سبد خرید 0

بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس

بازیهای پرطرفدار کنسول ایکس باکس

امروزه کنسول ایکس باکس تبدیل به یکی از پرطرفدارترین کنسول های بازی میان کاربران و گیمرها شده است. زیرا علاوه بر آن که امکانات خوبی به کاربران خود ارائه می دهد، بازی های جذاب و مهیجی را نیز در خود جای داده است. در این مقاله نیز می خواهیم به معرفی تعدادی از بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس بپردازیم.

معرفی بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس

در این بخش از مقاله به معرفی برخی از دوست داشتنی ترین و جذاب ترین بازی های کنسول ایکس باکس خواهیم پرداخت و در انتها نیز اتخاب با خودتان است که ترجیح دهید کدام یک از این بازی ها را انجام دهید.

بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس  Minecraft

در این بازی شما با مکعب های رنگارنگ گوناگون مواجه خواهید شد و در این بازی مهیج می توانید هر چه قدر که دلتان خواست با این مکعب های رنگی بازی کنید و هر چه دلتان می خواهد با این مکعب ها بسازید.

بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس  Dishonored 2

قهرمان شما در این بازی فردی به نام کوروو آتانو و یا امیلی کالدوین است که به انتخاب خود می توانید یکی از این شخصیت ها را برای انجام بازی خود انتخاب کنید.

شما با جادوها و سلاح هایی که در این بازی در اختیار دارید می توانید دشمنان خود را نابود ساخته و آن ها را به نحو بدی زمینگیر کنید!

بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس FIFA 14

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی های فوتبالی هستید، این بازی می تواند خوراک شما باشد!

مطمئنا دیگر کم تر کسی پیدا می شود که این بازی نام آشنا را نشناسد. شما در این بازی فوتبالی می توانید زاویه و گام خود را  برای زدن بهترین ضربه به توپ و تبدیل آن به گل تنظیم کنید و پس از گل زدن، امتیاز بگیرید.

بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس  Apex Legends

در این بازی شما ابتدا شخصیت مورد نظر خود را انتخاب می کنید  یک بازی به سبک بتل رویال است و قرار است در این بازی تیراندازی های زیادی را شاهد باشید!

در این بازی پرطرفدار، شخصیت های قدرتمند برای به دست آوردن شهرت و ثروت با یکدیگر متحد می شوند و در حاشیه های مرزی می جنگند.

در این بازی هر چیزی ممکن است و شما با تسلط بر تاکتیک ها و نوآوری های بازی می توانید لول خود را در زمانی کوتاه ارتقا دهید.

Doom Eternal  بازی

این بازی دنباله Doom 2016 است و یکی از بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس در این بازی شما شاهد ترکیبی نهایی از سرعت و قدرت هستید و باید با استفاده از همین سرعت و قدرت، به نبرد با نیروهای جهنمی بروید و آن ها را شکست دهید.

موسیقی متن بازی، جدید و نوین است و توسط Mick Gordon ساخته شده؛ یک بازی سریع و خشن است که انواع اسلحه ها را برای از بین بردن نیروهای شیطانی در اختیارتان می گذارد.

بازی F1 2021

اگر عاشق اتومبیرانی هستید و فقط عاشق آن هستید که پشت فرمان بنشینید و ماشین برانید، بازی F1 2021 می تواند همان چیزی باشد که شما را به بخشی از آرزوهایتان می رساند.

این بازی نیز یکی از بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس است و همان طور نیز که از اسم این بازی جذاب فرمول یک برمی آید، شما قرار است برای برنده شدن در پیست های اتومبیل رانی مسابقه دهید و مطمئنا اگر عاشق اتوموبیل رانی باشید، همیشه نفر اول این بازی شما خواهید بود!

بازی ++N

از جمله بازی های پرطرفدا کنسول ایکس باکس است. این بازی، آینده ای دور را روایت می کند؛ در این بازی شما به عنوان نینجا از موانع زیادی باید عبور کنید و از دست ربات های دشمن که به دنبال آدم کشی هستند و شما نیز خوراک آن ها هستنید باید فرار کنید و خود را نجات دهید.

این بازی صدها مرحله دارد که هر مرحله از این بازی، سخت تر و چالشی تر می شود و آدرنالین شما را چندین برابر می کند!

بازی Fallout 4

یک بازی به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای گیمرهاست. یک بازی جذاب و به یاد ماندنی که در نسخه چهارم خود موفق شد تا به اوج برسد و نام خود را در لیست بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس بگنجاند.

در این بازی، شما به عنوان تنها بازمانده وارد مکانی می شوید که در آن جا جنگ هسته ای رخ داده و آن جا به طور کلی ویران شده و ماموریت شما در این قسمت از بازی این است که این شهر را دوباره بسازید و آینده این شهر را در دستان خود بگیرید!

سخن آخر

در این بازی شما با تعدادی از بازی های پرطرفدار کنسول ایکس باکس آشنا شدید؛ کنسول ایکس باکس تعداد بازی های بسیار متنوعی را در لیست خود دارد؛ اما این مقاله گنجایش آن را ندارد که به معرفی تمامی بازی های جذاب و به یاد ماندنی این کنسول پر طرفدار بپردازیم.

همچنین برای دریافت گیفت کارت ایکس باکس و شارژ اکانت خود به منظور دریافت بازی های روز دنیا که در این کنسول ارایه شده می توانید خرید خود را به صورت آنلاین و مطمئن از طریق سایت معتبر دیرکلاب انجام دهید و تجربه ای لذت بخش و به یادماندنی را برای خود ثبت کنید.

 


Top