سبد خرید 0

گیفت کارت Apex Legends چیست؟ + خرید گیفت کارت ایپکس

گیفت کارت ایپکس

طراحی هر یک از بازی‌های کامپیوتری با یکدیگر متفاوت است. شاید هم اکنون یک بازی بر روی سیستم خانه خود دارید و می‌خواهید از آیتم‌های معرفی شده در داخل بازی استفاده کنید ولی همه آیتم‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار ندارد. در این صورت است که شاید بتوانید از گیفت کارت ایپکس استفاده کنید. حتما این سؤال برای شما به وجود آمده است که گیفت کارت ایپکس چیست و چه کاربردی دارد. ما در این به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

معرفی گیفت کارت ایپکس

در سال ۲۰۱۹ یک بازی در ژانر تیراندازی معرفی گردید که تحت عنوان Apex Legends نام داشت. این بازی به صورت گروهی اجرا می‌گردد. به این صورت که ۲۰ گروه سه نفره و یا 30 گروه دونفره در یک جزیره برای دست یافتن بر انواع مهمات جنگی با یکدیگر رقابت می‌کنند. بنابراین گروه‌هایی که زنده می‌مانند می‌توانند سلاح‌های جنگی را در اختیار خود داشته باشند. کسانی که به بازی Apex Legends علاقه داشته باشند متوجه خواهند شد که آیتم‌های زیادی در این بازی غیر فعال است و تنها با خرید گیفت کارت Apex Legends می‌توانند این آیتم‌ها را فعال نمایند.

با خرید گیفت کارت ایپکس می‌توانید حداقل 100 آیتم ویژه در داخل بازی را  از حالت قفل خارج کنید و در نتیجه قادر خواهید بود سطح بازی را توسعه دهید. برای مثال می‌توانید قابلیت‌های متنوعی را در مراحل مختلف تعریف نمایید و حتی قدرت شخصیت‌های بازی را نیز تغییر دهید. جالب است بدانید حتی اگر بازی به صورت فصل به فصل یا مرحله به مرحله پیش برود، باز هم شما با خرید گیفت کارت ایپکس می‌توانید موارد جدید در هر مرحله را برای خود فعال کنیم و با قدرت بیشتری وارد بازی شوید.

مهمترین مزایای خرید گیفت کارت ایپکس

حتما زمانی که به سایت‌های فروشگاهی همانند سایت دیرکلاب مراجعه کنید، قیمت گیفت کارت Apex Legends شما را از خرید منصرف می‌کند. اما اجازه دهید در مورد مزایای خرید گیفت کارت ایپکس صحبت کنیم. در این صورت متوجه می‌شویر که با در اختیار داشتن این کارت چه اندازه می‌توانید بازی را با قدرت بیشتری پیش ببرید:

  • اگر شما بتوانید گیفت کارت ایپکس را در بازی خود فعال کنید قطعاً بیش از ۱۰۰‌ آیتم خاص در بازی برای شما فعال خواهد شد و این باعث می‌شود بازی تنوع بسیار زیادی پیدا کند. در نتیجه سطح هیجان بازی بیشتر خواهد شد. در واقع شما می‌توانید تمام فایل‌هایی که قفل هستند را به حالت فعال در بیاورید و بازی را با جذابیت بیشتری دنبال نمایید.
  • از دیگر مزایای خرید گیفت کارت ایپکس این است که می‌توانید وارد قسمت فروشگاه بازی شوید و از این سکه‌ها برای خرید battle pass  استفاده نمایید.

برای خرید گیفت کارت ایپکس چه کار کنیم؟

سؤالی که حتماً برای شما به وجود آمده است این است که ما چگونه می‌توانیم گیفت کارت Apex Legends را از سایت‌های معتبر خریداری کرده و آن را فعال کنیم. متأسفانه با توجه به اینکه آمار گیمر‌ها هر روز در حال افزایش است، ممکن است بعضی از افراد از این فرصت استفاده کرده و فایل‌های غیر قانونی گیفت کارت ایپکس را در معرض فروش بگذارند. بنابراین اولین کاری که باید بکنید این است که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. اگر وارد دیرکلاب شوید نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده خواهید کرد. البته سابقه کاری ما نیز مشخص می‌کند که شما به یک سایت مطمئن وارد شده‌اید. اکنون برای خرید باید یک حساب کاربری برای خود داشته باشید. در مرحله بعد باید کد مربوط به گیفت کارت Apex Legends را در داخل حساب کاربری خود فعال نمایید. برای این منظور، سایت‌های مربوطه راهنمای کامل در اختیار شما قرار می‌دهند. زمانی که کد خرید گیفت کارت ایپکس را در قسمت مربوطه در سایت فروشگاهی وارد کنید، این گیفت کارت برای شما فعال خواهد شد.

سخن پایانی

 برای آن دسته از افرادی که به بازی Apex Legends علاقه دارند و مدت‌ها است که این بازی برای آن‌ها کسل‌کننده شده و دوست دارند که سطح هیجان بازی را بالا ببرند، خرید گیفت کارت ایپکس را پیشنهاد می‌کنیم. این کارت آیتم‌های بسیار جذابی را برای تمامی گیمرها به همراه دارد. پیشنهاد ما این است که برای خرید گیفت کارت ایپکس به سایت دیرکلاب مراجعه کنید، با کارشناسان ما صحبت نمایید و سپس بعد از اینکه به انتخاب قطعی رسیدید، برای خرید یک گیفت کارت ایپکس مناسب هزینه کنید.


Top