سبد خرید 0

عرضه بازی جدید World of Warcraft Dragonflight جلو افتاد!

عرضه بازی جدید World of Warcraft Dragonflight جلو افتاد!

شرکت عرضه کننده این بازی، کمپانی بلیزارد است که اخیرا و به طور رسمی تایید کرده که بازی جدید World of Warcraft Dragonflight که قراربود در سال 2023 روانه بازار شود، در یکی از روزهای سال 2022 منتشر خواهد شد.
خبری خوش در راه است...!

تا همین چند وقت پیش و طبق اعلام این کمپانی، همه طرفداران گیم و بازی های روز دنیا تصور میکردند که این بازی قرار است در سال آینده یعنی در سال 2023 میلادی روانه بازار شود! 
اما کمپانی بلیزارد با تایید این خبر که بازی World of Warcraft Dragonflight زودتر از موعد زمانی اعلام شده و در سال 2022 منتشر شود، خبر خوشی را به طرفداران گیم های روز دنیا داد! اما همچنان گیمرهای بزرگ دنیا چشم انتظار نشسته اند که ببینند بالاخره این بازی جدید قرار است در چه روزی از سال 2022 میلادی روانه بازار شود.


پیش خرید بازی World of Warcraft Dragonflight


گیمرها و طرفداران پرو پا قرص و کنجکاو بازی های جدید و به روز دنیا می توانند برای سردرآوردن از ماجرای بازی و ارضای حس فضولی و کنجکاوی شان! اکانت کنسول بازی خود را شارژ کنند و بازی World of Warcraft Dragonflight را پیش از روانه بازار شدن، پیش خرید نمایند و نام خود را در لیست کنجکاوترین و پیشروترین گیمرهای مشتاق جهان قرار دهند!
همچنین به کسانی که این بازی را پیش از موعد عرضه آن پیش خرید نمایند، یک حیوان دست آموز رایگان به نام Drakks به عنوان هدیه به آن ها تعلق خواهد گرفت!


نسخه های بازی World of Warcraft Dragonflight


این بازی پس از انتشار و فعال شدن قابلیت خرید، قرار است در سه نسخه روانه بازار فروش بازی های روز دنیا شود.
نسخه اول، نسخه پایه بازی است که قیمتی معادل 49.99  دلار خواهد داشت. 
بعد از نسخه پایه، نسخه Heroic است که قرار است با قیمت 69.99 دلار روانه بازار شود؛ این نسخه از بازی World of Warcraft Dragonflight ، علاوه بر محتویات نسخه پایه ، شامل یک حیوان دست آموز  به نام Murkastrasza، مرکبی به نام Dreamweaver و بوست کاراکتر تا لِول 60 است. 


نسخه سوم و یا همان نسخه اپیک این بازی نیز با قیمت 89.99 دلار قابل خرید می باشد که علاوه بر آن شامل محتوای نسخه دوم و یا همان نسخه Heroic است، شامل آیتم های تزییناتی diadem of the spell-keeper و The Wings of Awakening ، افکت Timewalker’s Hearthstone و به اشتراک گذاشتن 30 روز از تجربه بازی با دوستان و آشنایان طرفدار بازی است.


البته در کنار این سه نسخه دیجیتالی، در فروشگاه رسمی این کمپانی شما میتوانید یک نسخه کالکتور فیزیکی به قیمت 129.99  دلار خریداری نمایید که شامل کد دیجیتالی نسخه اپیک، پنج، ماوس پد و کتاب فیزیکی تصاویر هنری بازی World of Warcraft Dragonflight است.


قابلیت های بسته جدید الحاقی


همچنین در نسخه های به روز رسانی شده نسخه جدید الحاقی بازی، یک کلاس و نژاد قابل بازی ترکیبی جدید به نام drachyr evoker در دسترس بازیکنان و گیمرها قرار میگیرد. همچنین بازیکنان در ورژن های به روز رسانی شده بازی این امکان را خواهند یافت که میان دو گروه Hord  و Alliance یکی را انتخاب کنند. همچنین قابلیت استفاده از این کلاس در دو حالت Ranged-Damage Dealer و Healer نیز وجود خواهد داشت.


بخش هیجان انگیز بسته الحاقی 


هیجان انگیز ترین بخش بسته الحاقی بازی World of Warcraft Dragonflight ، قابلیت Dragonriding است. از زمان انتشار و عرضه رسمی این بازی، خواهید توانست از این قابلیت جدید و آپدیت شده گیم نیز نهایت استفاده را ببرید.
با استفاده از قابلیت Dragonriding بازی شما این امکان را خواهید یافت که با اژدها پرواز کنید و در نقشه پهناور بازی سیر و حرکتی داشته باشید. شما همچنین در این قابلیت جدید خواهید توانست ویژگی های دراگون را به سلیقه خودتان شخصی سازی نمایید و ویژگی های ظاهری اژدها را مطابق با سلیقه و ذائقه خودتان تغییر دهید.
همچنین به گفته کمپانی سازنده این بازی، سیستم Talenr این بازی باز طراحی شده و امکانات  قابلیت های بیشتری را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.


سخن آخر


در این بازی، اطلاعاتی در مورد زمان تقریب انتشار وعرضه بازی World of Warcraft Dragonflight در اختیارتان قرار دادیم. این بازی در سه نسخه انتشار خواهد یافت که در هر نسخه از بازی نیز شاهد امکانات و قابلیت های زیادی هستید که در هر یک از نسخه های بازی قرار داده شده است.
همچنین در کنار این سه نسخه دیجیتالی شما میتوانید یک نسخه کالکتور فیزیکی و بسته الحاقی بازی را خریداری نمایید و از امکانات بی نظیر این بازی، نهایت لذت را ببرید.
همچنین برای دسترسی به این بازی و پیش خرید آن میتوانید در کم ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، از سایت معتبر دیرکلاب گیفت کارت خریداری کنید و بازی های دلخواه و محبوتان را بخرید.

 


Top