سبد خرید 0

راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم

خرید گیفت کارت گیم

خرید گیفت کارت گیم، روشی ساده و موثر برای خرید محصول و اشتراک های بازی آنلاین است.

با خرید گیفت کارت گیم، شما می توانید اعتبار بازی های مورد علاقه خود را افزایش دهید.

اکسس به محتواهای ویژه و معروف در بازی ها پیدا کنید و حتی از تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه برای بازی ها بهره ببرید. 

با این روش، شما دیگر نیازی ندارید به کارت اعتباری یا حساب بانکی برای خرید داشته باشید و می توانید به راحتی هدیه ای متفاوت و جذاب را به دوستان یا خانواده خود بدهید. 

 

بدون شک یکی از پرطرفدارترین هدایایی که امروزه می‌توان به نوجوانان داد گیفت کارت گیم می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون بازی‌های کامپیوتری و آپدیت شدن روزانه بازی‌های پلی استیشن گیفت کارت گیم میتواند یک هدیه مناسب و کاربردی برای افراد علاقمند به بازی های کامپیوتری باشد.

اما سوالی که برای خیلی از افراد ممکن است پیش بیاید این است که گیفت کارت گیم چیست؟ و چگونه میتوانیم از آن استفاده کنیم؟ یا مزایایی این کارت چیست؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که ما در این مقاله تحت عنوان راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم به بررسی این موضوعات مربوط به گیفت کارت استیم و انواع دیگر پرداخته ایم.

 

گیفت کارت گیم و انواع آن

 

گیفت کارت گیم همانگونه که از نام آن پیداست یک نوع کارت می‌باشد، که در دو نوع فیزیکی و مجازی آن وجود دارد،

شما با این کارت می‌توانید از خدمات شرکت سونی و سایر شرکت‌ها  برای به روزرسانی و تهیه بازی‌های کامپیوتری جدید استفاده کنید. گیف کارت‌ها دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشند، یکی از نکات بسیار مهم در موضوع راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم شناخت انواع گیفت کارت گیم می باشد.

 

خرید گیفت کارت گیم

 

مهمترین انواع گیفت کارت‌ها عبارتند از:

 

گیفت کارت‌های دلاری گیم

 

گیفت کارت بازی یا گیم در پوزیشن‌های مختلف و گوناگونی استفاده می‌شود. شما اگر قصد داشته باشید که یک بازی قابل دانلود را دانلود کنید یا خریدهای درون برنامه انجام دهید، باید از این کارت استفاده کنید.

اگر بخواهیم به زبان ساده این موضوع را بیان کنیم باید بگوییم که گیفت کارت‌های دلاری گیم کارت‌هایی می‌باشند که مخصوص بازی‌هایی هستند که از ابتدا نیاز به خریداری دارند و حتماً شما باید در ابتدا هزینه بازی‌ها را پرداخت و سپس آن را دانلود و نصب نمایید.

این نوع بازی‌ها را چنانچه به خریدهای درون بازی نیاز باشد شما نیز می‌توانید از همین کارت‌ها استفاده کنید. برای مثال گیفت کارت پلی استیشن گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت استیم می‌توانند انواع گیفت کارت دلاری باشند. به شکل کلی گیفت کارت‌های دلاری گیم خودشان نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که انواع آن عبارتند از:

 

گیفت کارت‌های گیم دلاری مخصوص داخل بازی

 

این نوع از گیفت کارت‌ها گیم که شما باید در موضوع راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم به آنها توجه داشته باشید. مخصوص بازی‌هایی می‌باشند که معمولاً در خود بازی یا پلتفرم به منظور ورود و دانلود به صورت دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود. در ادامه و درون خود بازی شما برای خرید امکانات مانند لباس یا حتی عوض کردن آواتار یا به دست آوردن نقشه و ترفندهای گوناگون که باعث پیشرفت شما در بازی می‌شوند نیاز به این کارت‌ها دارید، تا در مواقع لازم از آنها پول خرج کنید و این امکانات را خریداری نمایید.

 

گیفت کارت‌های فروشگاهی

 

یکی دیگر از انواع گیفت کارت‌های دلاری گیم  کارت گیم فروشگاهی می‌باشد، این نوع از گیفت کارت‌ها همانگونه که از نامشان پیداست مخصوص خریداری وسایل مورد نیاز و سیستم‌های سخت افزاری در فروشگاه‌ها می‌باشد.

اما این همه ماجرا و کارایی این کارت‌ها نمی‌باشد شما می‌توانیداز این کارت‌ها به منظور خرید فیلم‌ها و سایر محتوای دیجیتال که به پرداخت‌های دلاری یا ارزی نیاز دارد استفاده کنید.

 

خرید گیفت کارت گیم آنلاین

 

پرطرفدارترین گیفت کارت‌ گیم

 

یکی از نکات مهم دیگری که شما در بحث راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم باید به آن توجه داشته باشید، این است که پرطرفدارترین گیفت کارت‌های بازی چه کارت‌هایی هستند؟

معمولاً گیفت کارت‌ها باید توسط کنسول و البته نوع بازی‌هایی که در آنها انجام می‌شود معرفی و شناسایی شوند. به شکل کلی گیفت کارت‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در این بین گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت پلی استیشن گیفت کارت گیم استاپ و گیفت کارت استیم جز پرطرفدارترین گیفت کارت گیم می باشند.

 

 

گیفت کارت پلی استیشن

ما در این قسمت از مقاله راهنمای بهترین خرید گیفت کارت گیم قصد داریم که به بررسی گیفت کارت پلی استیشن به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین گیفت کارت‌های گیم بپردازیم.

 بدون شک پلی استیشن یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین کنسول‌های دنیا می‌باشد رشد فروش این محصول از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی نشانگر این موضوع است.

شرکت سونی با توجه به اهمیت این موضوع و برای خرید فروشگاه دیجیتال و پلی استیشن نتورک به شما این امکان را می‌دهد که با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید عملیات ریدیم و خرید بازی‌های آنلاین را انجام دهید.

امروزه مردم به بازی های اینترنتی و بازی های تحت وب تمایل دارند. از طرفی واردات نسخه دیجیتال بازی های سونی به ایران بسیار سخت است، بنابراین گیفت کارت های پلی استیشن در حال حاضر بهترین راه برای خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن است.


Top