سبد خرید 0

آموزش کامل و نکات مهم در انتقال دیتا از هارد به پلی استیشن

انتقال دیتا از هارد به پلی استیشن

نحوه انتقال اطلاعات از هارد به ps4 و همچنین از کنسول پلی استیشن 4 به هارد بسیار شبیه است این ویژگی حافظه داخلی کنسول را برای نصب بازی یا اپلیکیشن جدید افزایش می دهد و داده ها و اطلاعات را از کنسول PS4 به هارد دیسک برای ذخیره سازی طولانی مدت منتقل می کند در گفتگوی دیرکلاب روش انتقال اطلاعات از هارد به کنسول تشریح شد بنابراین اگر نظری در مورد آزمایش انتقال انواع داده دارید و به سؤالی برخورد کردید، لطفا آن را از طریق بخش نظرات در انتهای سخنرانی به اشتراک بگذارید.

زمان انتقال اطلاعات از هارد دیسک به پلی استیشن

یکی از بهترین راه ها برای مقابله با این چالش، دانلود فایل های بازی با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است پس از دانلود فایل های بازی مورد علاقه خود بر روی کامپیوتر، می توانید فایل های مربوطه را از هارد به پلی استیشن  انتقال دهید و بازی را روی این کنسول رویایی تجربه کنید همچنین پلی استیشن 5 بسیار گران است و بسیاری از بازیکنان کنسول سونی همچنان دارای پلی استیشن 4 برای تجربه بازی های ویدیویی هستند دانلود نسخه دیجیتالی بازی مشکلات خاص خود را دارد و با انبوهی از باگ‌های احتمالی، همیشه مشکلاتی را برای بازیکنانی که آنها را هدیه می‌دهند، به همراه دارد.

به جای دانلود فایل های سنگین، می توانید فایل ها را با استفاده از کامپیوتر دانلود کرده و به کنسول مورد نظر منتقل کنید این روش سریع است و امکان دریافت فایل های خراب را کاهش می دهد.

 

راهنمای انتقال اطلاعات از هارد دیسک به PS4

اولین قدم این است که کنسول و کامپیوتر را به یک مودم خاص متصل کرده و از در دسترس بودن اینترنت مطمئن شوید کنسول و کامپیوتر باید از طریق کابل LAN یا WIFI به مودم متصل شوند با اتصال کامپیوتر و کنسول خود با استفاده از کابل LAN به مودم، سرعت بالاتری را تجربه خواهید کرد.

مرحله دوم برای انتقال اطلاعات از هارد دیسک به PS4، راه اندازی PSX DOWNLOAD HELPER است انتقال اطلاعات با استفاده از این برنامه بسیار ساده است دانلود آن را آسان و رایگان می کند.

پس برنامه را دانلود کنید روی کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ نصب کنید فایل را از حالت ZIP/RAR یا فشرده خارج کنید و وارد پوشه برنامه شوید در فایل اجرایی PSX که پسوند EXE دارد روی Run کلیک کنید و RUN AS ADMINISTRATOR را انتخاب کنید بنابراین اگر برنامه در حال اجرا است، اعداد مربوطه را در قسمت IP بنویسید و START را فشار دهید به قسمت PORT توجه کنید، عدد 8080 باید در این قسمت نوشته شود حالا به کنسول بروید.

 

نحوه انتقال اطلاعات به پلی استیشن 5

برای انجام این کار در PS5 باید تنظیمات این کنترلر را اعمال کنید و سپس مسیر قبلی را دنبال کنید در نتیجه امکان انتقال اطلاعات با استفاده از PSX در پلی استیشن 5 نیز وجود دارد ابتدا وارد قسمت Settings شده و سپس به قسمت Network بروید پس از رفتن به آن صفحه باید روی گزینه Internet connection setup کلیک کنید.

در مرحله بعد می توانید از طریق قسمت Find Networks به شبکه مورد نظر خود متصل شوید پس از آن می توانید نام شبکه را در قسمت شبکه های ثبت شده مشاهده کنید در مرحله بعد باید به قسمت تنظیمات پیشرفته بروید در این منو به گزینه Proxy Server رفته و آن را به حالت Use تغییر دهید همچنین در ادامه آموزش انتقال اطلاعات به پلی استیشن باید در قسمت Address و Port Number به ترتیب IP و پورتی را که روی PSX شما بود وارد کنید برای ذخیره تنظیمات اعمال شده روی دکمه OK کلیک کنید.

 

نحوه انتقال اطلاعات با استفاده از هارد

برای انتقال داده ها و بازی ها بین هارد اکسترنال و حافظه داخلی، کنسول پلی استیشن 4 شما باید نسخه 450 یا بالاتر باشد همچنین باید یک هارد دیسک 250 گیگابایتی تا 8 ترابایتی داشته باشید که از USB نسخه 3 یا بالاتر استفاده می کند و به USB-A نیز مجهز است.

برای اینکه بدانید از چه نسخه ای از PS4 استفاده می کنید، می توانید به بخش تنظیمات بروید سپس وارد System شده و System Information را انتخاب کنید اطلاعات مرتبط را می توانید در بخش نرم افزار سیستم پیدا کنید باید به این نکته اشاره کنیم که در این صورت فقط می توانید اطلاعات، DLC و آپدیت های بازی را انتقال دهید و نمی توانید فایل های ذخیره شده را انتقال دهید همچنین نمی‌توانید ویدیوها، اسکرین‌شات‌ها یا کاغذدیواری‌ها را به حافظه خارجی منتقل یا ذخیره کنید.


Top