سبد خرید 0

اشتراک اپل موزیک چیست و چطور می توان آن را تهیه کرد

اشتراک اپل موزیک

شاید شما به موسیقی علاقه بسیار زیاد دارید و روزانه بخشی از زمان خود را صرف گوش دادن موسیقی می‌کنید. بنابراین این موضوع برای شما مهم است که بتوانید به صورت آنلاین و یا آفلاین، به آهنگ‌های جدید دسترسی داشته باشید و از شنیدن به روز‌ترین و جذاب‌ترین موسیقی‌های دنیا لذت ببرید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سرویس اپل موزیک را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که اشتراک اپل موزیک چیست و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد، حتماً در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.شاید شما به موسیقی علاقه بسیار زیاد دارید و روزانه بخشی از زمان خود را صرف گوش دادن موسیقی می‌کنید. بنابراین این موضوع برای شما مهم است که بتوانید به صورت آنلاین و یا آفلاین، به آهنگ‌های جدید دسترسی داشته باشید و از شنیدن به روز‌ترین و جذاب‌ترین موسیقی‌های دنیا لذت ببرید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سرویس اپل موزیک را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که اشتراک اپل موزیک چیست و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد، حتماً در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

منظور از اشتراک اپل موزیک چیست؟

شما با تهیه اشتراک اپل موزیک می‌توانید به میلیون‌ها موسیقی دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر امکان دسترسی به ‌ایستگاه‌های رادیویی برای شما فراهم خواهد شد. اپل موزیک یکی از سرویس‌های بسیار عالی برای دسترسی به انواع موسیقی‌های دنیا است که از سال ۲۰۱۵ معرفی شد. کسانی که اهل موسیقی هستند حتماً اشتراک اپل موزیک را برای خود تهیه خواهند کرد. از جمله امکاناتی که این برنامه برای شما فراهم می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-     شما می‌توانید حتی به صورت آفلاین به موسیقی‌های موجود در سرویس اپل موزیک دسترسی داشته باشید.

2-     براساس سلیقه خود می‌توانید برخی از آهنگ‌ها را میکس کرده و یک مجموعه کامل از آهنگ‌های مورد نظر خود داشته باشید.

3-    برخی از موسیقی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در بین آن‌ها تبلیغات نیز وجود دارد و این موضوع برای کسانی که اهل هنر و موسیقی هستند بسیار آزاردهنده خواهد بود. اما اشتراک اپل موزیک امکان گوش دادن به انواع موسیقی‌ها بدون حضور تبلیغات در بین آن‌ها را فراهم می‌کند.

4-     همانگونه که گفته شد شما می‌توانید با کمک اپل موزیک به انواع ‌ایستگاه‌های رادیویی دسترس داشته باشید. بنابراین دامنه ارتباطی شما افزایش خواهد یافت.

5-    جالب است بدانید سرویس اپل موزیک به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تهیه پلی لیست براساس سلیقه و شرایط روحی شما نیز وجود دارد.

آشنایی با بخش‌های مختلف اشتراک اپل موزیک

اکنون که با کارایی سرویس اپل موزیک آشنا شدید بد نیست نگاهی به قسمت‌های مختلف این برنامه نیز داشته باشیم:

کتابخانه اپل موزیک

در این قسمت شما می‌توانید کل موسیقی‌هایی که در داخل اپل موزیک تعریف شده‌اند را مشاهده کنید و حتی می‌توانید موسیقی‌ها را براساس نام آلبوم، خواننده و یا حتی سبک موسیقی‌، مرتبط نمایید.

بخش Listen Now

اپل موزیک قابلیت دسته‌بندی موسیقی‌ها براساس شرایط روحی و سلیقه شما را دارد. بنابراین اگر یکبار وارد این برنامه شوید و به سؤال‌های آن پاسخ دهید، از این پس برنامه به صورت هوشمند آهنگ‌های مورد علاقه شما را دسته‌بندی خواهد کرد.

بخش رادیو

از آنجایی که سرویس اپل موزیک امکان دسترسی به انواع دستگاه‌های رادیویی را فراهم می‌کند، بنابراین شما به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز‌های هفته می‌توانید به سرویس‌های رادیویی مختلف تعریف شده در اشتراک اپل موزیک دسترسی داشته باشید.

بخش Search در برنامه اپل موزیک

با وجود قابلیت سرچ در سرویس اپل موزیک، کار کردن با این سرویس برای شما راحت خواهد شد. می‌توانید نام خواننده مورد علاقه، نام موسیقی و یا آلبوم را جستجو کنید تا اپل موزیک آهنگ‌های مد نظر شما را سریعا لیست کند.

بخش Now Playing

به جرات می‌توان گفت یکی از مهمترین بخش‌های اشتراک اپل موزیک، قسمت Now Playing است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید آهنگ‌ها را به سلیقه خود ترکیب کرده و حتی یک ‌ایستگاه رادیویی اختصاصی برای خود فراهم کنید.

برای تهیه اشتراک اپل موزیک چکار کنیم؟

یکی از اقدامات بسیار جالبی که سرویس اپل موزیک در نظر گرفته است، امکان استفاده از این سرویس به صورت رایگان به مدت ۳ ماه است. پس از آن در صورتی که از سرویس راضی بودید، می‌توانید برای خرید اشتراک اقدام کنید. به طور کلی 3 نوع اشتراک در سرویس اپل موزیک تعریف شده است:

1-    Individual plan یا اشتراک فردی

2-    Family plan یا اشتراک خانوادگی

3-    University student plan یا اشتراک دانشجویی

قیمت هر کدام از این اشتراک‌ها متفاوت است و براساس نیاز خود می‌توانید یکی از بهترین اشتراک‌های اپل موزیک را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در صورتی که بعد از مطالعه این مطلب تصمیم گرفته‌اید که برای مدت سه ماه از سرویس اپل موزیک استفاده کرده و در صورتی که از آن راضی بودید برای خرید اشتراک اپل موزیک اقدام کنید، می‌توانید از کارشناسان ما در سایت دیرکلاب بخواهید شما را راهنمایی کنند. کارشناسان ما حتی برای خرید اشتراک اپل موزیک به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر بتوانید هزینه اشتراک را پرداخت کرده و از این سیستم بسیار عالی استفاده کنید.

 

 


Top