سبد خرید 0

گیفت کارت فورتنایت (Fortnite)

گیفت کارت فورتنایت

گیفت کارت فورتنایت و نحوه استفاده

  • یک حساب Epic Games برای فعال کردن کد کارت V-Bucks مورد نیاز است.
  • اگر روی پلتفرم کنسول بازی می کنید (پلی استیشن تحت شبکه، ایکس باکس لایو)، باید حساب Epic Games خود را به آن پلتفرم بازی (یک بار) جوین دهید تا کد کارت هدیه خود را فعال کنید.
  • اگر به طور مستقیم از طریق پلتفرم بازی شما (پلی استیشن، ایکس باکس لایو، نینتندو سوییچ و غیره) استفاده شود، کد 16 رقمی پشت کارت کار نخواهد کرد.

 

در ابتدای کار فورتنایت توسط کمپانی اپیک گیمز به منظور بازی در کنسول‌های خانگی مانند پلی استیشن و ایکس باکس ارائه شد، امروزه کمتر گیمری وجود دارد که سراغ بازی فورتنایت و بتل رویال نرفته باشد. بعد از استقبال بی‌نظیر گیمرها از این نوع بازی‌ها نسخه‌هایی مانند pc کامپیوتر و اندروید و همچنین‏ios نیز برای این بازی‌ها ارائه شد. با افزایش کاربران به تناسب همین مسئله رقابت در این بازی‌ها نیز بیشتر شد.

در نتیجه گیمرها به منظور پیشرفت در این بازی‌ها باید از مقدار پول داخل بازی به اسم وی باکس استفاده نمایند. اما با توجه به شرایط تحریم در کشور و از طرفی شرایط سخت مالیاتی حتماً باید از گیفت کارت فورتنایت اپیک گیمز استفاده نمود. اگر شما نیز مایلید تا در مورد این موضوع اطلاعاتی به دست بیاورید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی گیفت کارت فورتنایت بپردازیم.

 

فورتنایت چیست؟

 

فورتنایت یا همان فورت نایت به مانند همه بازی‌ هایی که بتل رویال می باشند در ابتدای امر ۱۰۰ نفر در داخل یک جزیره قرار می‌گیرند باید این ۱۰۰ نفر برای زنده ماندن تلاش کنند و برای پیدا کردن اسلحه‌های مختلف به همه خانه‌ها و جاهای مختلف نقشه مراجعه کنند، تا با جمع آوری کردن اسلحه‌های گوناگون از خود در برابر دیگران دفاع کنند، تا آخرین نفر زنده باقی مانده در جزیره باشند و در نهایت برنده بازی شوند. گیفت فورتنایت یک لازمه مهم برای بازی های حرفه ای می باشد. شما بعد از خرید کارت گیفت فورتنایت باید کد گیفت کارت فورتنایت را دریافت و در مواقع نیاز آن را فعال نمایید.

 

فورتنایت

 

گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟

 

اپیک گیمز یک شرکت قدرتمند و بزرگ در زمینه توسعه بازی‌های ویدیویی و نرم‌افزاری می‌باشد فروشگاه اپیک گیمز این امکان را به شما می‌دهد که بازی‌ها را دانلود و همچنین از آپدیت خودکار بازی‌های آنلاین و آفلاین بهره‌مند شوید. از طرف دیگر با در اختیار گذاشتن موتور پر قدرت Unreal Engine خدمات ویژه ای به کاربران ارائه‌ میدهد.
گیفت کارت اپیک گیمز که بسیاری از افراد با پسوند انار گیفت یا پسوند دیجی کالا آن را جستجو می‌کنند، کارت هدیه می‌باشد که به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر خریدهای داخل فروشگاه  با این  کارت هزینه‌های درون برنامه را پرداخت نمایند.

 

گیفت کارت چیست؟

 

گیفت کارت کارت الکترونیکی می‌باشد که مقادیری ارز یا اعتبار را نمایان می‌کند و از آن به عنوان یک هدیه استفاده می‌شود. این نوع از کارت‌ها به صورت الکترونیکی در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرند و معمولاً با فعال کردن کدهای یکتا قابل استفاده می‌باشند. اکثر گیفت کارت‌ها به منظور استفاده در فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی طراحی شده‌اند. هنگامی که گیفت کارت را تهیه کردید یک شماره مجازی یا کد به شما تخصیص می یابد، که از آن  برای این کد پرداخت در فروشگاه های خاص مورد استفاده قرار گیرد.

 

آموزش استفاده از کد گیفت کارت فورتنایت

 

به منظور استفاده از کد گیفت کارت فورتنایت شما باید مراحل زیر را به صورت پشت سر هم طی نمایید. باید دقت داشته باشید که از آی پی غیر ایران استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که آی پی کنسول و ایپک گیمز و همچنین گیفت کارتتان باید یکی باشد، چرا که در صورت مغایرت امکان عدم استفاده وجود دارد.

 

گیفت کارت فورتنایت

 

برای فعال کردن کد گیفت کارت  در سمت راست بالای صفحه روی کلمه Sign in کلیک کنید. بعد از این کار صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در صفحه جدید باید اکانتی که قصد دارید با آن وارد اکانت اپیک گیمز شوید را انتخاب نمایید. چنانچه قبلاً در این سایت اکانتی نساخته‌اید گزینه Sign up را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

باید توجه داشته باشید که در این قسمت تاریخ تولد خودتان را به میلادی وارد نمایید و بعد از آن با ورود به صفحه اطلاعات کاربری و  برای ساخت اکانت اپیک گیمز فورتنایت آمریکا باید یک کد به ایمیل شما ارسال گردد. در این بخش با ورود به بخش ردیم کد فورتنایت باید کد گیفت کارت فورتنایت را در کادر وارد نمایید. شما باید ادامه مراحل را طبق درخواست پیش بروید تا در نهایت با ثبت کد از آن در مواقع نیاز استفاده کنید.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد گیفت کارت فورتنایت، گیفت فورتنایت، خرید گیفت کارت و کد گیفت کارت فورتنایت به دست آورده باشید.


Top