سبد خرید 0

7نکته مهم در خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن

7 important points in buying a PSN gift card

گیفت کارت psn از فروشگاه های داخل و خارج امکان پذیر است.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید از فروشگاه های آنلاین معتبری مانند Amazon، eBay، Best Buy و Walmart استفاده کنید.

همچنین می توانید به فروشگاه های مجازی مانند PlayStation Store و Sony Store مراجعه کنید. 

گیفت کارت psn را در ایران می توانید از فروشگاه آنلاین دیر کلاب خریداری کنید.

گیفت کارت PSN، دنیایی از سرگرمی و هیجان را در اختیار شما قرار می دهد. با آن می‌توانید اقدام به بازی هایی کنید که دلتان می‌خواهد و تجربه‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. این کارت باز شدنی به شما اجازه می‌دهد تا در دنیای مجازی PSN قدم بگذارید، با دوستان خود به صورت آنلاین مسابقه بدهید و از زندگی مجازی لذت ببرید.

شاید اگر کمی به عقب تر برگردیم وجود دستگاه‌های قدیمی مانند سگا و آتاری باعث لذت بردن ما از بازی‌های کامپیوتری می‌شد. اکثر ما خاطرات زیبایی و دلنشین با این کنسول‌های بازی داریم اما باید این موضوع را بپذیریم که امروزه دستگاه‌ها و کنسول‌های پیشرفته‌ای در بازار وجود دارد. 

الحق و الانصاف نه تنها جای وسایل و کنسول های بازی گذشته را به خوبی پر کرده اند  بلکه با امکانات و آپشن‌هایی که دارند خیلی بیشتر از گذشته ما را وارد فضای بازی‌ها می‌کنند. هرچند که برای استفاده حرفه‌ای از این کنسول‌ها نیاز است که ما از کارت‌های مخصوص نیز استفاده کنیم و اقداماتی انجام دهیم، یکی از این اقدامات دریافت و یا خرید گیفت کارت پلی استیشن می باشد.

کارت‌های گیفت کارت psn یا پلی استیشن یک کارت مجازی می باشد که شما می‌توانید از طریق گوناگون اقدام به تهیه این گیفت کارت نمایید. اما اینکه در هنگام خرید این کارت به چه نکاتی باید توجه کرد و یا اینکه اصلا گیفت کارت psn چیست؟ موضوعی است که ما در این مقاله تحت عنوان 7 نکته مهم در خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن به آن پرداخته ایم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

گیفت کارت psn یا پلی استیشن چیست؟

 

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به بررسی 7 نکته مهم در خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن بپردازیم، ابتدا لازم است که بدانیم گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

 

گیفت کارت psn

 

گیفت کارت پلی استیشن  یک کارت هدیه غیر فیزیکی برای کنسول‌های پلی استیشن می‌باشد. توسط شرکت معتبر سونی برای کاربران و گیمرهای پرشمار پلی استیشن به بازار ارائه می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌های گیفت کارتpsn یا گیفت کارت پلی استیشن استفاده دارندگان این کارت از خدمات و بازی‌های می‌باشد که توسط فروشگاه پلی استیشن ارائه می‌گردد.

شما می‌توانید با استفاده از این گیفت کارت به جای استفاده از کارت اعتباری، ویزا کارت یا مستر کارت و سایر کارت‌ها اقدام به خرید نمایید. تعداد زیادی از کاربران و گیمرهای که از پلی استیشن ۴ استفاده می‌کنند برای انجام بازی‌های متعدد به صورت آنلاین و البته خرید بازی‌ها از طریق PlayStation Network  باید با گیفت کارت psn اقدام به انجام این کار نمایند.

یکی از بهترین نوع گیفت کارت ها پلی استیشن گیفت کارت پلی استیشن اکستر می باشد.

 

با کارت گیفت کارت psn یا پلی استیشن چه کار های را میتوان انجام داد؟

 

با داشتن گیفت کارت پلی استیشن می‌توان خرید بازی‌های پلی استیشن را انجام داد، استفاده از تخفیفات بازی‌ها خرید تم‌های آنلاین خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی و پیش خرید یا Pre-Order بازی های پلی استیشن از دیگر کار های می باشد که میتوان با گیفت کارت psn انجام داد. یکی از ویژگی‌های بارز گیفت کارت  استیشن نداشتن تاریخ انقضا می‌باشد، که این ویژگی می‌تواند این کارت را به یک هدیه جالب برای دوستان و عزیزان شما که به بازی‌های کامپیوتری علاقمند هستند باشد.

 

شما برای هدیه دادن این کارت به عزیزان خود در مناسبت‌های مختلف می‌توانید از کارت هدیه بانکی یا گیفت کارت استفاده کنید.

 

ریجن گیفت کارت پلی استیشن

 

یکی از 7 نکته مهم در خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن در نظر گرفتن ریجن کارت می باشد، هر گیفت کارتی یک ریجن خاص را پشتیبانی میکند. به عنوان مثال شما با گیفت کارت پلی استیشن فرانسه نمی‌توانید اکانت پلی استیشن با آدرس آمریکا را فعال نمایید.

 

  1. قیمت گیفت کارت پلی استیشن یکی دیگر از 7 نکته مهم در خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن می‌باشد. شما باید میزان مبلغی را که قصد دارید با آن اقدام به خرید بازی‌های پلی استیشن کنید را از قبل در کارت داشته باشید.
  2. اطمینان حاصل کردن نوع خاص گیفت کارت
  3. داشتن ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصدی
  4. وجود نداشتن امکان پس دادن یا تعویض گیفت کارت خریداری شده
  5. عدم امکان انتقال موجودی حساب خود به دوستان و آشنایان
  6. عدم فعال شدن خدمات پلی استیشن پلاس در صورت خرید گیفت کارت پلی استیشن معمولی
  7. تعیین نوع ریجن گیفت کارت

 

گیفت کارت پلی استیشن

 

همه این نکات را میتوان جز 7 نکته مهم در خرید گیفت کارت psn یا پلی استیشن دانست.

 

امیدواریم که شما با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد گیفت کارت psn یا پلی استیشن به دست آورده باشید و متوجه نکاتی که قبل از خرید این گیفت کارت باید به آنها توجه کنید شده باشید.


Top