سبد خرید 0

بهترین روش برای شارژ گیفت کارت

شارژ گیفت کارت

اگر برای دسترسی به خدمات نامحدود گوگل پلی، شارژ گیفت کارت شما به پایان رسیده است، نگران نباشید، ما به شما خواهیم گفت که بهترین روش شارژ گیفت کارت چیست.

نکات مهم پیش از شارژ گیفت کارت

قبل از اینکه به سراغ بحث نحوه شارژ گیفت کارت برویم، گفتن این نکته لازم است که با توجه به تحریم کشور ایران، باید ابتدا آی پی گوگل پلی را به آمریکا تغییر دهید.

اگر آی پی خود را از ایران به ایالت متحده قرار ندهید، حساب جیمیل شما مسدود خواهد شد!

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی نیز باید بر اساس کشور اکانت خود این کار را انجام دهید. برای مثال اگر اکانت شما استرالیاست باید گیفت کارت استرالیا را خریداری کنید. به این مسیله دقت کنید تا در استفاده از گیفت کارت به مشکل بر نخورید.

پس از اینکه آی پی خود را به کشور آمریکا تغییر دادید، برای اطمینان به سایت iplocation.net  مراجعه کنید و آی پی خود را مجددا بررسی کنید که به ایالات متحده آمریکا تغییر یافته است.

نحوه خرید شارژ گیفت کارت

برای خرید شارژ گیفت کارت ابتدا به سایت play.google.com مراجعه کنید. البته باید از مرورگرهایی مانند فایر فاکس یا بینگ و ... استفاده کنید، زیرا گوگل کروم به نرم افزار گوگل پلی مرتبط است و بلافاصله شما را به عنوان یک کاربر ایرانی شناسایی می‌کند.

حال وارد حساب گوگل یا جیمیل خود شوید.‌ در صورتی که زبان فارسی است، از سمت چپ گزینه استفاده از کارت هدیه را انتخاب و در صورتی که زبان انگلیسی است، گزینه Redeem را انتخاب کنید.

حال زمان وارد کردن کد گیفت کارت است و در صورتی که تقاضای Zip Code را از شما داشته باشد، یکی از کد‌پستی‌های آمریکا را در بین لینک‌های فیک آدرس در گوگل پیدا کرده و آن را وارد کنید.

حال باید روی گزینه تایید کلیک کنید و به یاد داشته باشید که در صورتی که آی پی شما آمریکا نباشد خطای ریجن یا خطاهای دیگری رخ می‌دهد و در صورتی که آی پی ایران باشد با ارورعدم شارژ یا Try Again مواجه می‌شوید.

از خطاهای رایجی که نخستین بار که شارژ گیفت کارت را انجام می‌دهید با آن مواجه می‌شوید، خطای زیر است:

Error redeeming code. Error Code: PRS-GCRPM-01. Learn more

این ارور بیانگر چند مورد است، آی پی شما آمریکا نیست، در حال استفاده از اپلیکیش تغییر آی پی عمومی و بی کیفیت هستید یا اینکه کد پستی معتبری را وارد نکرده‌اید.

این ارور به این معناست که تمام نکاتی که در بالا گفته شده را رعایت نکرده‌اید! مجددا مراحل شارژ گیفت کارت را بخوانید و با دقت انجام دهید.

ارور بعدی که ممکن است با آن مواجه شوید، ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی است.

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم، ریسک امنیتی شارژ گیفت کارت گوگل پلی در زمان‌های مختلف فرق دارد. ربات‌های گوگل وظیفه دارند تا کاربران کشور‌های تحریم شده یا با تراکنش مالی بالا را مانند خریدهای درون برنامه ای زیاد و خرید شارژ گیفت کارت بیش از حد معمول را شناسایی کنند‌. در صورت مشکوک شدن به این دو قضیه، ربات‌ها حساس شده و جیمیل و گیفت کارت شما را مسدود می‌کنند‌. برای رهایی از مسدودی و خرید درون‌برنامه‌ مجبور به پر کردن فرمی هستید که اطلاعاتی  در مورد نحوه خرید شارژ گیفت کارت و احراز هویت از شما می‌خواهد. چندین راهکار برای حل این خطا وجود دارد اما نمی توان گفت که صد درصد و تضمینی است. البته لازم است که بدانید فروشندگان گیفت کارت به این مسأله هیچ ارتباطی ندارند.‌

برای رفع ارور ابتدا گزینه Send Us Details  را انتخاب تا فرم برای شما باز شود، باید مراقب باشید هویت ایرانی خود را آشکار نکنید. اکانت دریافت کد را به جای رسید خرید، می توانید معرفی کنید. از آنجایی که صفحه باز شده فارسی است، در  تنظیمات Translate This Page  را انتخاب کرده تا صفحه را به انگلیسی ترجمه کند و یک اسکرین شات گرفته و برای گوگل ارسال کنید.

 یک راه دیگر ضمیمه کردن پاسپورت ایرانی برای احراز هویت است و کاربری شما از مسدودی آزاد خواهد شد.

ممکن است در زمان شارژ گیفت کارت با ارورهای زیادی مواجه شوید که پرداختن به هر یک از آنها خارج از این بحث است.

جمع بندی

توجه داشته باشید که فروشگاه آنلاین دیر کلاب فقط عرضه کننده گیفت کارت‌های گوگل است، با توجه به اینکه الگوریتم‌های گوگل مدام در حال تغییر است، کاربران ایرانی در استفاده از خدمات ممکن است با محدودیت‌هایی مواجه شوند ما هیچ مسئولیتی در قبال الگوریتم‌های گوگل یا مسدود شدن اکانت شما نداریم. بهتر است زمان شارژ گیفت کارت خود از به روزترین اطلاعات در سایت‌ها استفاده کنید.

 


Top