سبد خرید 0

گوگل ویس چیست ؟ + نحوه راه اندازی و انتقال

گوگل ویس چیست

شاید تصمیم گرفته‌اید برای مدتی جهت انجام امور کاری یا تحصیل، به خارج از کشور بروید و حتماً اصرار دارید که بتوانید از خط تلفن خانه یا تلفن همراه خود در خارج از کشور نیز استفاده کنید. اما همه ما می‌دانیم که نمی‌توانیم شماره‌های ایران را در کشور‌های دیگر فعال نماییم. در این زمان است که سیستم گوگل ویس به کمک ما می‌آید. در واقع گوگل ویس یک ابزار کاربردی بسیار قوی است که در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد و دامنه کارایی وسیعی دارد. در واقع به غیر از اینکه شما می‌توانید از طریق گوگل تماس‌های خود را از یک شماره به شماره دیگر انتقال دهید، می‌توانید از این ابزار هوشمند برای موارد دیگر نیز استفاده کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کاربرد‌های گوگل ویس و چگونگی راه‌اندازی آن آشنا کنیم.

گوگل ویس چیست و چه کاربرد‌هایی دارد

به جرأت می‌توان گفت که در بین انواع سیستم‌های تلفن اینترنتی، گوگل ویس یکی از بهترین سرویس‌ها شناخته شده است چرا که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تمامی تماس‌های خود را به صورت همزمان در چند دستگاه مدیریت کنید. برای مثال می‌توانید همزمان حساب کاربری گوگل ویس خود را روی لپ تاپ، تبلت یا تلفن همراه فعال کرده و به صورت همزمان به همه این‌ دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر با کمک گوگل ویس نه تنها امکان ارسال پیام صوتی بلکه امکان ارسال پیام متنی نیز برای مشتریان فراهم می‌شود. جالب است بدانید یکی دیگر از قابلیت‌های برنامه گوگل ویس می‌توان به امکان استفاده از این سرویس برای ساخت حساب واتس اپ و تلگرام اشاره کرد. بنابراین فرض کنیم که شما یک شرکت در کشور ایران دارید و چند شعبه نیز در کشور‌های اروپایی دایر کرده‌اید. در صورتی که می‌خواهید همزمان در کشور ایران شماره‌های کشور‌های اروپایی را نیز در اختیار داشته باشید، می‌توانید از قابلیت گوگل ویس استفاده نمایید.

برای راه‌اندازی گوگل ویس چکار کنیم؟

همانگونه که گفته شد، گوگل ویس یک سرویس تلفن اینترنتی کاملاً رایگان است اما متأسفانه افرادی که در ایران هستند نمی‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین زمانی که شما وارد سایت گوگل ویس می‌شوید تا بتوانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید، به یک نرم‌افزار تغییر IP نیاز دارید چون باید IP خود را به آمریکا تغییر دهید تا بتوانید حساب کاربری خود را در گوگل فعال کنید. پس از اینکه شما به وب سایت گوگل وارد شدید، باید ابتدا تعیین کنید که آیا می‌خواهید یک حساب شخصی داشته باشید و یا اینکه گوگل ویس را برای اهداف کاری نیاز دارید و در نتیجه باید به سراغ حساب بیزینس بروید؟ در نهایت باید موقعیت مکانی خود را نیز مشخص نمایید. برای مثال در صورتی که موقعیت IP را بر روی آمریکا تغییر دهید، باید یکی از ایالت‌های این کشور را انتخاب کنید. در مرحله نهایی لازم است که شماره آمریکایی خود را وارد کنید تا تأییدیه کد برای شما ارسال گردد. با وارد کردن این کد، می‌توانید حساب گوگل خود را فعال نمایید.

مزایای استفاده از سرویس گوگل ویس

در صورتی که بتوانید برای انجام امور کاری و یا حتی شخصی خود از سرویس اینترنتی گوگل ویس استفاده کنیم قطعاً از هر نظر به نفع شما خواهد بود:

  • اولین مزیت گوگل ویس این است که شما می‌توانید شماره خود را بر روی دستگاه‌های مختلف فعال کنید و به صورت همزمان با چند دستگاه، شماره را کنترل نمایید.
  • می‌توانید نسخه پشتیبان از هر پیام صوتی را از سرویس گوگل ویس دریافت کنید.
  • همچنین با کمک گوگل ویس امکان ضبط تماس‌های دریافتی نیز وجود دارد.
  • برای افرادی که به دلیل شرایط کاری در طول روز تماس‌های زیادی دریافت می‌کنند، قطعاً استفاده کردن از قابلیت گوگل ویس به نفع آن‌ها خواهد بود چون از نظر هزینه‌ها کاملاً مقرون به صرفه است. بدون اینکه مبلغی را پرداخت کرده باشید می‌توانید تمامی تماس‌های خود را مدیریت کنید.

سخن پایانی

شاید با مطالعه‌ این مطلب ترغیب شده‌اید حتماً از قابلیت گوگل ویس استفاده کنید. ولی ممکن است برای راه‌اندازی گوگل ویس هنوز هم سؤالاتی در ذهن خود داشته باشید. در این صورت می‌توانید به سایت دیرکلاب مراجعه کنید و از مشاورین ما به صورت آنلاین و کاملا رایگان کمک بگیرید. ما حتی می‌توانیم برای راه‌اندازی سرویس گوگل ویس به شما کمک کنیم به خصوص اینکه مردم در ایران نمی‌توانند به راحتی این حساب را فعال کنند و به کمک افراد متخصص نیاز دارند. بنابراین سایت دیرکلاب انتخاب بسیار خوب و معتبری برای شما خواهد بود. در نتیجه بدون دردسر می‌توانید سرویس اینترنتی گوگل ویس را برای خود فعال نمایید.

 


Top