سبد خرید 0

بهترین راه برای خرید بازی در ایکس باکس

خرید بازی در ایکس باکس

یکی از بهترین سرگرمی‌ها  در دنیای پر مشغله امروز که می‌تواند ساعات خوشی را برای افراد رقم زند بازی می‌باشد. به نحوی که می‌توان در جمع دوستانه و خانواده یک فضای مفرح و هیجان انگیز ایجاد نماید.‌ اگر شما نیز جزء این دسته افراد هستید در این صورت با کنسول بازی ایکس باکس آشنایی دارد. کنسول بازی که با قابلیت‌های بسیار توانسته نظرات افراد بسیاری را در جهان به سمت خود بکشاند. در ایران نیز می‌توان در اغلب اتاق‌های جوانان این کنسول بازی را مشاهده کرد. در واقع شرکت مایکروسافت در این زمینه بسیار خوش درخشیده است. در این بین خرید بازی برای ایرانی‌ها  به دلیل وجود مسائلی همچون تحریم با دشواری‌های همراه است. به همین دلیل ما در این مطلب از خود تمایل داریم بهترین راه برای خرید بازی در ایکس باکس را برای شما علاقمند به بازی‌های ویدئویی معرفی نماییم.

مزیت بهره مندی از بازی‌های دیجیتالی در مقایسه با تهیه دیسک فیزیکی

شاید در اولین برخورد با این موضوع از خود بپرسید که دلیل برتری محتوای دیجیتالی در مقایسه با دیسک‌های بازی چیست؟ برای پاسخ به این سوال تنها کافی است که سری به بازار لوازم بازی بزنید. در این صورت با شنیدن قیمت گوشی‌هایتان سوت خواهد کشید. از سوی دیگر با به روز آوری بازی و با در نظر گرفتن آپشن و قابلیت‌های جدید در بازی به وسیله سازنده بازی شما با محدودیت روبرو خواهید بود. در صورتی که تنها با مراجعه به فروشگاه این کنسول به راحتی محتوای جدید را اجرای خواهید کرد. با این اوصاف مسلماً بهره مندی از قابلیت‌های مایکروسافت بسیار عاقلانه به نظر می‌رسد.‌ به این صورت که می‌توانی با تهیه اشتراک در زمان مشخصی از اغلب محتواهای پولی کنسول بهره مند شده و یا از طریق شارژ حساب خود محتوای مورد نظر را بارگذاری و اجرا نمایید.

مراحل خرید بازی در ایکس باکس

با توجه به مطالب بالا بدون شک شما متقاعد شده آید که دیسک فیزیکی را کنار گذاشته و به سراغ بازی دیجیتال بروید. برای این کار نیاز است که شما مراحلی را طی نمایید که در ادامه آن را برای شما مطرح خواهیم کرد.

  • در اولین قدم نیاز است که یک حساب شخصی در این کنسول بازی برای خود باز نمایید.
  • اکنون برای دانلود بازی و لذت بردن از آن نیاز است که به فکر خرید گیفت کارت ایکس باکس باشید. با سپری نمودن این مراحل کد بیست و پنج رقمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما این کد را باید به درستی در قسمت Redeem A Code درج نمایید.
  • اکنون این امکان برای شما مهیا شده است که اقدام به خرید بازی مورد نظر خود نمایید. به همین راحتی و بدن اینکه استرسی بابت غیر فعال شدن حساب خود داشته باشید. می‌توانید به بازی پرداخته و لذت ببرید.

*** به یاد داشته باشید در هر مرحله از بازی نیز احتمال دارد شما نیاز به پرداخت هزینه برای در اختیار داشتن آیتم‌های بیشتر نظیر اسلحه، لباس و .... داشته باشید.‌

کمپانی این کنسول بازی این شرایط را ایجاد کرده که شما بازی را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و در نتیجه این مسئله موجب مدیریت بهتر هزینه‌ها  خواهد شد. از سوی دیگر بازی‌های روز را در اختیار خواهید داشت.

خرید بازی ظرفیتی و هکی ایکس باکس

یکی دیگر از شیوه‌های که می‌توانید انجام دهید خرید بازی ظرفیتی و هکی می‌باشد. اما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان حتی فکر به آن در ذهنتان خطور نکند. این کار با ریسک بسیاری همراه بوده و امکان حذف شدن حساب شما وجود دارد.

کلام پایانی

کنسول بازی ایکس باکس این امکان را برای شما فراهم خواهد ساخت که لحظاتی را از این دنیا جدا شده و تجربه نابی را برای خود شکل دهید. برای خرید گیفت کارت و یا خرید سکه فیفا در ایران می‌توانید از هزاران وب سایت و کانال استفاده نمایید. اما باید توجه کنید که بسیاری از این وب سایت‌ها  تنها با هدف کلاهبرداری راه اندازی شده و در صورتی که در انتخاب خود با دقت عمل نکنید پول شما بر باد خواهد رفت. امیدواریم این مقاله بهترین راه برای خرید بازی در ایکس باکس برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.


Top