سبد خرید 0

خرید گیفت کارت آیتونز اپل و فعالسازی آنرا چطور انجام دهیم؟

خرید گیفت کارت آیتونز اپل

غالب شدن دنیای دیجیتال و فضای مجازی این شرایط را به وجود آورد تا افراد بتوانند تنها با در اختیار داشتن یک سری کد های دیجیتالی کارهای مدنظر خود را انجام دهند. این مسئله برای اپ استور در سیستم‌ عامل اپل نیز صادق است و افراد با در اختیار داشتن تنها یک کد از پیش برنامه‌ریزی و تعیین‌شده می‌توانند از امکانات مختلف در اپ استور، که به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد، بهره‌مند شوند. یکی از روش هایی که با در اختیار داشتن کد دیجیتالی آن افراد می‌توانند از تمامی برنامه‌های غیر رایگان بسته به اعتبار خود استفاده کنند، خرید گیفت کارت آیتونز اپل است.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل درست همانند یک ارز اعتباری عمل کرده و به بیان ساده‌تر یک پول دیجیتالی برای خرید حجم آیکلود، سکه در بازی‌های مختلف، برنامه‌های رایگان و انواع اپلیکیشن‌های سرگرمی و کاری محسوب می‌شود. برخی افراد تصور می‌کنند کارت گیفت حتماً باید یک کارت کاغذی دارای بارکد یا رمز های برجسته باشد. باید بگوییم این تصور غلط است چون امروزه کارت های گیفیت تنها یک کد را شامل شده که افراد با وارد کردن این کد در اپل آیدی می‌توانند به همان میزان اعتبار کسب کرده و اپ دلخواه خود را نصب کنند. برای این‌که بیشتر بتوانید با خرید گیفت کارت آیتونز اپل آشنا شوید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل چه کارایی هایی دارد؟

تا به‌ حال هنگام نصب یک برنامه یا اپلیکیشن با این مسئله مواجه شده‌اید که در قسمتی از اطلاعات مربوط به برنامه، یک قیمت درج شده‌ است.  اگر آن مبلغ پرداخت نشود شما نمی‌توانید بازی یا برنامه را نصب کنید. خرید گیفت کارت آیتونز اپل این امکان را به کاربران می‌دهد تا به واسطه این کارت بتوانند به‌طور کاملاً ساده و بدون وجود مراحل پیچیده برنامه‌های دلخواه خود را دانلود و نصب کنند.

چگونگی استفاده از گیفت کارت

بعد از این‌که گیف کارت از سایت موردنظر خریداری شد و خریدار کد شانزده رقمی را در اختیار داشت. باید وارد برنامه اپ استور شده و گزینه redeem  را کلیک کنید. در مرحله بعد یک صفحه باز شده که باید شخص در جایگاه موردنظر کد شانزده رقمی را وارد کرده و در نهایت مجدد گزینه redeem  ثبت کند. تا به میزان مبلغ گیف به اعتبار درون برنامه او اضافه شود. حتماً حتماً این نکته را در نظر بگیرید کد کشوری که بر روی کارت گیفت در نظر گرفته شده باید، با کد اپل آیدی آن کشور سازگاری و هماهنگی داشته باشد.

در غیر این‌ صورت شارژ شدن درون برنامه‌ای صورت نگرفته و عملاً خرید گیف کارت آیتونز اپل هیچ مزیتی نخواهد داشت.  توجه داشته باشید. که این اعتبار تنها برای اپ استور در پلتفرم سیستم‌ عامل  iOs  قابل استفاده است. در نتیجه شما نمی‌توانید از این کارت گیفت برای خریداری برنامه‌های گوگل پلی در سیستم‌عامل اندروید استفاده کنید.

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس، گوگل پلی، آیتونز اپل و دیگر موارد این‌ چنینی بهترین گزینه برای شما مراجعه به سایت دیر کلاپ خواهد بود.

مزایا خرید گیفت کارت آیتونز اپل

  • شارژ کردن حساب اپ استور به‌ صورت کاملاً دقیق و ایمن
  • استفاده نامحدود برحسب اعتبار کارت به‌ منظور دانلود و نصب برنامه‌های مختلف
  • دسترسی راحت و آسان به تمامی نرم افزار های تخصصی و تفریحی
  • دانلود برنامه‌های متعدد با سرعت بالا در بازه زمانی کوتاه
  • عدم نیاز به خریداری اشتراک تنها با وجود یک کد شانزده رقمی

چگونه گیفیت کارت آیتونز اپل را خریداری کنیم؟

امروز به دلیل پیشرفت بیزینس‌های ساخت و طراحی برنامه، سایت های زیادی به فروش اشتراک و کارت‌های گیفت در بازی‌های مختلف می‌پردازند. اما شخص باید این مسئله را در نظر داشته باشد که سایت انتخابی از همه جهت مورد اعتماد و معتبر باشد. چون گاهی مواقع برخی افراد از این شرایط سوء استفاده کرده و با سایت‌های نامعتبر به واسطه فروش کارت‌های گیفت و اشتراک ها کلاه‌برداری می‌کنند. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید گیفت کارت ایکس باکس، گوگل پلی استیم و نرم‌افزارهای دیگر را خریداری کنید به سایت دیر کلاپ مراجعه فرمایید. این سایت از همه نظر تأیید شده و بهترین امکانات را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد.

سخن پایانی

همان‌ طور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی موضوع خرید کارت گیفت آیتونز اپل پرداختیم. این کارت گیفت شرایط را به‌ خوبی برای متقاضیان فراهم می‌کند تا بتوانند از تمامی برنامه‌های اپ استور با قیمتی مناسب در بازه زمانی کوتاه بهره برده و آن را نصب کنند‌.


Top