سبد خرید 0

ردیم گیفت کارت گوگل پلی | نحوه شارژ اکانت گوگل پلی

ردیم گیفت کارت گوگل پلی

ردیم گیفت کارت گوگل پلی (Redeem Google Play gift card)، یک کارت هدیه است که می‌توانید از طریق آن به اعتبار گوگل پلی دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این کارت هدیه، می‌توانید از محتویات مختلفی که در فروشگاه گوگل پلی موجود است، مانند برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موسیقی، استفاده کنید.

برای خریداری کارت هدیه گوگل پلی، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبر و یا سایت رسمی گوگل پلی مراجعه کنید. 

 

ردیم گیفت کارت گوگل پلی بعنی اعتبار یا کد درج شده بر روی کارت هدیه گوگل پلی می باشد. ردیم کردن کارت هدیه گوگل پلی به معنای استفاده از کد روی کارت و اضافه کردن مقدار معادل به حساب گوگل پلی شما است.

بعد از اینکه افراد زیادی اقدام به تهیه سیستم عامل اندروید به وسیله گوگل نمودند، به منظور دستیابی کاربران اپلیکیشن‌های سیستم عامل گوگل فروشگاه‌های گوگل پلی را به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گوگل معرفی نمود. 

با استفاده از پلی استور گوگل شما می‌توانید به تعداد زیادی برنامه غیر رایگان و رایگان که شرایط آنها پرداخت درون برنامه‌ای را دارد دسترسی داشته باشید. برای اینکه بتوانید به خدمات پولی و همچنین نرم‌افزاری موجود در فروشگاه‌های گوگل پلی دسترسی داشته باشید، نیاز است که از گیفت کارت برای شارژ کردن اکانت خود استفاده نمایید.

اما اینکه چگونه میتوانید اقدام به خرید گیفت کارت نمایید و یا چگونه میتوانید نسبت به شارژ گیفت کارت گوگل پلی اقدام نمایید، موضوعاتی می باشد که ما در این مقاله تحت عنوان نحوه شارژ اکانت گوگل پلی با گیفت کارت و همچنین ردیم گیفت کارت گوگل پلی به آن پرداخته ایم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

گوگل پلی یا پلی استور چیست؟

 

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به بررسی نحوه شارژ اکانت گوگل پلی با گیفت کارت و ردیم گیفت کارت گوگل پلی بپردازیم ابتدا لازم است که بدانیم گوگل پلی یا پلی استور چیست؟

همانگونه که در قسمت‌های قبلی توضیح دادیم، فروشگاه گوگل پلی را می‌توان یکی از بهترین برنامه‌ها به منظور دستیابی به نرم‌افزارهای موجود در سیستم عامل اندروید دانست. 

انواع برنامه‌ها و بازی‌ها در این فروشگاه آنلاین قرار دارد. این بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی در چندین حالت ممکن به واسطه گوگل پلی قابلیت دسترسی دارند، که به شکل کلی به چند دسته برنامه‌های رایگان و برنامه‌های پولی با امکان خرید از گوگل و همچنین برنامه‌های با پرداخت درون برنامه‌ای که شرایط پرداخت آنها به وسیله گوگل می‌باشد را نیز دارند دارا هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده شما می‌توانید موارد دیگری را مانند موسیقی، فیلم و پادکست‌ها را نیز از طریق گوگل پلی خریداری نمایید. برای انجام این کارها شما در ابتدا باید با خرید گیفت کارت گوگل پلی اقدام به شارژ اکانت خود یا  ردیم گیفت کارت گوگل پلی نمایید.

اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که گیفت کارت گوگل پلی چیست و چه کاربردی دارد، در این مورد باید بگوییم که گیفت کارت یک کارت اعتباری می‌باشد که دارای یک کد است که شما به وسیله آن می‌توانید اکانت خود را در سایت‌های گوناگون شارژ نمایید. باید به این نکته توجه داشته باشید که این کدها با توجه به اینکه برای چه سایتی طراحی شده‌اند از چندین رقم و اعداد و حروف تشکیل می‌شود، در بعضی از موارد این کدها ۲۵ رقمی و در بعضی دیگر ۱۵ رقمی می‌باشند.

 

ردیم گیفت کارت گوگل پلی

 

نحوه شارژ Redeem گیفت کارت گوگل پلی

 

در این قسمت از مقاله نحوه شارژ اکانت گوگل پلی با گیفت کارت لازم است که به بررسی ردیم گیفت کارت گوگل پلی  بپردازیم.

همانگونه که در قسمت‌های قبلی مقاله نیز با آن پرداختیم گیفت کارت گوگل پلی یکی از بهترین راه‌هایی است که شما می‌توانید از آن به منظور شارژ حساب کاربری خود و خرید برنامه‌های پولی موجود در فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید. 

بدون هیچگونه دردسری با اعتبار، از امکانات این سرویس بهره‌مند شوید. نحوه شارژ ردیم گیفت کارت گوگل پلی کار بسیار آسان و ساده‌ای می‌باشد و شما با انجام چند مرحله ساده می‌توانید کد گیفت کارت خود را در حساب کاربری خودتان از این فروشگاه دریافت نمایید.

شما با استفاده از فیلتر شکن با مبدا آمریکا  می‌توانید احتمال شناسایی شدن و  بن شدن دائمی خودتان را کمتر کنید، بعد از نصب فیلتر شکن برای شارژ ردیم گیفت کارت گوگل پلی مراحل را به شرح ذیل انجام می‌دهید.

 

ابتدا فیلتر شکن را روشن کرده و آن را روی کشور آمریکا قرار میدهید...

 

در صورت ورود به این برنامه، در صورتی که زبان شما فارسی است، گزینه استفاده از گیفت کارت یا کد پس از خرید را انتخاب کنید. در مرحله بعد کد گیفت کارت را در صفحه بعد وارد کرده و روی گزینه استفاده مجدد کلیک کنید تا مراحل بارگذاری کامل شود. حال شارژ کارت هدیه شما تکمیل شده است.

 

 

بررسی نحوه شارژ اکانت گوگل پلی با گیفت کارت

 

بعد از خرید گیفت کارت گوگل پلی شما باید مراحل مختلفی را برای شارژ اکانت گوگل پلی با گیفت کارت انجام دهید. قبل از این کار شما باید اقدام به ساخت اکانت گوگل پلی نمایید این کار را می‌توانید با استفاده از یک سرور مجازی انجام دهید. بعد از ایجاد حساب کاربری شما به وسیله لپ‌تاپ و موبایل می‌توانید برای شارژ گیفت کارت گوگل پلی خود از طریق موبایل یا لپ تاپ بر روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا نوار سمت چپ برنامه باز شود.

در میان گزینه‌های موجود ساخت‌ها و اشتراک‌ها را انتخاب کنید بعد از انجام این کار صفحه‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد کد گیفت کارت را در آن قسمت وارد نمایید. بعد از وارد کردن کد به درستی و به راحتی می‌توانید اقدام به شارژ اکانت گوگل پلی با گیفت کارت نمایید.


Top