سبد خرید 0

خرید گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی

همان طور که در مقالات قبل ذکر شد، به دلیل شرایط تحریمی ایران و مشکل در پرداخت های بین المللی برای بهره گیری از برخی امکانات، شما به عنوان یک کاربر ایرانی باید از گیفت کارت جهت دریافت برخی خدمات استفاده کنید. به طور مثال و مطابق با موضوع مقاله، شما با خرید گیفت کارت گوگل پلی میتوانید از بسیاری از خدمات پولی گوگل پلی که نیازمند انجام پرداخت مبلغ است، به واسطه یک گیفت کارت از این خدمات بهره مند شوید.

ویژگی گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی صرفا مخصوص دستگاه های اندوریدی است که برای دریافت و بهره مندی کامل از امکانات موجود در گوگل پلی نیاز به استفاده از اکانت گوگل پلی به وسیله شارژ حساب کاربری خود دارند.
در گوگل پلی شما میتوانید با استفاده از گیفت کارت مخصوص این اپ، از برخی خدماتی که به صورت پولی در این اپ ارائه شده، با استفاده از گیفت کارت از امکانات پولی آن نیز استفاده کنید.


امکانات گیفت کارت گوگل پلی

از جمله امکانات گیفت کارت گوگل پلی که به نحوی مزیت آن نیز محسوب میشود میتوان به قابلیت خرید اپلیکیشن موبایل، خرید موسیقی، خرید کتاب و... از گوگل پلی اشاره کرد.
راه های خرید اپلیکشین مورد نیاز از گوگل پلی
1- اضافه کردن کارت اعتباری  به گوگل والت
2- اضافه کردن اکانت پی پال به حساب گوگل پلی
3- خرید گیفت کارت
همان طور که گفتم با توجه به شرایطی که کشور ایران در آن قرار دارد، راحت ترین راه برای بهره گیری از خدمات پولی گوگل پلی، استفاده از گیفت کارت است.


انواع گیفت کارت گوگل پلی


* گیفت کارت گوگل پلی آمریکا
* گیفت کارت گوگل پلی استرالیا
* گیفت کارت گوگل پلی انگلیس
* گیفت کارت گوگل پلی هند
* گیفت کارت گوگل پلی امارات
* و...نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی
* برای خرید گیفت کارت گوگل پلی شما کافی است از طریق خرید آنلاین از سایت های معتبری مثل دیرکلاب اقدام به خرید آنلاین و بی دردسر گیفت کارت نمایید.
* بعد از خرید گیفت کارت، کدی از طریق ایمیل به شما ارسال میشود. این کد، در واقع کد خرید گیفت کارت شما برای شارژ اکانت شماست.
* در مرحله بعد، کافی است که کد ارسال شده را در حساب کاربری خود وارد کنید تا اکانت شما شارژ شود.دقت داشته باشید که در قسمت وارد کردن مشخصات خود مثل آدرس، باید آدرس همان کشوری را وارد کنید که از آن گیفت کارت خریداری کرده اید. به طور مثال، اگر از گیفت کارت آمریکا استفاده می کنید، برای وارد کردن آدرس باید از آدرس های واقعی موجود در آمریکا استفاده کنید و نشان دهید که ساکن آمریکا هستید.
برای این کار کافی به گوگل مپ وارد شوید و در قسمت نوار جستجو، یکی از شهرهای آمریکا را وارد کنید؛ سپس بر روی یکی از قسمت های نقشه که نشان میدهد شما ساکن فرضی آن منطقه هستید، کلیک نمایید.
 سپس بعد از کلیک روی هر یک از آیکون ها، آدرس و شماره تلفن آن مکان را مشاهده میکنید که میتوانید آن را در قسمت گوگل والت وارد کنید و پس از وارد کردن آدرس، آن را سیو نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید بازی فیفا 2023 از سایت دیرکلاب از عبارت لینک شده برای اینکار استفاده کنید.


نکات مهم در رابطه با خرید گیفت کارت


* گوگل پلی در کشورهای مختلف، گیفت کارت همان کشور را مطابق با واحد ارزی همان کشور ارائه میکند. با توجه به این نکته، اگر به فرض میخواهید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را خریداری کنید، پرداخت مطابق با واحد پول این کشور یعنی دلار انجام میگیرد.
* نکته دیگری که در هنگام خرید گیفت کارت گوگل پلی قابل ذکر است این است که در هنگام استفاده از گیفت کارت گوگل پلی دقت کنید که به آی پی اینترنت همان کشور متصل باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. به طور مثال برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا، آی پی اینترنت شما باید آمریکا باشد و یا اگر به عنوان مثال، گیفت کارت استرالیا را خریداری کرده اید باید از آی پی استرالیا استفاده کنید. در مورد سایر کشورها نیز همین مورد صادق است.
* به این نکته نیز دقت داشته باشید که بلافاصله بعد از خرید گیفت کارت، امکان تعویض گیفت کارت و یا مرجوع کردن آن وجود ندارد و فقط در موارد قابلیت مرجوعی دارند که در موارد نادر کد گیفت کارت مشکل داشته باشد و نشود از آن استفاده کرد.

سخن آخر

در این مقاله با خرید گیفت کارت گوگل پلی، مراحل خرید، کاربرد گیفت کارت گوگل پلی و نکات مهم در رابطه با نحوه استفاده از گیفت کارت آشنا شدید.
برای خرید گیفت کارت گوگل پلی به صورت آنلاین میتوانید به سایت های معتبر فروش آنلاین گیفت کارت مثل سایت دیرکلاب مراجعه کنید و بعد از انتخاب ریجن و مبلغ پرداختی برای شارژ اکانت خود، اقدام به خرید گیفت کارت نمایید.

 

 


Top