سبد خرید 0

نیو ورلد

کوین New World

New world بازی چند نفره است که به وسیله کمپانی آمازون معرفی شده است. پس از ارائه بازی توانست به یکی از پرطرفدار ترین بازی ها این کمپانی تبدیل شود. این بازی علاوه بر اینکه که جذابیت های بسیاری برای کاربران خود به همراه دارد میتواند به کسب درآمد آنها منجر گردد. یکی از مهم ترین منابع بازی طلا می باشد. توجه نمایید که بدست آوردن طلا در این بازی کار آسانی نمی باشد. شما برای خریداری همه چیز از قبیل غذا، خانه، اسلحه به این طلا نیاز دارید. همچنین حتی شما برای آنکه خانه خود را نگه دارید به طلا نیاز دارید. از اینرو بایستی همواره مقداری طلا داشته باشید. در حقیقت برخورداری از مقدار طلا سبب خواهد شد شما

معاملات خوبی انجام خواهید داد در نتیجه به پیشرفت شما کمک خواهد کرد. تجارت در این بازی همانند طلا بسیار ارزشمند می باشد از اینرو شما بایستی همواره مناسب ترین مکان های بازی به منظور اشتراک گذاری منابع و طلاها پیدا نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت جامع در رابطه با کوین new world گفتگو نماییم.

 

کاربرد های کوین new world

طلا در بازی new world  بسیار کاربردی و حیاتی می باشد. شما برای کار های از قبیل تعمیر و یا تهیه غذای خود به طلا نیاز دارید. از دیگر کاربرد های طلا       میتوان به جنگ و خرید شهر ها اشاره نمود. برای آنکه بتوانید شهری را خریداری کنید شما بایستی در حدود ۱۰۰۰۰۰ طلا در نظر بگیرید. همچنین در طول بازی شما نیاز دارید شهر های خود را بروز رسانی کنید‌ که انجام اینکار نیز نیازمند طلا می باشد. برای آنکه جنگ را آغاز نمایید شما به سه طریق میتوانید این کار را انجام دهید. در مدل اول شما نیازمند در حدود ۵۰۰۰ طلا نیاز دارید. در نوع دوم شما به صورت تقریبی در حدود ۱۰۰۰ طلا نیازمند هستید. در نوع دوم به صورت تقریبی شما نیازمند ۱۵۰۰۰ طلا نیاز دارید. بیشتر بازیکنان نوع سوم را انتخاب می نمایند چرا که دارای خطر کمتری در مقایسه با دیگر مدل ها دارد.

 

                                                                

 

شیوه های کسب طلا در بازی new world

شما برای بدست آوردن طلا در بازی راه های زیادی در پیش روی خود دارید. در ادامه این شیوه ها را برای شما مطرح خواهیم نمود.

اتمام ماموریت

تکمیل نمودن ماموریت یکی از راحت ترین شیوه های است که شما میتوانید برای کسب طلا انجام دهید. ولیکن مهم ترین مسئله این است که شما در مدت زمان کم بیشترین طلا را بدست آورید. از اینرو شما بایستی بدانید که اتمام ماموریت ها از شما زمان زیادی نخواهد گرفت. علاوه بر این موارد xp زیادی برای شما می دهد که همین مسئله میتواند در آینده به شما کمک کننده باشد.

پست معاملاتی

بیشتر بازیکنان در پست تجاری این بازی جمع میشوند.  بکارگیری از حراج های درون برنامه ای به منظور فروش بعضی از اقلام خود از شیوه های کسب طلا در این بازی می باشد. مواردی از قبیل پارچه و مهمات از موارد ضروری می باشد که وجود آنها امری ضروری می باشد و هر بازیکنی به آن نیاز دارد. در واقع از پر درآمد ترین موارد به حساب می آید‌. از اساسی ترین منابعی که فروش بسیار زیادی در این بازی دارد. میتوان به ماهی و فیله اشاره نمود. از اینرو شما میتوانید با کار نمودن بر روی مهارت ماهیگیری خود به سهولت با فروش این اقلام به درآمد خوبی برسید. در حقیقت کوین این بازی را دریافت نمایید. ‌

سفارش خرید

از دیگر موارد بسیار خاص تجارت در بازی نیو ورلد که میتوان نام برد  سفارش خرید می باشد. این قابلیت این شرایط را برای شما فراهم میسازد. تا تعداد مشخصی از اقلام را در مدت زمان تعیین شده با قیمتی که پیش از ایجاد سفارش مشخص می نمایید را خریداری نمایید و یا اینکه بفروشید‌. شما تمام مبلغ را از قبل پرداخت می نمایید. سپس چنانچه که سفارش مورد نظر انجام نگیرد در این صورت تمام مبلغ به شما برگردانده خواهد شد. 

تجهیزات

اگر شما موفق شوید که سطح خود را افزایش دهید در این صورت خواهید توانست  تجهیزات کمیاب را در پست های تجاری به فروش برسانید و درآمد (طلا) خوبی را کسب کنید. مطمئناً به قیمت خوب آنها را از شما خواهند خرید.   همواره توجه نمایید که منابع خود را به چه قیمتی به فروش میرسانید.

 

کلام پایانی

در این مطلب تلاش ما بر این بود تا در رابطه با بازی new world برای شما عزیزان مطالبی را شرح نماییم. امیدواریم توانسته باشید به جواب سوالات خود در این زمینه رسیده باشید.

 

 

Top