سبد خرید 0

سرویس کاهش پینگ چیست؟ + کاهش پینگ اگزیت لگ

سرویس کاهش پینگ

کاهش پینگ اگزیت لگ (ExitLag) یک سرویس آنلاین برای بهبود کیفیت ارتباط با بازی‌های آنلاین است که با استفاده از تکنولوژی VPN و روتینگ هوشمند، کاهش پینگ و تأخیر در بازی‌های آنلاین را به حداقل می‌رساند. این سرویس با برقراری ارتباط با سرورهای خود در کشورهای مختلف، ترافیک بازی شما را از مسیری کوتاه‌تر و با کمترین تأخیر منتقل می‌کند و در نتیجه باعث بهبود تجربه بازی شما می‌شود.

سرویس کاهش پینگ چیست؟

 

با توجه به اینکه اکثر فعالیت‌ ها با اینترنت انجام می‌ شود، پهنای باند بسیار ضروری می‌ باشد،فعالیت‌ هایی مانند استریم کردن، گیمینگ و کنفرانس آنلاین نیازمند پهنای باند بالا یا سرعت اینترنت عالی با پینگ پایین می باشند. اگر اتصالات اینترنت شما این ترکیب را داشته باشد شما با بهترین عملکرد و بدون هیچگونه تاخیری می‌ توانید کارهای خود را با سرعت بالا انجام دهید. چنانچه سرعت اینترنت شما بالا است ولی عملکرد شما دلخواه نیست می‌ توانیم بگوییم که مشکل از پینگ پایین شما می‌ باشد. ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی سرویس کاهش پینگ اگزیت لگ، و اگزیت لگ برای موبایل و اگزیت لگ ویندوز بپردازیم. 

برای اطلاع از سرویس های اگزیت لگ دیر کلاب و دانستن در مورد اگزیت لگ چیست بر روی لینک کلیک کنید.

 

پینگ بالا چیست؟

 

قبل از اینکه به بررسی سرویس کاهش پینگ و مشخصاً کاهش پینگ اگزیت لگ بپردازیم بهتر است که بدانیم پینگ بالا  چیست؟

پینگ بالا به معنی این است که میزان زمان ارسال سیگنال به کامپیوتر و برگشت آن بیشتر از حد نرمال طول می‌ کشد. کاهش پینگ اگزیت لگ میتواند کمک کند که سیگنال‌ها با سرعت ارسال شوند.

 

علت پینگ بالا چیست؟

 

شاید شما نیز این تصور را داشته باشید که معنی پینگ بالا سرعت بیشتر است، اما این موضوع کاملاً برعکس می‌ باشد. اگر پینگ بالا را به عنوان سرعت سیگنال در نظر گرفت که به مقصد می‌ رسد و دوباره به سمت فرستنده برگشت می‌ خورد. عوامل زیادی در پینگ بالا موثر می باشند که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

سرعت اینترنت

 

یکی از دلایل مهم در کاهش پینگ اگزیت لگ سرعت اینترنت می‌ باشد.
به شکل کلی میزان سرعت اینترنتی که شما از آن برای فعالیت‌ های آنلاین استفاده می‌ کنید، سرعت فعالیت‌ های شما را تعیین می‌ کند این سرعت تعیین می کند که شبکه چه میزان داده را می تواند به شکل همزمان بر حسب مگابایت بر ثانیه حمل کند.

سرویس کاهش پینگ اگزیت لگ

سرویس کاهش پینگ اگزیت لگ

ازدحام شبکه

 

از دیگر عوامل مهم در کاهش پینگ اگزیت لگ ازدحام شبکه می باشد.
سرعت اینترنت تحت تأثیر تعداد کاربران یا دستگاه های موجود در شبکه است. همه اینها به نوبه خود می تواند پینگ را افزایش دهد، ترافیک شبکه همچنین می تواند در اواسط روز که بسیاری از افراد در تلاش هستند کار خود را با اینترنت انجام دهند افزایش یابد.

 

مقدار داده ها

 

با توجه به میزان فعالیت‌ هایی که قصد دارید در فضای مجازی و با استفاده از اینترنت انجام دهید ممکن است که نتایج پینگ با یکدیگر تفاوت داشته باشند. فعالیت‌ هایی که به پهنای باند بالا نیاز دارند مانند بازی‌ های آنلاین و همچنین کنفرانس ویدیویی پینگ را زیاد می‌ کنند. و شما باید در صورت نیاز اقدام به کم کردن موارد استفاده از اینترنت نماید.

 

استفاده از تجهیزات قدیمی

 

سیستم‌ها و دستگاه‌هایی که قدیمی هستند مانند گوشی‌ها و کامپیوترهای قدیمی می توانند باعث پینگ اگزیت لگ برای موبایل و اگزیت لگ برای ویندوز شوند. شما باید این موضوع را بررسی نمایید، که آیا وسایلی که شما از آن ها استفاده می کنید نیاز به روز رسانی دارد و یا نه؟ در مواقعی که قصد دارید با کسی صحبت کنید یا کاری را در یک زمان معین و در یک بازه زمانی خاص انجام دهید، تجربه تاخیر می‌ تواند یک تجربه بد باشد. کاهش پینگ می‌ تواند این مشکل را برطرف نماید.

سرویس کاهش پینگ

سرویس کاهش اگزیت لگ

سرویس کاهش پینگ چیست؟

 

سرویس کاهش پینگ این کار را با تغییر مسیر اتصال گروه‌ های اینترنت شما به سروری دیگر انجام می‌ دهد، که از نظر شکل فیزیکی به ورژن بازی که مورد نظر شما است نزدیکتر می‌ باشد. کاهش پینگ می‌ تواند آن را برطرف کند. در واقع نرم افزار کاهش پینگ که در هنگام بازی آنلاین به شما کمک می کند قطع و وصل در نت نداشته باشید.

همانطور که در قسمت‌ های قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم پینگ بالا به این معنی می‌ باشد، که شما برای ارسال سیگنال به زمان بیشتری نیاز دارید، تا سیگنال به کامپیوتر ارسال شود و مجدداً به شما بازگردانده شود با توجه به این توضیحات  پایین آوردن و کاهش پینگ اگزیت لگ می‌ تواند کمک شایانی به شما در بالا بردن سرعت انجام کارهای شما دهد.
برنامه‌ های زیاد و متنوعی برای کاهش پینگ وجود دارند که می توانید به صورت اشتراک های ماهانه خریداری کنید.

امیدواریم که شما با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد سیستم کاهش پینگ و یا کاهش پینگ اگزیت لگ به دست آورده باشید. 


Top