سبد خرید 0

گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اگر برای جستجوی بازی به سایت مایکروسافت رفته باشید درمی یابید که بعضی  بازی ها به صورت رایگان و برخی بازی ها نیز به صورت غیر رایگان( پریمیوم) هستند و اگر دوست داشته باشید که یکی از بازی های پریمیوم را در اختیار داشته باشید، حتما باید از گیفت کارت استفاده کنید. در این مقاله شما را با گیفت کارت ایکس باکس و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا خواهم کرد.

گیفت کارت ایکس باکس

با استفاده از این گیفت کارت شما میتوانید به نسخه های غیر رایگان و پولی بازی های سایت مایکروسافت دسترسی پیدا کنید.

 برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس کافی است که به سایت های معتبر در زمینه فروش گیفت کارت ، مثل سایت دیرکلاب مراجعه کنید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین انجام دهید.

پس از خرید گیفت کارت، یک کد به ایمیل شما ارسال میشود که با وارد کردن این کد در قسمت حساب کاربری تان، اکانت شما شارژ خواهد شد و شما میتوانید بازی های دلخواه خود را بر مبنای میزان شارژی که انجام داده اید خریداری نمایید.

مدت اشتراک گیفت کارت X-box

  • گیفت کارت X-box یک ماهه
  • ایکس باکس سه ماهه
  • X-box شش ماهه
  • گیفت کارت X-box یکساله

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس

اگر قصد خرید گیفت کارت X-box را دارید، در صورتی که اکانت ندارید در ابتدا باید برای خود اکانت بسازید.

  • برای این کار در ابتدا باید به صفحه Xbox US مراجعه کنید و از طریق این صفحه ثبت نام خود را انجام دهید. دلیل تاکید ما بر روی این موضوع که حتما ثبت نام خود را باید از طریق اکانت کشور آمریکا انجام دهید این است که در هنگام خرید و استفاده از گیفت کارت ریجن آمریکا هیچ گونه مالیاتی به شما تعلق نخواهد گرفت.
  • بعد از ساخت اکانت خود، وارد صفحه شوید و روی Sign up کلیک کنید. سپس اطلاعات خود مثل شماره تلفن، ایمیل و... را وارد کنید.
  • در مرحله بعد بر روی کادر زردرنگ Create account کلیلک کنید و میان سه روش گفته شده برای ساخت اکانت مثل ساخت اکانت از طریق ایمیل، شماره موبایل و ایمیل مایکروسافت یک روش را انتخاب کرده و شروع به ساخت اکانت خود نمایید.

مزایای گیفت کارت

  • از جمله مزایای گیفت کارت X-box میتوان به این مزیت آن ها اشاره کرد که این کارت ها تاریخ انقضا ندارند و تا زمان اتمام شارژ آن ها میتوانید از آن استفاده کنید؛ به طور مثال، اگر گیفت کارت با اعتبار سه ماهه خریداری کرده اید، بعد از اتمام این مهلت، چنان چه هنوز مبلغ شارژی در گیفت کارت شما وجود داشته باشد، تا زمان تمام شدن تمام مبلغ شارژ موجود در گیفت کارت میتوانید از آن استفاده کنید.
  • یکی دیگر از مزایای این گیفت کارت ها، امکان انجام پیش خرید بازی های روز دنیا قبل از روانه شدن آن ها به بازار است.
  • شما همچنین با استفاده از گیفت کارت X-box این امکان را پیدا خواهید کرد که به فروش ها و تخفیف های ویژه هر بازی به خصوص در مناسبت های خاص دسترسی داشته باشید و از تخفیفات آن استفاده کنید.
  • همچنین علاوه بر دسترسی به بازی های محبوب و دلخواه خود، این امکان را خواهید داشت که به فیلم، موزیک و... نیز دسترسی داشته باشید.
  • شما از گیفت کارت خود میتوانید علاوه بر کنسول های بازی و سایت مایکروسافت، برای ویندوز اتور پی سی و یا گوشی موبایل خود نیز از آن استفاده کنید.

نکات مهم در رابطه با خرید و استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

در هنگام خرید گیفت کارت ایکس باکس بهتر است به یک سری نکات مهم توجه نمایید:

1- در هنگام خرید گیفت کارت X-box و یا هر گیفت کارت دیگری به مبلغ شارژ و همچنین ریجن گیفت کارت توجه داشته باشید؛ زیرا چنان چه حساب کاربری شما به طور مثال روی ریجن آمریکا تنظیم شده باشد و شما اقدام به خرید گیفت کارت ریجن استرالیا کنید، اعتبار گیفت کارت برای شما قابل استفاده نخواهد بود.

2- اگر از سایت دیرکلاب اقدام به خرید گیفت کارت خود می کنید به هیچ وجه لازم نیست که در این مورد نگران بلک شدن اکانت خود باشید؛ زیرا دیرکلاب یک سایت معتبر و قانونی است و تمام کدهایی که از دیرکلاب به شما ایمیل میشود، از مراجع معتبر در رابطه با مایکروسافت خریداری میشوند.

3- کد گیفت کارت X-box ،25 رقمی است و در هنگام وارد کردن کد باید نهایت دقت را به خرج دهید تا کد خود را به اشتباه وارد نکنید؛ زیرا میتواند برایتان مشکل ساز شود.

سخن آخر

در این مقاله مطالبی در مورد گیفت کارت ایکس باکس، موارد کاربرد، مزایا، نحوه ساخت اکانت ایکس باکس و... را مطالبی را فراگرفتید و دریافتید که این گیفت کارت، یک گیفت کارت مخصوص دریافت بازی های پریمیوم و پولی کمپانی مایکروسافت است.

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس میتوانید به سایت دیرکلاب مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.


Top