سبد خرید 0

گیفت کارت ماین کرفت چیست؟ آموزش نحوه استفاده

گیفت کارت ماین کرفت

غیر ممکن است که اهل گیم باشد و با بازی ماین کرفت آشنایی نداشته باشید. این بازی از زمان ورود خود به بازار توانسته است فروش بالای را تجربه نماید. چرا که این امکان را در اختیار گیمر ها قرار می دهد دنیای بر طبق سلایق خود ایجاد و خلاقیت خود را بکار ببرند. به عبارت بهتر با این بازی محدودیتی نخواهید شناخت‌. با وجود اینکه با گرافیک قدرتمندی روبرو نیستیم اما با این حال طراحی خاص آن این نقص را پوشش داده و توانسته نظرات افراد بسیاری را به سمت خود جلب نماید. به نحوی که با اجرای آن، گذر زمان برایتان معنای نخواهد داشت و ساعت ها در حال احداث یک مکان زیبا و خارق‌العاده خواهید بود. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی در خصوص گیفت کارت ماین کرفت چیست؟ آموزش نحوه استفاده را در اختیار شما علاقمندان به بازی های ویدئویی قرار خواهیم داد.

گیفت کارت ماین کرفت چیست؟

در این قسمت از مقاله در رابطه با گیفت کارت ماین کرفت و قابلیت های که در اختیار شما قرار خواهد داد گفتگو خواهیم نمود.

چنانچه که اگر تمایل دارید همه ی امکانات بازی به ویژه قسمت آنلاین را در اختیار داشته باشید باید به فکر تهیه گیفت کارت ماین کرفت باشید‌. البته باید مجموعه معتبری را برای خرید انتخاب نمایید که این موضوع به دلیل وجود وب سایت های متعدد کمی با دشواری همراه است. همچنین‌ خرید ماین کوین ماین کرفت این اجازه را به شما خواهد داد با در دست داشتن ابزار ها، آپشن های متعدد و... به شخصی سازی دنیای خود بپردازید و یک تجربه خارق العاده را برای خود محقق سازید. تجربه ای که در این دنیا نمی توان ایجاد نمود. در ادامه مقاله نحوه استفاده از گیفت کارت ماین کرفت را برایتان شرح خواهیم نمود.

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ماین کرفت

  • در گام نخست نیاز است که شما یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید که کار چندان سختی پیش رو ندارید تنها کافی است ایمیل خود و رمز عبور را درج نموده و سپس با انتخاب گزینه  Create Account کار را به اتمام برسانید. البته اگر قبلاً برای خود حساب ایجاد کرده اید نیازی به طی نمودن این مرحله نبوده و تنها اقدام شما انتخاب Log in و وارد نمودن ایمیل و رمز خود خواهد بود. در غیر این صورت مرحله بعدی را طی نمایید.
  • در این مرحله اگر به ایمیل خود مراجعه کرده باشید یک رمز تایید را مشاهده خواهید کرد که باید در بخش Verification Code آن را درج و کادر سبز رنگ VERIFY را انتخاب نمایید.
  • با طی نمودن مراحل بالا شما موفق به ایجاد اکانت کاربری شده اید و اکنون نوبت به شارژ کردن حسابتان رسیده است.
  • در این قسمت شما می توانید از دو طریق اقدام به شارژ اکانت خود نمایید‌. اگر گیفت کارت ماین کرفت را خریداری کرده باشید قسمت نقره رنگ را به کمک شی تیز پاک کرده و سپس کد را درج نمایید. یا اگر گیفت کارت را به صورت اینترنتی تهیه نموده اید. اگر به ایمیل تان سری بزنید یک کد را مشاهده خواهید کرد.
  • شما باید در قسمتName  نام خود را درج و سپس برای پرداخت بر روی درگاهی که تمایل دارید کلیک کنید. چنانچه که اگر مایل به پرداخت به وسیله کیفت کارت ماین کرفت هستید دکمه Redeem Code  را انتخاب نمایید.
  • کد را درج و سپس با انتخاب گزینه Redeem حساب خود را شارژ نمایید.
  • پس از تعریف پروفایل خود، این امکان برای شما فراهم خواهد بود که برای بارگذاری و نصب بازی یکی از گزینه های MC، لینوکس و یا ویندوز را انتخاب کنید.
  • اگر مراحل بالا را به درستی طی نموده باشید شما خواهید توانست بر روی هر تعداد رایانه و هر چند باری که بخواهید بازی را دانلود نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید این بازی را بر روی تلفن همراه و همچنین کامپیوتر خود بارگذاری نموده و به بازی بپردازید. در نتیجه در هر لحظه و زمانی خواهید توانست آن را اجرا و خود را سرگرم نمایید.

کلام پایانی

در طول مطالب بالا اطلاعات کاملی را در خصوص گیفت کارت ماین کرفت چیست؟ آموزش نحوه استفاده در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. ماین کرفت یک بازی استراتژیک بوده که با محدودیتی در آن روبرو نیستید. می توانید دنیایی زیبایی خود را بسازید و از آن محافظت نمایید. تنها کافی است که خلاقیت خود را بکار بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید بازی فیفا 2023 برای کنسول های مختلف به بخش فروشگاه ما در دیرکلاب مراجعه کنید.


Top