سبد خرید 0

آی کلود اپل چیست؟+آموزش شارژ آی کلود اپل

آی کلود اپل


آیکلود یک فضای ابری است که توسط برند اپل به کاربران ارائه می گردد و در این فضا سرویس های مختلفی به کاربران استفاده از دستگاه های آیفون داده می شود.
دستگاه هایی همچون گوشی همراه و یا لپ تاپ می توانند از این فضا استفاده کرده و در به روز رسانی و یا نصب انواع برنامه های گوناگون و استفاده از سرویس های مختلف از این فضا اقدام کنند.
 گرچه استفاده از آیکلود اپل در ابتدا کمی سنگین و دشوار به نظر می رسد اما قطعاً در هنگام کار متوجه خواهید شد که بسیار کاربر پسند است و دشواری خاصی ندارد.

 

 

آی کلود اپل کجاست؟

حال که با آیکلود اپل و فضای آن تا حدی آشنا شدید باید بدانید که این دسترسی را در کدام قسمت می توانید ببینید و چگونه باید آن را فعال کنید. در دستگاه های آیفون می توانید به راحتی با مراجعه به بخش تنظیمات قسمت آیکلود را انتخاب کرده و سپس آیدی آیکلود را فعال نمایید. در سایر دستگاه هایی که می‌توانند به این مطلب دسترسی داشته باشند نیز در بخش تنظیمات به راحتی می توانید قسمت آیکلود را در تنظیمات دستگاه جستجو کرده و سپس نسبت به فعال کردن آیدی آن اقدام نمایید.
با فعال شدن این بخش شما می توانید پس از دسترسی به اینترنت از خدماتی که برای استفاده کنندگان از اطلاعات در نظر گرفته شده است استفاده کنید و بسیاری از برنامه ها را نصب و یا به روز رسانی نمایید. بدین ترتیب شما به راحتی می توانید از این فضا که سرور های اپل در نظر گرفته اند، استفاده کنید.

خرید آیکلود اپل

جهت خرید آیکلود اپل در نظر داشته باشید که خرید قسمتی از فضای ابری که بتواند اطلاعات زیادی را در آن ذخیره نمود و از آن استفاده کرد شامل اشتراک های مدت دار می باشد. بنابراین به شکل های مختلفی به فروش می رسد این اشتراک ها معمولاً از سه ماه تا یک ساله است.  اما پس از خرید، خریداران می توانند به راحتی در استفاده از خدمات مختلف آیکلود اپل تمامی اطلاعات مختلفی را که نیازمندند آنها را ذخیره کنند در این فضای ابری قرار دهند و سپس آن را در هر جای دنیا بازیابی کنند.
 بنابراین یکی از قابلیت های بسیار خوب این فضای ابری خاصیت ذخیره سازی اطلاعات کاربران و پشتیبان گیری از اطلاعات بسیار مهم آن ها می باشد که با حفظ امنیت می توان در هر نقطه از جهان آن را بازگردانی کرد و مجدداً به آنها دست پیدا کرد به همین جهت استفاده از این فضا بسیار حائز اهمیت است.

قیمت آی کلود اپل

قیمت آیکلود اپل بسیار متغیر است و بسته به اینکه از کدام سایت و شرکت خرید را انجام دهید و بسته به اینکه اشتراک چند ماهه را خریداری می نماید قیمت‌گذاری متفاوتی دارد. همچنین توجه داشته باشید که سایت خرید نیز بسیار مهم است و قیمت را دگرگون می سازد. تخفیف های فصلی نیز می تواند تا حدی به تعدیل قیمت کمک نماید اما به طور کلی با مبالغ متفاوت می توان اشتراک های متفاوتی را خریداری کرده و برای مدت زمان کوتاهی هم که شده از این فضای ابری بهره برد.

بنابراین با توجه به آنچه گفته شد نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آیکلود اپل در نظر گرفت. پس در هنگام خرید با قیمت های بسیار متفاوتی مواجه خواهیم شد که با توجه به بودجه  و یا نوع کاربری می توانیم نسبت به خرید و انتخاب اشتراک های چند ماهه این فضا با قیمت های مختلف اقدام کنیم.

سخن آخر

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دستگاه های ارتباطی مختلف فضاها و نرم‌افزار های گوناگونی طراحی و در اختیار مخاطبین قرار داده شده است تا بتوانند راحت تر از دستگاه های مختلف استفاده کنند.
یکی از این فضاها که می توان خدمات مختلفی را از آن دریافت نمود آیکلود اپل می باشد که با پرداخت اشتراک یک تا چندین ماهه می توان به صورت مستمر از آن استفاده کرده و دسترسی به این فضا نیز بسیار راحت و استفاده از آن بسیار رایج است.

استفاده از آیکلود اپل نیز بسیار راحت بوده و نیاز به آموزش خاص و اختصاصی و همچنین مهارت آموزی به خصوصی ندارد و تنها با فعال کردن بخشی در دستگاه موبایل خود و یا در کامپیوتر های پیشرفته می توان به این بخش دسترسی داشت و از خدمات آن بهره برد.


Top