سبد خرید 0

گیفت کارت مایکروسافت چیست؟ + مزایا و نحوه خرید

گیفت کارت مایکروسافت

حتما نام صاحب شهرت شرکت بزرگ مایکروسافت به گوشتان رسیده است. مایکروسافت بزرگترین مجموعه  ارائه دهنده انواع نرم افزار‌ها و همینطور بازی‌های رایانه ای است که به واسطه بیل گیتس برپا گشت. البته که همه ما خودمان را به طریقی مدیون این شرکت می‌دانیم. چرا که در ضمن کار با سیستم از دائما با عامل ویندوز و نرم افزار آفیس سر و کار خواهیم داشت که در میان انواع متعدد محصولات تولیدی این مجموعه در صدر قرار دارند و نمودار فروش صعودی را از آن خود ساخته است. در این مبحث قرار است با هر آنچه که به گیفت کارت‌های مایکروسافت مرتبط می‌شود، آشناییت یابیم.

گیفت کارت مایکروسافت چیست ؟

این کارت‌ها به واسطه مایکروسافت ارائه گشت و با مورد استفاده قرار گرفتن به واسطه افراد متعدد و مکان‌های مختلف؛ با مرور زمان بر میزان کاربری اش افزوده شد. تعداد افرادی که از این که گیفت کارت‌ها استفاده می‌کردند عدد قابل توجهی را نشان می‌داد که موجب گردید شرکت مایکروسافت سرویس‌های ویژه ای چون نرم افزارها و اپلیکیشن‌های متعدد را یا به صورت کاملا رایگان یا با اختصاص هزینه ای اندک و بسیار مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهند. با این اوصاف اگر تصمیم به خرید سرویس‌‌های مایکروسافت را دارید، نیاز است تا از استور مایکروسافت به واسطه بکارگیری گیفت کارت‌های مایکروسافت خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که گیفت کارت‌های مایکروسافت به شکل کد‌های دیجیتالی هستند و نکته جالب در این میان آن است که این کارت‌ها یک جایگزین صاحب اعتبار وجه نقدی می‌باشد که لقب اعتبار مجازی را به خود می‌گیرد.

چگونگی استفاده از گیفت کارت مایکروسافت

مورد حائز اهمیتی که در زمان بکار گیری این گیفت کارت‌ها باید مدنظر قرار گیرد، این است که اکانت کشوری که شما اقدام به خرید آن می‌نمایید با گیفت کارت شما کاملا هماهنگ باشد. البته در زمان استفاده نیاز است تا آی پی خود را در همان کشور مرتبط بگذارید.

بعد از آنکه موفق به ورود به سایت مایکروسافت گشتید، وقت آن است تا به اکانت خود وارد شوید و گزینه Redeem a code or gift card را انتخاب نمایید. حال یک کادر روبروی شما باز خواهد شد که باید کد خریداری شده گیفت کارت خود را درج نمایید. به سهولت و به دور از مشقت اکانت مایکروسافت شما به اعتباری که برگزیده اید، شارژ گشته و این امکان را دارید تا از خدمات مایکروسافت بهره ببرید.

خرید گیفت کارت مایکروسافت می‌تواند چه مزیت‌هایی بهمراه داشته باشد؟

  • بی شک در وهله اول دسترسی به بهترین بازی‌ها و نرم افزارها در استور مایکروسافت :

 با تهیه گیفت کارت مایکروسافت، این امکان را دارید تا به محبوب‌ ترین بازی‌‌های Xbox وهمینطور نرم افزار‌های محبوب توام با مجموعه ای کثیر از افزونه‌‌ها نرم افزار‌های موبایلی امکان دسترسی داشته باشید.

  • خرید دستگاه‌ها و اکسسوری‌های متعدد مایکروسافت :

 زمانی که گیفت کارت مایکروسافت را می‌خرید امکان  تهیه سرفیس پرو مایکروسافت را از استور‌های مایکروسافت خواهید داشت. از طرف دیگر با استفاده از گیفت کارت مایکروسافت شرایط خرید Xbox One یه سهولت فراهم می‌گردد. خرید دسته‌‌های بازی، کیبرد‌ها و سایر لوازم جانبی از دیگر مزیت‌هایی است که با خرید این محصول امکان تجربه آن را خواهید داشت.

  • دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌‌های موجود در استور مایکروسافت:

آخرین مورد می‌تواند جذاب ترین و شیرین ترین قسمت ماجرا باشد. بدین ترتیب که امکان لذت بردن از بهترین و جدیدترین فیلم‌‌ها و سریال‌‌ها را بدون بروز هیچ نقصی  از استور مایکروسافت را خواهید داشت.

چه تفاوتی میان گیفت کارت مایکروسافت و ایکس باکس حاکم است؟

هیچ تفاوتی در این میان حاکم نیست. شما با خرید گیفت کارت مایکروسافت دیجیتال یا گیفت کارت را در ایکس باکس می‌توانید از شارژ خود برای بهره بردن از امکانات مورد نیاز، بهره ببرید. پس تفاوتی نمی کند که شما اقدام به خرید گیفت کارت مایکروسافت نمایید یا ایکس باکس؟ زیرا هر دو دارای کاربرد یکسانی می‌باشند.

همچنین توجه داشته باشید که اگر علاقه مند به دنیای گیم هستید می توانید برای خرید بازی فیفا 2023 به فروشگاه سایت ما در دایرکتوری کلاب مراجعه نمایید.

برآورد هزینه در گیفت کارت مایکروسافت

این کارت‌ها با قیمت و اعتبارات متعددی تهیه می‌گردند که انتخاب آن، نیاز شما را پوشش می‌دهد. توجه داشته باشید که این کارت‌ها یک روند قیمتی بین یک تا ۱۰۰ دلار را طی می‌کند. این شما هستید که تصمیم نهایی را وابسته به نیازتان می‌گیرید. بعد از خرید

 کد دیجیتالی به ایمیلتان ارسال تا برای خرید از فروشگاه به صورت آنلاین با مشکلی مواجه نگردید. البته به همراه این کد؛ کد بازی‌های ایکس باکس برایتان ارسال خواهد گشت‌.


Top