سبد خرید 0

درباره ایکس باکس گلد بیشتر بدانید

درباره ایکس باکس گلد بیشتر بدانید

درباره ایکس باکس گلد بیشتر بدانید

ایکس باکس گلد یکی از انواع گیفت کارت ایکس باکس است که نسبت به سرویس گیفت کارت ایکس باکس معمولی سرویس ها و خدمات بیشتری را ارائه می دهد.

برای خرید بازی های پولی است؛ با خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد و شارژ اکانت خود با این گیفت کارت، می توانید علاوه بر خرید و یا پیش خرید بازی های روز دنیا از سایر امکانات و سرویس های ویژه آن استفاده نمایید.

مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس گلد

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردم، گیفت کارت ایکس باکس گلد نسبت به نوع معمولی خود امکانات و سرویس های بیشتری را در اختیار مشتری قرار می دهد. این امکانات و سرویس ها عبارتند از:

انجام بازی های آنلاین چند نفره و چت و گفتگو در حین اجرای بازی

با خرید اشتراک گلد ایکس باکس می توانید به امکاناتی نظیرانجام بازی های آنلاین چند نفره، امکان چت و گفتگو در حین انجام بازی های آنلاین، تماشای فیلم و سریال و گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه بهره مند شوید.

دسترسی به بازی های آفلاین رایگان

با تهیه گیفت کارت ایکس باکس گلد می توانید به بازی های آفلاین رایگان نیز دسترسی داشته باشید و هرچند ماه یکبار تعدادی بازی آفلاین رایگان در اختیار کاربرانی که گلد ایکس دارند قرار خواهد گرفت.

امکان دریافت فیلم و سریال و...

در صورتی که حساب کاربری خود را با گیفت کارت گلد ایکس باکس شارژ کنید،علاوه بر آن که می توانید به بازی های آنلاین و آفلاین دسترسی داشته باشید، این امکان و قابلیت نیز برای شما فراهم است که با در اختیار داشتن این گیفت کارت، به فیلم و سریال های روز دنیا و همچنین موسیقی های مورد علاقه خود نیز دسترسی پیدا کنید.

امکان استفاده اعضای خانواده از گیفت کارت

همچنین با خرید گلد ایکس باکس این امکان برای شما فراهم است که دیگر اعضای خانواده را نیز به اکانت اضافه کنید و بدون آن که نیازی به پرداخت هزینه های بیشتر برای تک تک اعضای خانواده خود به منظور خرید گیفت کارت باشید، در کنار یکدیگر و با صرف کم ترین هزینه، لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده تان سپری کنید.

معایب گلد ایکس باکس

علاوه بر مزایایی که در مورد گیفت کارت های گلد ایکس باکس به شما گفتم، این گیفت کارت ها یک سری معایب و محدودیت ها نیز دارند که عبارتند از:

این گیفت کارت ها بر خلاف برخی گیفت کارت های دیگر  دارای محدودیت زمان اشتراک هستند و با به پایان رسیدن زمان اشتراک گیفت کارت، شما دیگر نمی توانید از امکانات و سرویس آن استفاده کنید؛ به طور مثال، اگر اشتراک یک ساله این گیفت کارت را خریداری کرده اید، بعد از اتمام مهلت یک ساله برای استفاده مجدد از امکانات و سرویس های گیفت کارت ایکس باکس گلد باید مجددا اکانت خود را شارژ کنید و اقدام به خرید اشتراک نمایید.

 

نحوه استفاده از ایکس باکس گلد

برای استفاده از ایکس باکس گلد باید یکسری مراحل را به ترتیب طی کنید که عبارتند از:

ساختن اکانت

برای استفاده از مزایا و امکانات این سرویس در ابتدا لازم است که برای خود اکانت بسازید و اگر هم از قبل اکانت دارید، تنها کافی است که با وارد ایمیل و رمزعبورتان وارد حساب کاربری تان شوید و اقدام به شارژ اکانت خود نمایید.

بررسی ریجن اکانت

قبل از اقدام به شارژ اکانت خود لازم است که ریجن اکانت خود را بررسی کنید تا در هنگام شارژ حساب کاربری خود دچار مشکل نشوید.

نکته: بهتر است ریجن اکانت خود را روی کشور آمریکا تنظیم کنید تا از پرداخت مالیات در هنگام خرید گیفت کارت معاف شده و از تمام شارژ گیفت کارت بتوانید استفاده کنید.

خرید گیفت کارت

بعد از تنظیم ریجن اکانت، حالا نوبت به خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد و شارژ اکانت رسیده است.

در این مرحله کافی است تا با با مراجعه به سایت های معتبر در زمینه فروش گیفت کارت، بعد از انتخاب ریجن و مبلغ اشتراک مورد نظر، اقدام به خرید گیفت کارت نمایید و حساب کاربری خود را به سادگی و از طریق کد 25 رقمی رقمی که به شما ایمیل می شود، شارژ نمایید.

نکته: در هنگام وارد کردن کد 25 رقمی گیفت کارت نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید تا از بروز مشکلات احتمالی و احیانا شارژ نشدن اکانت خود جلوگیری کرده و از هدر رفت هزینه خود پیشگیری نمایید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد مزایا، معایب و نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس گلد مطالبی را فراگرفتید.

برای خرید گیفت کارت گلد ایکس باکس و سایر انواع گیفت کارت می توانید به سایت دیرکلاب مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را از این سایت معتبر انجام دهید.


Top