سبد خرید 0

معرفی بهترین دی ان اس برای گیمینگ

معرفی بهترین دی ان اس برای گیمینگ

امروزه بازی های آنلاین و کامپیوتری علاوه بر مفرح بودن و گوناگونی فراوان به عنوان امری درآمدزا نیز در برخی موارد به شمار می‌آیند و گیمر های مختلف در کنار بازی درآمدزایی نیز می نمایند. به همین جهت بازی ها از جنبه های مختلف مهم بوده و جهت بهبود سطح کیفی آنها از دی ان اس های مختلفی برای بهبود و حفظ سرعت اینترنت در هنگام بازی استفاده می شود.  بهترین دی ان اس برای گیمینگ شامل محصولی است که بتواند در طول بازی سرعت نت را تا حد زیادی حفظ و کنترل نماید.

 

دی ان اس برای گیمینگ چیست؟

دی ان اس برای گیمینگ در حقیقت به تغییر آی پی و اتصال به سرور های جهانی کمک می کند.
 این کار به این جهت روی می دهد که سرور برخی از کشورها همانند ایران در تحریم است و این تحریم ممکن است منجر به ایجاد اینترنتی ضعیف و ناپایدار گردد.
به همین جهت از دی ان اس های مختلف جهت رسیدن به آی پی های دیگر کشورها و افزایش سرعت اینترنت و ایجاد اینترنت پایدار جهت انواع بازی ها استفاده می شود.
دی ان اس  را می توان بر روی انواع سیستم عامل های اندروید و ios به کاربرد همچنین در ویندوز و سیستم‌ های کامپیوتری که مخصوص بازی هستند نیز انواع دی ان اس قابل اجرا بوده و می‌تواند به بهبود سطح کیفی بازی آنلاین کمک نماید.

 استفاده از این محصول همچنین موجب می‌شود که پینگ پایدار تری هم داشته باشید.

کارکرد دی ان اس گیمینگ چگونه است؟

دی ان اس عملکردی همانند فیلترشکن دارد با این تفاوت که آی پی شما به طور مرتب تغییر نمی کند.

توجه داشته باشید که تغییر مداوم آی پی در هنگام بازی آنلاین موجب مسدود شدن اکانت شما و حساب کاربریتان می‌شود.
به همین جهت استفاده از فیلتر شکن در بازی های مختلف آنلاین غیر مجاز است و در صورتی که به طور مکرر از فیلترشکن استفاده کنید و یا در حین بازی از فیلتر شکنی استفاده کنید که آی پی شما را مدام تغییر دهد اکانت کاربری شما حذف و شما مسدود خواهید شد.

به همین جهت استفاده از فیلتر شکن در بازی های آنلاین مجاز نیست در این زمان از دی ان اس استفاده می شود.

دی ان اس، آی پی شما را ثابت نگه داشته و به حفظ ثبات اینترنت و همچنین ایجاد اینترنت قوی و پینگ ثابت و پایدار کمک می نماید.

در این زمان شما می توانید بازی راحت و با کیفیتی داشته باشید همچنین برخی از انواع دی ان اس می تواند موجب ناپایدار شدن و ضعف اینترنت حریف مقابل کردند که در این صورت ممکن است بازی شما مجددا با مسدود شدن مواجه شود بنابراین در هنگام انتخاب دی ان اس محصولی مناسب را خریداری کنید.

بهترین دی ان اس های گیمینگ کدام هستند؟

در دنیای پیشرفته امروزی هر محصول دارای رقیب های بسیار زیادی است و انواع گوناگونی دارد.

اما بهتر است جهت تهیه هر محصول ابتدا به تحقیق و تفحص در ارتباط با آن پرداخته و سپس بهترین آن را انتخاب کنیم.

در مورد دی ان اس گیمینگ نیز محصولات گوناگونی وجود دارد که از باکیفیت ترین انواع آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1.1.1.1
  • Google DNS servers
  • Open DNS
  • QUAD9

توجه داشته باشید که هریک از دی ان اس هایی که در بالا بر شمرده شد دارای خصوصیات خاص خود بوده اما می توانند به طور قابل ملاحظه‌ای پینگ را کاهش داده و سرعت اینترنت را بالا ببرند. همچنین استفاده از این چهار نوع دی ان اس بیشتر پیشنهاد می شود توجه کنید انواع دی ان اس های بالا علاوه بر کشور ما در سایر کشورها نیز استفاده می‌شوند و محدودیت استفاده نیز ندارند. خصوصاً نوع دوم که مربوط به سایت گوگل است یکی از بهترین انواع دی ان اس به شمار می آید.
زیرا با سرعت بسیار بالایی که دارد موجب شده که سایت گوگل نیز از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. انواع مختلف دیگری از این محصول نیز وجود دارند که سطوح کیفی مطلوبی دارند و می توان از آنها بهره برد که ما در اینجا تنها به بررسی و معرفی چهار مورد از آنها پرداختیم.

سخن آخر

جهت افزایش سطح کیفی استفاده از بازی های آنلاین بهتر است از دی ان اس های گیمینگ خوب و خوشنام استفاده کنید تا علاوه بر افزایش سطح کیفی بازی دچار مشکلات قطع و عدم اتصال اینترنت و غیره نگردید.
 بنابراین قبل از پرداختن به انواع گیم های آنلاین بهتر است ابزار آن را تهیه کرده و پس از تحقیق و تفحص بهترین آنها را جهت استفاده برگزینید.

 


Top