سبد خرید 0

گیفت کارت بلیزارد چیست؟ + نحوه خرید گیفت کارت بلیزارد

گیفت کارت بلیزارد

در حال حاضر افراد زیادی هستند که به بازی‌های آنلاین علاقه دارند. اگر شما به گیم نت‌ها مراجعه کنید قطعاً به روز‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های آنلاین را به شما معرفی خواهند کرد. در این میان شرکت بلیزارد یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی انواع بازی‌های رایانه‌ای شناخته شده است که فعالیت خود را در سال ۱۹۹۶ در کالیفرنیا آغاز کرد. این شرکت انواع بازی‌های آنلاین را تحت عنوان سرویس بتل نت به دنیا معرفی می‌کند و از همان ابتدا توانسته است با معرفی بازی‌هایی به سبک اکشن و ماجراجویی، توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. برای اینکه بتوانید به بازی‌های بتل نت دسترسی داشته باشید شما به گیفت کارت بلیزارد نیاز خواهید داشت. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با گیفت کارت بلیزارد و قیمت آن آشنا نماییم.

برای خرید گیفت کارت بلیزارد چکار کنیم؟

شما با استفاده از گیفت کارت بلیزارد می‌توانید از خدمات تعریف شده در بازی‌های سرویس بتل نت استفاده نمایید. همانگونه که گفته شد این سرویس بازی‌های آنلاین را ارائه می‌کند. بنابراین شما حتماً باید ابتدا اکانتی در بلیزارد بتل نت بسازید تا بتوانید گیفت کارت بلیزارد را خریداری کرده و از خدمات آن استفاده کنید. اما متأسفانه افرادی که در ایران هستند نمی‌توانند وارد سایت بتل نت شوند. بنابراین در اولین قدم شما به یک نرم‌افزار تغییر IP نیاز دارید تا بتوانید IP اینترنت شما را به غیر از ایران تغییر دهید. پس از آن می‌توانید وارد سایت بلیزارد شده و برای ساخت اکانت اقدام نمایید. تمامی مراحل برای ساخت حساب کاربری در داخل سایت به صورت کاملاً واضح توضیح داده شده است. بعد از اینکه اکانت ساخته شد، می‌توانید برای خرید گیفت کارت بلیزارد اقدام نمایید.

اعتبار انواع گیفت کارت بلیزارد متفاوت است و قیمت این کارت‌ها براساس دلار آمریکا و یا پوند انگلیس تعیین می‌شود. در زمان خرید گیفت کارت بلیزارد ابتدا مشخص کنید که شما به چه خدماتی از بازی‌های سرویس بتل نت دلایل نیاز دارید تا بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید. این موضوع برای گیم نت‌ها که از طریق معرفی بازی‌های اینترنتی کسب درآمد می‌کنند، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت چرا که اگر به سراغ گیفت کارت بلیزارد با قیمت بسیار بالا بروند، ممکن است با استقبال زیادی از جانب مشتریان مواجه نشوند.

برای شارژ اکانت بلیزارد و خرید گیفت کارت بلیزارد چه کار کنیم؟

در صورتی که اعتبار حساب کاربری شما در بلیزارد به اتمام برسد مسلما برای خرید گیفت کارت بلیزارد به مشکل برخورد خواهید کرد. برای این منظور می‌توانید از طریق سایت بلیزارد و یا از طریق نرم‌افزار اقدام نمایید. البته پیشنهاد ما این است که به سایت‌هایی همانند دیرکلاب مراجعه کرده و از کارشناسان در این زمینه بخواهید که شما را راهنمایی کنند. در این صورت بدون اینکه نیاز باشد خود شما شخصا مراحل شارژ اکانت و خرید گیفت کارت بلیزارد را انجام دهید، کارشناسان ما تمامی مراحل را برای شما پیش خواهند برد.

مزایای استفاده از گیفت کارت بلیزارد

افرادی که به صورت حرفه‌ای در زمینه گیم نت فعالیت می‌کنند به خوبی می‌دانند که سرویس بتل نت یکی از اصلی‌ترین سرویس‌ها در زمینه ارائه انواع بازی‌های اینترنتی، ماجراجویی و اکشن است. بنابراین شما با خرید گیفت کارت بلیزارد می‌توانید از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای، از خدمات سرویس بتل نت استفاده کنید. در واقع بدون اینکه نیاز باشد حق عضویت پرداخت کنید، می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 از طرف دیگر شما با در اختیار داشتن این گیفت کارت نه تنها می‌توانید آیتم‌های مختلف یک بازی را فعال کنید بلکه قابلیت خرید انواع بازی‌های سرویس بتل نیز برای شما فراهم خواهد شد. از دیگر مزیت‌های خرید گیفت کارت بلیزارد این است که تاریخ انقضا‌یی برای آن در نظر گرفته نشده و شما هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید به انواع بازی‌های سرویس بتل نت دسترسی داشته باشید ولی متأسفانه نمی‌دانید که برای خرید گیفت کارت بلیزارد باید چکار کنید، پیشنهاد ما این است که با کارشناسان ما در سایت دیرکلاب در ارتباط باشید. ما خدمات مشاوره آنلاین را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید فرآیند افتتاح حساب کاربری در سایت بلیزارد و در نهایت خرید گیفت کارت بلیزارد را به کارشناسان ما واگذار نمایید.


Top