سبد خرید 0

گیفت کارت آمازون چیست + نحوه استفاده از آن

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت، یک ابزار است که کمپانی‌های بزرگ با خرید آن به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید از بدون استفاده از کارت بانکی از سایر خدمات دیجیتال آن‌ها بتوانید استفاده کنید. گیفت کارت ریزر گلد، گیفت کارت نینتندو و گیفت کارت آمازون شامل این مورد می‌شوند. شما نیز برای خرید غیر حضوری نیز نیاز به امکانات خاصی دارید که اینترنت راه حل این مشکل را کارت‌های بانکی و گیفت کارت‌ها نیز حل کرده است. آمازون به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی این ابزار را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا راحتی بتوانند از خدمات فروشگاه آمازون استفاده کنند. در ادامه این مقاله به این سوال که گیفت کارت آمازون چیست و نحوه استفاده از آن می‌پردازیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت‌های آمازون یکی از محصولات جانبی این شرکت هستند که مشتریان می‌توانند آن را تهیه کنند. با استفاده از این گیفت کارت‌ها مشتریان می‌توانند برای خرید به جای استفاده از کارت‌های بانکی از گیفت کارت خود استفاده کنند. برای کاربران به علت تحریم‌های مال و بانکی دسترسی به کالای فیزیکی این فروشگاه عملا غیر ممکن است، اما کاربران ایرانی می‌توانند از فروشگاه دیجیتالی آمازون خرید کنند و تنها لازم است یکی از این گیفت کارت‌ها را خریداری کنید.

استفاده از گیفت کارت آمازون چگونه است؟

از وب سایت‌های های مختلفی از جمله وب سایت دیر کلاب، می‌توانید گیفت کارت آمازون را پس از پرداخت مبلغ مورد نظر تهیه کنید و با انجام مراحل زیر به راحتی از گیفت کارت خود استفاده کنید:

  1. ابتدا برای ساخت اکانت آمازون وارد صفحه سایت اصلی آمازون شوید و بر روی گزینه create account کلیک کنید و منتظر بمانید.
  2. در صفحه ای که باز می‌شود سایر اطلاعات شخصی مانند آی دی، ایمیل و پسورد را وراد کنید و روی گزینه شروع کلیک کنید.
  3. سپس در صفحه بعدی که باز می‌شود اگر مایل بودید قوانین و شرایط را بخوانید و تیک مخصوص را بزنید و بعد روی گزینه Accept بزنید تا صفحه بعدی باز شود.
  4. ایمیلی حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال می‌شود، صندوق ورودی ایمیلی که وارد کرده بودید را چک کنید.
  5. پس از اینکه صندوق ورودی را چک کردید و ایمیل مورد نظر را پیدا کردید روی لینک فرستاده شده برای تایید هویت بزنید تا مرحله وریفای اکانت انجام شود.
  6. در این مرحله وریفای اکانت آمازون شما نیز انجام شده است.
  7. در صفحه ای که باز می‌شود باید برای انتخاب کشورتان روی اکانت خود سمت راست و بالا کلیک کنید و در قسمت سبز زرگ گزینه Proceed را انتخاب کنید.
  8. در کادری که باز می‌شود گزینه آمریکا را انتخاب کنید و شروع را بزنید.
  9. اکانت آمازون شما ساخته شد.

حال پس از ساخت اکانت آمازون به سراغ استفاده از گیفت کارت آمازون بروید و با انجام این مراحل آن را فعال کنید:

  • پس از انتخاب مبلغ مورد نظر و پرداخت آن، یک کد 16 رقمی برای شما ارسال می‌شود. برای استفاده از این کد ابتدا باید وارد سایت آمازون شوید و وارد اکانتی که ساخته اید شوید.
  • در این مرحله پس از وارد کردن اطلاعات شخصی تان، ثبت نام به پایان می‌رسد. سپس می‌توانید با وارد کردن اطلاعات به سایت وارد شوید.
  • پس از این مرحله گزینه Redeem a gift card را انتخاب کنید و کد داده شده را به دقت در آن وارد کنید. برای امتحان مبلغ، می‌توانید قبل از انتخاب گزینه چک را انتخاب کنید و در این حالت مبلغ کارت به رنگ سبز برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • سپس روی گزینه اپلای بالانس کلیک کنید تا اعتبار لازم برای اکانت شما در سایت آمازون وارد شود.
  • در آخر اگر تمامی موارد گفته شده را به درستی انجام داده باشید، به راحتی می‌توانید اقدام به خرید اقلام دیجیتالی مورد نظرتان بکنید.

کلام پایانی

در این مقاله از وب سایت دیر کلاب به بررسی گیفت کارت آمازون و نحوه استفاده از آن پرداخیتم. استفاده از گیفت کارت‌های مختلف به تجربه شما در دنیای بازی‌های ویدیویی کمک شایانی می‌کند. شما مخاطبان عزیز می‌توانید برای دسترسی به گیفت کارت و خرید گیفت کارت آمازون و خرید گیفت کارت ایکس باکس با ما در ارتباط باشید. همچنین جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص سایر گیفت کارت‌ها، نحوه راه اندازی و استفاده از آنها و بسیاری از مقالات حوزه گیمینگ می‌توانید به بخش مقالات سایت ما در دیرکلاب مراجعه کرده و از مقالات گیمینگ استفاده کنید.

 

 


Top