سبد خرید 0

آموزش گام به گام و کاربردی افزایش حجم گوگل درایو

افزایش حجم گوگل درایو

اگر بخواهیم فناوری و تکنولوژی را به نسبت چند سال قبل مورد وارسی قرار دهیم به خوبی متوجه خواهیم شد که تمامی کارها در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن می‌باشد. در نتیجه مسلماً خدمات اینترنتی رویکرد جدیدی را پیش گرفته و در راستای همگام شدن با تکنولوژی گام بر می دارد. یکی از همین خدمات که بسیار محبوب و کاربردی است گوگل درایو می باشد. در حقیقت شیوه های متعددی را می توان بَر شمرد که به کمک آن می توانید اقدام به ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات مهم خود نمایید.‌ در این میان استفاده از شیوه های قدیمی همچون فلش، سی دی و یا ... با مشکلات بسیاری همراه بوده و احتمال از دست رفتن اطلاعات وجود دارد.

 از سوی دیگر نمی توان در هر زمانی و موقعیتی به فایل و اطلاعات دسترسی داشت. همین موارد سبب افزایش محبوبیت گوگل درایو شده و به یکی از شیوه ایمن مبتنی بر فضای ابری برای ذخیره سازی تبدیل شده است. هنگامی که شما اقدام به ساخت اکانت در گوگل نمایید پانزده گیگابایت به شما تعلق می گیرد که کاملاً رایگان بوده و شرایطی برایتان مهیا خواهد شد که می توانید هر نوع اسناد و فایل، فرمت صوتی را تنها با چند کلیک ساده در این فضا بارگذاری نمایید. ولیکن سوالی که ممکن است در این میان ذهن شما را درگیر نماید. این است که چنانچه که اگر به حجم اضافه نیاز داشته باشیم چگونه می توانیم اقدام به افزایش حجم گوگل درایو نماییم؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید در ادامه این مقاله از دیرکلاب ما را همراهی نمایید.

خرید حجم گوگل درایو

چنانچه که اگر حجم فضای که به صورت رایگان به شما تخصیص یافته کمتر از میزان مورد نیازتان باشد. در این صورت شما می توانید با پرداخت هزینه، حجم اضافه ای در اختیار داشته باشید. برای این کار نیاز است که مراحلی که در ادامه شرح خواهیم داد را طی نمایید.

در گام نخست شما باید از طریق گزینه Sing in به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

اکنون در این قسمت به وسیله نمادک چهارخانه که در قسمت راست و بالای صفحه جا خوش کرده می توانید به گول درایو خود دسترسی داشته باشید.

با طی نمودن مراحل فوق، شما وارد فضای ابری خود شده اید و می توانید به ساماندهی آن مشغول باشید. در قسمت چپ صفحه، اگر کمی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید. دکمه Storge را مشاهده خواهید کرد. اکنون در قسمت پایینی آن می توانید گزینه bytes of 15 GB Used را که نشان دهنده میزان حجم فضای شده است را ببینید. اگر تمایل به افزایش حجم گوگل درایو خود دارید تنها کافی است که گزینه UPGRADE STORAGE را انتخاب نمایید.

اکنون صفحه ای برای شما باز خواهد شد که می توانید انواعی از آیتم ها با حجم های مختلف را مشاهده نمایید. با کلیک بر روی آیتم مورد نظر، شما به صفحه خرید هدایت خواهید شد.

گوگل این امکان را فراهم نموده که از سه طریق (ویزا کارت، پی پال و در نهایت گیفت کارت) می توانید اقدام به پرداخت و افزایش حجم گوگل درایو نمایید. بهره مندی از گیفت کارت بهترین راه برای پرداخت می باشد.

برای مثال ما گزینه صد گیگ را انتخاب می نماییم که در این صورت سه شیوه بیان شده برای ما نشان داده خواهد شد. با کلیک بر روی گیفت کارت صفحه ای همچون تصویر زیر نمایان خواهد شد. پس از درج کد گیفت کارت شما با انتخاب گزینه Redeem موفق به افزایش حجم گوگل درایو خود شده اید.

نکته مهم در خصوص افزایش حجم گوگل درایو

یک راهکار ساده و در عین حال کاربردی برای افزایش حجم گوگل درایو این است که؛ فایل ها و پوشه های خود را وارسی کرده و در صورت مشاهده فایل های تکراری آن ها را حذف نمایید.

برای اطلاعا بیشتر در خصوص خرید بازی استیم می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

کلام پایانی

علاوه بر مورد بیان شده در بالا، شما می توانید از شیوه های رایگان برای افزایش حجم گوگل درایو خود استفاده نمایید. با بهره مندی از این راه ها دیگر مجبور به پرداخت هزینه نخواهید بود. برای مثال، می توانید فایل را بر حسب حجم مرتب نموده و یکی دو مورد از فایل های با حجم بالا را حذف نمایبد. یا اینکه ایمیل های خود را ساماندهی کنید و مواردی که نیاز ندارید را کنار بگذارید. همچنین با حذف اسپم جمیل خود به راحتی موفق به افزایش حجم گوگل درایو خود خواهید شد. امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله از دیرکلاب برایتان مفید واقع شده باشد.


Top