سبد خرید 0

چطور می‌توان از گیفت کارت دلاری استفاده کرد؟

گیفت کارت دلاری

خدمات دیجیتال زندگی ما را به طور اساسی تغییر داده است. گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، سفارش غذا در خانه، انتقال خود از مکانی به مکان دیگر و سایر موقعیت های روزمره با تکنولوژی و ظهور اپلیکیشن ها بسیار کاربردی تر شده است.

با این خدمات، به منطقه محل زندگی محدود نیستیم و در‌های فروشگاه‌های جهانی به روی ما باز شده است. در دنیای مدرن علاوه بر گزینه های پرداخت سنتی مانند کارت بانکی یا چک، امکان خرید با گیفت کارت نیز وجود دارد.

در شرایط تحریم کشور ما، گیفت کارت بهترین راه برای خرید از پلی استور گوگل، آپ استور اپل و .. می‌باشد‌.  

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت یا کارت هدیه، به عنوان یک کارت پیش پرداخت برای خدمات یا محصولاتی که از این روش پرداخت استفاده می کنند، فعالیت می کند.

ابتدا مبلغی را که می‌خواهید بخرید انتخاب می‌کنید و پس از خرید، یک کد پرداخت دریافت می‌کنید تا در پلتفرم انتخابی وارد کنید. به طور کلی، حداقل و حداکثر مبلغ برای خرید یا حداقل دوره در مورد اشتراک وجود دارد. این شرایط توسط شرکت صادر کننده تعیین می شود.

چگونه از گیفت کارت دلاری استفاده کنیم؟

استفاده از گیفت کارت دلاری برای ایرانیان بسیار دشوارتر از مناطق دیگر جهان است، زیرا ما در شرایط تحریم به سر می بریم. در زیر به شما خواهیم گفت که چگونه از گیفت کارت دلاری خود در ایران استفاده کنید.

انجام این کار از دو روش فعال سازی با وب سایت گوگل پلی یا اپلیکیشن‌ گوگل پلی امکان پذیر است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آی پی گوگل پلی خود را به آمریکا تغییر دهید. آدرس محل زندگی شما باید به آمریکا تغییر کند، می توانید از لینک‌های فیک آدرس اینترنتی در سایت های مختلف استفاده کنید و مواظب باشید که اصلا هویت ایرانی شما برای گوگل فاش نشود.

مراحل زیر را برای استفاده از گیفت کارت خود دنبال کنید:

  • فیلتر شکن خود را باز کرده و منطقه آن را روی کشور آمریکا قرار دهید.
  • سپس به سایت گوگل پلی به آدرس Play.Google.com  مراجعه کنید.
  • با انتخاب گزینه Sign in  ، وارد حساب گوگل خود شوید‌.
  • از پنل سمت چپ گزینه‌ی Reedem را کلیک کنید.
  • سپس از منو سمت چپ گزینه Reedem را انتخاب کنید‌‌. 
  • حال کد گیفت کارت را وارد کنید، مجددا روی Reedem کلیک کنید.
  • موجودی گیفت کارت وارد شده به حساب گوگل پلی شما اضافه شده است.

پس از تایید موجودی گیفت کارت به اکانت گوگل پلی شما افزوده می‌شود حال  می توانید به تمام برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

 مزیت استفاده از گیفت کارت دلاری

هدیه برای دوستان جوان شما

فراموش کردید یا وقت نداشتید کادوی تولد دوستتان را بخرید؟ شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه بدون نیاز به خروج از خانه خرید کنید.

فقط تصور کنید که دوستتان می‌تواند برای ۶ ماه از تمام خدمات گوگل پلی استفاده کند یا برای گیم‌های محبوب است در پلی استیشن اعتبار بخرد! این هدیه ای است که دوستان شما حتما دوست خواهند داشت!

 برنامه ریزی مالی با کارت هدیه

اغلب فراموش می‌کنیم که به میزان اعتبار کارت خود نگاه کنیم یا هزینه‌های کوچکی را که می‌توانند در پایان ماه تفاوت بزرگی ایجاد کنند، کنترل نمی‌کنیم. گیفت کارت راهی برای کنترل هزینه‌هایی است که برای خدمات صرف می‌شود.

بازگشت پول و پس انداز بیشتر

هنگام خرید هر کارت هدیه، درصدی از پول را پس می گیرید تا به دلخواه از آن استفاده کنید. به محض تایید خرید، پول مستقیماً به حساب واریز می شود.

انواع گیفت کارت دلاری

برخی از سرویس ها و پلتفرم های معروفی که گیفت کارت دلاری را به عنوان روش پرداخت می پذیرند را در زیر مشاهده کنید:

همچنین با توجه به اینکه بازی فیفا یکی از بازی های محبوب در دنیای گیم است شما عزیزان می توانید جهت خرید بازی فیفا 2023 از طریق فروشگاه همین سایت اقدام نمایید.

گیفت کارت Globoplay

 Globoplay یک پلتفرم استریم است که به مشترکین امکان دسترسی به تولیدات TV Globo مانند اپراهای تلویزیونی، برنامه های خبری و برنامه های متنوع را می دهد. ایده آل برای کسانی است که می خواهند اخبار واقعی BBB را به صورت زنده و آنلاین دنبال کنند. همینطور گلویم پلی پلی برنامه‌های زیادی  برای گوشی های اندروید و آیفون دارد.

گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی یا پلی استور، فروشگاه رسمی اپلیکیشن اندروید است. علاوه بر اپلیکیشن‌ها، می‌توانید فیلم را به طور آنلاین تماشا یا خرید کنید، بازی‌ها و کتاب‌ها را دانلود کنید. برای دسترسی به محتوا، باید برنامه‌های Google را مانند بازی‌های Google Play، Google Play Books، Google Play Movies داشته باشید.

گیفت کارت فروشگاه اینترنتی نینتندو

از دسامبر 2020، خرید بازی های سوییچ در نینتندو امکان پذیر است . بازیکنان می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نینتندو، بازی ها را مستقیماً در کنسول سوییچ خود خریداری کنند . اکنون خرید بازی‌های نینتندو سوییچ با تخفیف آسان است، فقط موجودی فروشگاه خود را با گیفت کارت تکمیل کنید.

جمع بندی

در این مقاله از سایت به بررسی اینکه گیفت کارت دلاری چیست و چطور می توان از ان استفاده کرد پرداختیم  و موارد لازم در خصوص نحخوه استفاده از گیفت کارت های دلاری را برای شما عزیزان شرح دادیم. در ادامه نیز برخی از مهم ترین گیفت کارت ها را به شما معرفی کردیم. اگر شما عزیزان هم به دنبال خرید گیفت کارت هستید و یا قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن را دارید می توانید از طریق فروشگاه سایت ما در دیرکلاب اقدام به خرید این گیفت کارت ها کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.


Top