سبد خرید 0

صفر تا صد نسل جدید (نهم) کنسول ایکس باکس

خرید بازی کنسول ایکس باکس با گیفت کارت

کنسول ایکس باکس تجربهٔ بازی چند نفره به شما می‌دهد.

می‌توانید با دیگر دوستان خود در حالت چند نفره آنلاین بازی کنید یا با دسته بازی‌های بی‌سیم به شیوهٔ چند نفره لوکال بازی کنید.

با کنسول ایکس باکس، می‌توانید به بازی‌هایی با گرافیک استثنایی و صداهای بی‌نظیر را با گیفت کارت دست پیدا کنید.

مبالغ مختلفی برای گیفت کارت ایکس باکس در دسترس است و شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت به فروشگاه‌های مختلف از جمله دیر کلاب مراجعه کنید و آن‌ها را آنلاین تهیه کنید.

 

 

کنسول ایکس باکس یک محصول از شرکت مایکروسافت می‌باشد که در اوایل سال ۲۰۰۱ میلادی توسط یکی از شرکت‌های آمریکای شمالی عرضه و در بازار پخش شد. ۴ سال بعد از ورود اولین نسل کنسول به بازار کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ وارد بازار شدند که امروزه با محصولات پرطرفدار و حرفه‌ای سونی رقابت می‌کنند. این کنسول‌ها این قابلیت را دارند که بازی‌ها را به صورت سه بعدی در اختیار گیمرها بگذارند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد تهیه کنسول xbox را دارید، حتماً این مقاله را با دقت مطالعه نمایید. چون ما در این مقاله سعی کرده ایم که به بررسی این کنسول و همچنین گیفت کارت xbox تحت عنوان صفر تا صد نسل جدید (نهم) کنسول ایکس باکس بپردازیم.

انواع کنسول ایکس باکس موجود در بازار

همانگونه که در قسمت ابتدایی مقاله نیز به آن اشاره کردیم کنسول xbox یکی از کنسول‌های مطرح و پرطرفدار می‌باشد. در این قسمت از مقاله صفر تا صد نسل جدید (نهم) کنسول ایکس باکس لازم است که به معرفی انواع کنسول xbox بپردازیم.

مهمترین مدل‌های ایکس باکس موجود در بازار عبارتند از:

 

  • ایکس باکس 360 مدل Core

  • ایکس باکس 360 مدل Arcade

  • ایکس باکس 360 مدل Elite

  • ایکس باکس 360 مدل Premium

  • ایکس باکس 360 مدل Halo Edition

همه این دستگاه ها جز کنسول های پیشرفته و مطرح ایکس باکس می باشند.

 

دلایل استفاده از کنسول ایکس باکس

اگر بخواهیم صفر تا صد نسل جدید (نهم) کنسول ایکس باکس رو مورد بررسی قرار دهیم باید بدانیم که دلایل خرید و استفاده از این کنسول چیست؟

یکی از دلایل مهم استفاده از کنسول ایکس باکس قیمت ارزان‌تر آن نسبت به سایر کنسول‌های نسل نهم مانند پلی استیشن ۵ و یا ایکس باکس سری ایکس می‌باشد.

این کنسول با داشتن قیمت ۲۹۹ دلار تقریبا ۲۰۰ دلار از این کنسول‌ها ارزان‌تر می‌باشد. از طرف دیگر پلی استیشن ۵ دیجیتال با قیمت 399 دلار یکی از بهترین کنسول های بازی می باشد، اما این نوع نیز از کنسول نسل نهم ایکس باکس 100 دلار گران تر می باشد.

کنسول ایکس باکس

یکی دیگر از دلایل استفاده از کنسول بازی ایکس باکس این است که همه بازی‌هایی که تا به امروز در کنسول‌های گذشته شرکت مایکروسافت عرضه شده‌اند با این دستگاه قابل تجربه می‌باشند، بجز این مورد برای همه بازی‌های فرست پارتی این شرکت که تا ۶ سال آینده ارائه می‌شوند برای این کنسول در دسترس هستند.

ولی شما برای دانلود و استفاده از این بازی ها نیازمند به داشتن گیفت کارت xbox هستید، اما اینکه این گیفت کارت چیست؟ و چکار میکند؟ موضوعی می باشد که به آن می پرداخت.

 

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

همانگونه که در قسمت‌های قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم چنانچه شما قصد استفاده از بازی‌های به روز از طریق کنسول ایکس باکس را دارید باید از طریق گیفت کارت اقدام به خرید و دانلود این بازی‌ها نمایید.

اگر شما سری به سایت مایکروسافت بزنید خواهید دید که بعضی از بازی ها و برنامه ها رایگان و تعداددیگری از آنها غیر رایگان می‌باشند، در این صورت شما برای خرید نیازمند این گیفت کارت می‌باشید.

گیفت کارت ایکس باکس یک کارت می‌باشد که شما با استفاده از کد مندرج بر روی آن می‌توانید حساب ایکس باکس خود را شارژ کنید. شما با این کارت می‌توانید اپلیکیشن‌ها برنامه‌ها و بازی‌های مایکروسافت را خریداری نمایید.

با توجه به اینکه به دلیل تحریم ها کاربران ایرانی نمی‌توانند از روش‌های گوناگون پرداخت ارز استفاده کنند پس بهترین کار و روش برای انجام خریدهای فروشگاهی شرکت مایکروسافت استفاده از این گیفت کارت می‌باشد.

 

ویژگی های کنسول ایکس باکس نسل جدید یا نهم

 

کنسول‌های ایکس باکس جدید یا نسل نهم دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشند که مهمترین این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • فیلتری برای بازی‌های بهینه‌سازی شده برای نسل بعدی در فروشگاه
  • پس‌‎زمینۀ متحرک در Xbox Series X
  • شخصی‌سازی داشبورد کنسول Xbox Series X
  • استفاده از ماوس و صفحه کلید برای بازی های Xbox Series X
  • محدود کردن بچه‌ها از بازی‌ها و اینترنت کنسول
  • انتقال سیوها به نسخه نسل بعد بازی‌ها به صورت رایگان
  • فعال کردن دنبال‌کننده‌ چیومنت‌ها
  • وجود دستیار دیجیتالی در Xbox Series X
  • شخصی‌سازی کنترلر
  • کنترل با موبایل
  • قبل از خرید بازی ها را روی Xbox Series X نصب کنید

همه این ویژگی‌ها باعث شده اند که این کنسول ایکس باکس به عنوان یک کنسول محبوب مورد استفاده قرار گیرد.

نسل نهم کنسول ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس بر اساس نیاز برخی کاربران با مبالغ بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. مشکل آن‌ها با گیفت کارت‌هایی با مبالغ خارج از کشور بود که نمی‌توانستند آن‌ها را به راحتی تهیه کنند. در این راستا، نمایندگی‌هایی که در ایران گیفت کارت‌های با مبالغ بالاتر را به فروش می‌رسانند، مفید واقع شده‌اند.

این شرکت‌ها امکان خرید از فروشگاه‌های خارجی را به کاربران ایرانی می‌دهند و آن‌ها می‌توانند با خرید این کارت‌ها به راحتی از این سرویس‌ها برای کنسول ایکس باکس استفاده کنند. برای خرید این کارت‌ها، بهتر است از نمایندگی‌های رسمی و مورد اعتماد استفاده کنید تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.


Top