سبد خرید 0

آموزش ساخت اکانت فیک پلی استیشن

اکانت فیک پلی استیشن

اکانت فیک پلی استیشن یک اکانت مجازی است که به وسیله آن می توان به سرویس ها و بازی های موجود در پلی استیشن دسترسی داشت.

این اکانت ها عمدتا برای ارائه امکانات مشابه به کاربران به صورت رایگان یا با قیمتی بسیار کم استفاده می شوند.

این اکانت ها معمولا به عنوان اکانت های موقت برای اکانت های اصلی استفاده می شوند اما وجه قانونی ندارد و پس از مدتی بسته می شوند. 

این اکانت ها به طور معمول با استفاده از اطلاعات نادرست یا نامعتبر ساخته می شوند و در نتیجه برخی از امکاناتی که با اکانت اصلی دارید مانند بازی آنلاین، دسترسی به فروشگاه PlayStation و تجربه چت با دیگران در دسترس شما قرار نمی گیرد.

اکانت فیک پلی استیشن، سطح دسترسی است که به وسیله‌ی افرادی که به صورت قانونی دسترسی به سرویس PlayStation Network (PSN) ندارند، انجام می‌شود. با ساختن یک اکانت فیک، این افراد می‌توانند به بازی‌های مختلف پلی استیشن دسترسی پیدا کنند و از امکانات آن لذت ببرند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کنسول‌های پلی استیشن را دارید باید توجه داشته باشید که یکی از موارد بسیار مهم بعد از خرید دستگاه یا کنسول‌های پلی استیشن داشتن حساب کاربری یا اکانت psn می‌باشد.

نه تنها داشتن حساب بلکه داشتن گیفت کارت استیم و گیفت گوگل پلی نیز از موارد بسیار مهم است. تا شما بتوانید از بازی های به روز شرکت سونی استفاده کنید.

شما با ساخت اکانت پلی استیشن می‌توانید از کلیه خدمات شرکت سونی در کنسول‌های ps۴ و پی اس 5 استفاده نمایید. ساخت اکانت پلی استیشن کار بسیار ساده‌ای می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از کامپیوتر یا گوشی موبایل خود اکانت پلی استیشن مجازی و فیک بسازید. اگر شما نیز مایل به آموزش ساخت آدرس اکانت فیک پلی استیشن هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی باید این نکته را به شما یادآور شویم که مراحل ساخت اکانت پلی استیشن با کامپیوتر به مانند گوشی‌های اندروید و آیفون می‌باشد و شما می‌توانید با مرورگر سیستم خود این کار را انجام دهید.

 

چگونگی ساخت  اکانت فیک پلی استیشن

 

برای ساخت اکانت فیک پلی استیشن، باید بگوییم که انجام این کار بسیار ساده می‌باشد و شما فقط نیازمند یک ایمیل می‌باشید، باید توجه داشته باشید که ایمیل شما باید یک ایمیل باشد که در دسترس باشد چون بعد از انجام تمام فرآیندها یک کد تایید برای شما ارسال می‌گردد و شما باید با کلیک کردن روی آن عملیات را تکمیل نمایید. 

یک نام کاربری فیک همچنین باید انتخاب شود که به همراه گذرواژه موجود در فرم ثبت‌نام برای ورود به اکانت استفاده خواهد شد. شما به منظور ساخت اکانت پلی استیشن می‌توانید از طریق سایت پلی استیشن و همچنین با کامپیوتر این کار را انجام دهید.

بعد از تکمیل فرم ثبت‌نام، کاربر به طور خودکار به صفحه‌ای منتقل می‌شود که درخواست فاکتور امنیتی را می‌دهد. این فاکتور امنیتی به صورت پیام کوتاه یا ایمیل برای تایید حساب فرستاده می‌شود. در صورتی که کاربر به درستی این فاکتور را وارد کند، اکانت فیک او با موفقیت ایجاد خواهد شد و از این پس می‌تواند از بازی‌های پلی استیشن لذت ببرد.

چنانچه شما در داخل کشور ایران زندگی می‌کنید و قصد ساخت اکانت و یا آدرس اصلی اکانت پلی استیشن را دارید به شما توصیه می‌کنیم که در قسمت ورود نام کشور از کشور انگلیس، ایالت متحده آمریکا یا امارات استفاده کنید.

چرا که در آینده شما برای شارژ اکانت به گیفت کارت نیاز خواهید داشت و گیفت کارت‌های انگلیس آمریکا و امارات فراوان‌ترین گیفت کارت‌های موجود می‌باشند. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که اکانت کشور آمریکا اجازه دسترسی به بازی‌هایی به صورت ریجن ۱ را به شما می‌دهد، که این بازی‌ها بدون سانسور خاص عرضه می‌شوند.

اما باید به یک نکته مهم توجه کرد و آن این است که ساخت اکانت فیک پلی استیشن یک فعالیت غیرقانونی است و ممکن است باعث بسته شدن اکانت شما توسط سرویس دهنده شود. همچنین، ارزش قانونی و امکاناتی که با یک اکانت واقعی موجود است، در اکانت فیک وجود ندارد. بنابراین، برای لذت بردن از تمام امکانات پلی استیشن بهتر است از روش‌های قانونی و مجاز برای ساخت اکانت استفاده کرد.

 

اکانت فیک پلی استیشن

 

گذاشتن تاریخ تولد به منظور ساخت آدرس فیک برای اکانت پلی استیشن

چنانچه شما قصد ساخت آدرس فیک برای اکانت پلی استیشن داشته باشید و یا نه قصد یک آدرس دقیق داشته باشید نیاز است که شما تاریخ تولد در پروفایل کاربری پلی استیشن را در اولین صفحه بگذارید.

شرکت سونی با توجه به رنج سنی شما یک فیلتر گذاری انجام می‌دهد و چنانچه که شما نخواهید شامل محدودیت‌های سنی شرکت سونی شوید می‌توانید، تاریخ غیر واقعی مثلاً ۱۹۹۳ و روز و ماه دلخواه خودتان را استفاده کنید.

اگر این کار را انجام ندهید این احتمال وجود دارد که حساب کاربری به شما اجازه نصب خیلی از بازی‌ها را ندهد در نتیجه حتماً نسبت به این نکته واقف باشید که وارد کردن این تاریخ اهمیت زیادی دارد،

بعد از اینکه یک فرمت مناسب برای تولد خود مشخص کردید روی گزینه Next کلیک کرده و در منوی روبرو کشور مبدا خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما برای انتخاب کشور مبدا انتخاب کشور آمریکا و زبان انتخابی شما زبان انگلیسی می‌باشد.

اگر شما نیز مایل به دریافت اطلاعات استیم والت یا خرید گیفت کارت پلی استیشن هستید سایر مقالات ما را به دقت مطالعه نمایید.

نکته مهم

چنانچه صفحه ثبت نام برند سونی برای شما در دسترس نبود برای ساخت اکانت فیک پلی استیشن می‌توانید از نرم‌افزارهای تغییر IP بهره ببرید.

 

 

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کرده ایم که در مورد آموزش ساخت اکانت فیک پلی استیشن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

ساخت اکانت فیک پلی استیشن ۵ تفاوت زیادی با ساخت پلی استیشن ۴ ندارد.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه  به دست آورده باشید و بتوانید با ثبت یک آدرس از بازی‌های به روز و بدون سانسور شرکت سونی استفاده کنید. 

 


Top