سبد خرید 0

معرفی کامل بازی هیلو اینفینیت و خرید گیفت کارت هیلو اینفینیت

هیلو اینفینیت

این روز‌ها افراد زیادی به بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های اندروید علاقه‌مند هستند و در نتیجه ما هر روز شاهد ارتقاء انواع بازی‌های دیجیتال خواهیم بود. بازی هیلو اینفینیت به عنوان نسل نهم کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس شناخته شده است. این بازی به دلیل برخورداری از یک داستان بسیار زیبا و مهیج، افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. اگر شما می‌خواهید در مورد این بازی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، حتماً در این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بازی هیلو اینفینیت

برای انتخاب بازی‌های مهیج و جذاب، باید اطلاعات کامل در مورد روند بازی، داستان حاکم بر آن و شخصیت‌هایی که در این بازی تعریف شده‌اند داشته باشیم. در غیر این صورت ممکن است بازی بعد از چند روز برای ما کسل‌کننده شود. بنابراین اجازه دهید ابعاد مختلف بازی هیلو اینفینیت را با یکدیگر بررسی کنیم:

 این بازی متعلق به وقایع بعد از Guardians  است. داستان این بازی از زمانی شروع می‌شود که اتریاکس همراه با ارتش خود به  UNSC Infinity حمله کرد و بعد از شکست دادن مسترچیف، اعضای UNSC را به طور کامل نابود می‌کند. شش ماه بعد از گذشت این مبارزه، یک خلبان، مسترچیف را فعال می‌کند تا به کمک هم، به Zeta Halo بروند، مسترچیف بتواند هوش مصنوعی خود را بردارد و در نهایت از این طریق بتواند علت نابود شدن بخشی از Zeta Halo را کشف کند.

دلایل محبوبیت بازی هیلو

آنچه باعث محبوبیت بازی هیلو اینفینیت شده است، داستان‌سرایی و تخیل بسیار بالایی است که در این بازی‌ها کم است و همین موضوع باعث می‌شود که افراد در سنین مختلف به این بازی علاقمند شوند. از دیگر جنبه‌های موفقیت بازی هیلو اینفینیت، باید به شخصیت‌پردازی این بازی اشاره کرد. در واقع شما یک داستان بسیار جذاب را بازی می‌کنید که به دلیل روند داستانی آن، هر روز کنجکاوتر از قبل خواهید شد. برای مثال از زمانی که مسترچیف به هوش مصنوعی خود دسترسی پیدا می‌کند، رنگ و بوی این بازی عوض شده و میزان هیجان آن بیشتر می‌شود. از طرف دیگر شخصیت‌های منفی زیادی در این بازی تعریف شده است. البته لازم است این مسئله را بیان کنیم که رونمایی از شخصیت‌های منفی بازی آن طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود. در واقع شکل و شمایل شخصیت‌های هیلو اینفینیت زیبا به نظر نمی‌رسند.

بازی هیلو اینفینیت دارای ۱۴ مرحله‌ای داستانی است که با سپری کردن هر مرحله و شروع مرحله جدید، شخصیت‌های جدید و حتی گرافیک بسیار جذاب‌تر از قبل را شاهد خواهید بود. بنابراین این بازی را به افرادی که علاقه‌مند به بازی‌های مرحله‌ای هستند پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید همزمان که مراحل داستان پیش می‌رود، مسترچیف به دلیل اینکه می‌تواند به قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا کند، کیفیت بازی ارتقا پیدا کرده و در نتیجه جذابیت آن بسیار بیشتر خواهد شد.

یکی از جذابیت‌های بازی هیلو اینفینیت، پلی گان بازی است که در نسخه‌های جدید، حس و حال بهتری را به بازی هیلو اینفینیت داده است. از طرف دیگر در داخل این بازی وسایل نقلیه بسیار جذاب و با گرافیک عالی طراحی شده است که زیبایی ظاهر بازی را بیشتر می‌کند.

امکان بازی‌ به صورت چند نفره نیز وجود دارد ولی آنچه باعث می‌شود افراد برای بازی کردن به صورت چند نفره رغبت نداشته باشند، نحوه امتیازدهی این بازی برای هر یک از افرادی است که در حال ایفای نقش در هیلو اینفینیت  هستند. برای بازی هیلو اینفینیت سیستم xp در نظر گرفته شده است که در خارج از بازی، در اختیار هر یک از بازیکنان قرار می‌گیرد. در نتیجه تفاوتی نمی‌کند که هر فرد در بازی نقش برنده را داشته و یا نقشه بازنده؛ با وجود سیستم xp  یک میزان امتیاز در خارج از بازی به آن‌ها داده می‌شود و در نتیجه اگر یک بازیکن در سطح معمولی باشد، با بازیکنی که مهارت بالایی دارد، در یک سطح قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

شما با مرور کامل بر روی بازی هیلو اینفینیت متوجه خواهید شد که این بازی با یک گرافیک بسیار بالا و قابلیت‌های زیاد طراحی شده است و برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های مهیج، داستانی و مرحله‌ای، یک انتخاب عالی خواهد بود. کارشناسان ما در سایت دیرکلاب آماده پاسخگویی به سؤالات شما برای رسیدن به اطلاعات کامل در مورد بازی هیلو اینفینیت هستند. برای آشنایی بیشتر با این بازی و حتی نحوه استفاده از آن می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 


Top