواهید داشت ملزومات مبارزه را به قیمت بیشتری به فروش رسانید.

 

Fishing

از پر سود ترین شغل و حرفه های موجود در بازی World of Warcraft می باشد. شما بدون آنکه به مبارزه نیاز داشته باشید تنها با تمرکز و وقت بسیار میتوانید طلا کسب کنید.

کلام پایانی

آنچه در این مطلب از دایرکتوری بدان پرداختیم در رابطه با کوین world of Warcraft بود. همانگونه که مشاهده کردید شما با شیوه های متعددی قادر خواهید بود کوین این بازی را بدست آورید. ورلد آف وارکرفت یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد در نتیجه تجربه یک بازی هیجانی را خواهید داشت. 

Top