سبد خرید 0

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

علاوه بر گوشی های موبایل می توان پلتفرم های کامپیوتری را نیز یکی از محبوب ترین ها برای اجرای انواع بازی ها به حساب آورد که توانسته گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که اکثرا از پلتفرم های رایانه ای برای اجرای بازی استفاده می کنید، در این مقاله با من همراه باشید تا بهترین بازی های کامپیوتری را به شما معرفی کنم.

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

بهترین بازی های کامپیوتری؛ Hunt Shutdown

یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر است که موفق شده تا پلیرهای زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند و به خوبی می تواند گیمرها را سرگرم خود کند.

این بازی از گیم پلی جذابی برخوردار است و در این بازی باید با چالش های زیادی سر و کله بزنید!

بهترین بازی های کامپیوتری؛ بازی Elden Ring

از برترین بازی های رایانه ای است که تا حدودی به سبک جهان باز است. در این بازی طراحی و صحنه های خیره کننده زیادی به چشمتان خواهد خورد که صداگذاری عالی و هیجان بی نظیر آن می تواند شما را به این بازی فوق العاده جذب نماید.

بهترین بازی های کامپیوتری؛ بازی God of War

یکی از سنگین ترین بازی های کامپیوتری است که تبدیل به یک بازی پر طرفدار و گیمر پسند شده است.

این بازی، انحصاری پلی استیشن بوده است که در سال 2022، نسخه پی سی آن نیز انتشار یافت.

این بازی محبوب همچنین توانسته است امتیاز بالایی را در میان سایت های مطرح و معتبر جهانی نیز کسب کند.

 بهترین بازی های کامپیوتری؛ بازی Total War Warhammer 3

این بازی را نیز می توان در لیست برترین بازی های رایانه ای گنجاند. فصل سوم این بازی شما را با تفاقات هیجان انگیز و غیر منتظره زیادی رو به رو خواهد کرد.

سبک این بازی استراتژیک است و در این بازی باید نبردها و حملات زیادی را انجام دهید. این بازی نیز با طراحی گرافیکی جذاب و سبک پر طرفداری که دارد، تا ساعت ها خواهد توانست که شما را سرگم نگه داشته و از دنیای واقعی خودتان بیرون ببرد!

بهترین بازی های کامپیوتری؛ بازی Halo Infinite

یکی از جدیدترین بازی های کامپیوتری است که توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند.

این بازی به شدت جذاب و سرگرم کننده است و گرافیک بی نظیر این بازی، کاری با گیمرها خواهد کرد که حتی بعد از ساعت ها بازی نیز نتوانند از این بازی دل بکنند و حتی از خواب شب خود هم باز بمانند!

در این بازی نیز نبردهای زیادی شکل خواهد گرفت که مدت زمان زیادی خواهد توانست شما را سرگرم نماید.

بازی Sifu

در این بازی که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری نیز به حساب می آید، شما را درگیر مبارزات چالش انگیزی خواهد کرد.

این بازی فضای خاصی دارد که شاید در وهله اول نتوانید با آن ارتباط برقرار کنید؛ اما به شما اطمینان می دهم که رفته رفته جذب این بازی خواهید شد!

بازی dishonored 2

در این بازی رایانه ای شما باید نقش دو شخصیت را بازی کنید! هر یک از این شخصیت ها داستان مخصوص به خود و همچنین قدرت های مختص به خود را دارد که ارزش دوباره بازی کردن این بازی را بیشتر کرده و در لیست بهترین بازی های کامپیوتری قرار گرفته است.

بازی Hitman2

در این بازی فوق العاده نیز شما نبردهای چالش انگیز بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد و ارزش آن را دارد که حداقل برای یک بار هم که شده این بازی جذاب و فوق العاده را به لیست بازی هایی که قرار است انجام دهید اضافه نمایید!

بازی Whicher3 Wild Hunt

فصل 3  این بازی که تبدیل به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری نیز شده، به سبک جهان باز است.

در این فصل از بازی، یکی از بد اخلاق ترین قاتل هیولاها حضور دارد که دائما در حال مبارزه است!

بازی Dark Souls 3

همان طور که از نام این بازی نیز مشخص است، این بازی جهانی پر از مرگ را روایت می کند.

در این بازی شما با هیولاهای زیادی مواجه خواهید شد که بسیار بی رحم و خشن هستند و می توانند در کسری از ثانیه جان عزیز شما را بگیرند!

بازی Gotham knights

در این بازی پرطرفدار کامپیوتری، بتمن غایب است! و بت فمیلی وظیفه دارد تا از شهر گاتهام در نبود بتمن دفاع کند.

این بازی نیز مملو از جنگ و ویرانی است که در آن مافیاهای زیادی نیز حضور دارند که به دنبال آسیب رساندن به مردم هستند. ماموریت شما در این بازی، محافظت از مردم و مبارزه با این مافیاهای بی رحم است.

سخن آخر

در این مقاله لیستی از بهتری بازی های کامپیوتری را برایتان آوردم. حالا نوبت به انتخاب شما فرا می رسد که از میان بازی های جذاب و مهیجی که در این مقاله به شما معرفی کردم، یکی از بازی ها را انتخاب کرده، بر روی پی سی خود نصب کنید و ساعت ها مشغول بازی شوید!

همچنین جهت دریافت گیفت کارت بصورت آنلاین و در کم ترین زمان ممکن می توانید از طریق سایت معتبر دیرکلاب اقدام به خرید انواع گیفت کارت نمایید.


Top