سبد خرید 0

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن و یا PSN ، یک کارت هدیه برای اجرای بازی های پولی در پلی استیشن است. شرکت ارائه دهنده این گیفت کارت، کمپانی سونی است. یکی از کاربرد های گیفت کارت پلی استیشن دسترسی به بازی های موجود در فروشگاه پلی استیشن است که همان که در مقالات پیش هم به آن اشاره کردم، به خاطر شرایط تحریمی که ایران در آن قرار دارد، کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات مود نیازی خود کنسول های بازی مثل پلی استیشن و... میتوانند از گیفت کارت استفاده کنند.
* با استفاده از این گیفت کارت میتوانید به بازی های پرطرفدار و روز دنیا که در کنسول بازی ارائه میشود دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن و یا PSN ، یک کارت هدیه برای اجرای بازی های پولی در پلی استیشن است. شرکت ارائه دهنده این گیفت کارت، کمپانی سونی است.


کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن


* یکی از کاربرد های گیفت کارت پلی استیشن دسترسی به بازی های موجود در فروشگاه پلی استیشن است که همان که در مقالات پیش هم به آن اشاره کردم، به خاطر شرایط تحریمی که ایران در آن قرار دارد، کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات مود نیازی خود کنسول های بازی مثل پلی استیشن و... میتوانند از گیفت کارت استفاده کنند.
* با استفاده از این گیفت کارت میتوانید به بازی های پرطرفدار و روز دنیا که در کنسول بازی ارائه میشود دسترسی پیدا کنید.
* شما با استفاده از این گیفت کارت میتوانید علاوه بر دسترسی به بازی های آنلاین و محبوب روز دنیا از تخفیفاتی که در فروشگاه ارائه میشود استفاده کنید.
* شما همچنین میتوانید از شرکت سونی موزیک دلخواه خود را نیز خریداری کنید.
* علاوه بر انجانم انواع بازی های آنلاین و خرید موزیک های دلخواه خود شما همچنین میتوانید فیلم و سریال های دلخواه و محبوب خود را استفاده از این گفت کارت خریداری نمایید و تجربه ای لذت بخش را در کنار دوستان و آشنایان خود تجربه کنید.

مزایای گیفت کارت PSN

* این گیفت کارت یک مزیت منحصر به فرد دارد و آن این است که این گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند؛ به همین خاطر میتواند هدیه خوبی برای خانواده و یا دوستان و آشنایانتان که به انجام بازی در کنسول پلی استیشن علاقه مند هستند باشد و شما با دادن این هدیه، آن ها را غافلگیر نمایید!
* در واقع، اعتبار این گیفت کارت تا زمانی که همه آن را مصرف نکنید در کارت شما باقی خواهد ماند و با تمام شدن مدت زمان آن، اعتبار شما منقضی نمیشود و همچنان میتوانید از خدمات آن استفاده نمایید.
* خرید این گیفت کارت میتواند شما را را از کارت های اعتبای مثل مستر کارت و ویزا کارت بی نیاز نماید.
* علاوه بر خرید بازی های مود علاق خود میتوانید که به بازی های رایگانی که توسط شرکت سونی ارائه میشود نیز استفاده نمایید.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن

* برای خرید گیفت کارت پلی استیشن و استفاده از خدمات آن شما میتوانید به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبری مثل دیرکلاب، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.
* پس ار مراجعه به سایت و انتخاب ریجن مدنظر و میزان مبلغ پرداختی بابت شارژ اکانت خود به منظور استفاده از فروشگاه کنسول پلی استیشن، گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری نمایید.
* بعد از خرید گیفت کارت، یک کد 12 رقمی به ایمیل شما ارسال میشود که با وارد کردن این کد در اکانت خود میتواند حساب کاربری تان را شارژ نمایید.

قیمت ها

قیمت گیفت کارت پلی استیشن بر اساس ریجن انتخابی شما میتواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، گیفت کارت پلی استیشن آمریکا از 3 دلار شروع میشود و تا 100 دلار نیز موجود است.
اگر شما گیفت کارت ریجن انگلیس را بخواهید انتخاب کتنید، قیمت آن بین 5 تا 50 پوند است.


گیفت کارت پلی استیشن در سایر کشورها


* گیفت کارت PSN عربستان
* گیفت کارت PSN کانادا
* گیفت کارت PSN  هنگ کنگ
* گیفت کارت PSN استرالیا
* گیفت کارت PSN اسپانیا
* گیفت کارت PsN هلند
* گیفت کارتPSN اتریش
* گیفت کارت PSN برزیل
* گیفت کارت PSN فرانسه
* گیفت کارت PSN روسیه
* و...نکته مهم
* یک نکته مهم و قابل توجه در زمینه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن این است که پس از شارژ این گیفت کارت در حساب کاربری خود، به هیچ وجه نمیتوانید اعتباری را که با آن حساب خود را شارژ کرده اید به دیگری انتقال دهید.
* لازم است که این نکته مهم را نیز مورد توجه قرار دهید که بسته به ریجن مدنظر خود که در هنگام خرید گیفت کارت آن را انتخاب کرده اید، واحد پول آن کشور برای آن محاسبه میشود؛ به عنوان مثال، اگر گیفت کارت پلی استیشن ریجن آمریکا را خریداری کرده باشید، قیمت شارژ اکانت گیفت کارت شما به دلار محاسبه خواهد شد.


* یک نکته مهم و قابل توجه دیگر این که ممکن است بر اساس قواعد و قوانین حاکم بر کشورها بر محتوا و نوع بازی که نمایش داده خواهد شد نیز تاثیرگذار باشد و بر طبق قوانین آن کشور، برخی بازی ها حذف شوند.سخن آخر
در این مقاله با کاربردها و مزیای گیفت کارت پلی استیشن آشنا شدید. با استفاده از این گیفت کارت میتواند به بازی های آنلاین و به روز دنیا، موزیک و فیلم و سریال مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.
همچنین گیفت کارت پلی استین انواع مختلفی دارد که در مقالات بعدی به بررسی کاربردها و مزایای استفاده از آن ها نیز خواهیم پرداخت.

 


Top