سبد خرید 0

انواع گیفت کارت استیم والت

انواع گیفت کارت استیم والت

در مقالات سری قبل سایت دیر کلاب، با مطالبی در مورد گیفت کارت استیم والت، مزایا و کاربردهای آن آشنا شدید و دریافتید که با استفاده از گیفت کارت استیم والت میتوانید به بازی های آنلاین زیادی دسترسی داشته باشید، همچنین ذخیره سازی در فضای ابری بازی های آنلاین به راحتی انجام میگیرد، قابلیت آپدیت خودکار، چت آنلاین دارد و...
در این مقاله انواع گیفت کارت استیم والت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در مقالات سری قبل سایت دیر کلاب، با مطالبی در مورد گیفت کارت استیم والت، مزایا و کاربردهای آن آشنا شدید و دریافتید که با استفاده از گیفت کارت استیم والت میتوانید به بازی های آنلاین زیادی دسترسی داشته باشید، همچنین ذخیره سازی در فضای ابری بازی های آنلاین به راحتی انجام میگیرد، قابلیت آپدیت خودکار، چت آنلاین دارد و...

در این مقاله انواع گیفت کارت استیم والت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت استیم والت نیز نیز مانند سایر انواع گیفت کارت ها بسته به ریجن، میزان قیمت شارژ و... انواع مختلفی دارد.

گیفت کارت استیم والت آمریکا

انواع گیفت کارت استیم والت آمریکا بسته به میزان مبلغی که میخواهید برای خرید گیفت کارت و شارژ اکانت خود هزینه کنید، قیمت های مختلفی دارد. انواع گیفت کارت استیم آمریکا عبارتند از:

* گیفت کارت 1 دلاری
* گیفت کارت 2 دلاری
* گیفت کارت 3 دلاری
* گیفت کارت 5 دلاری
* گیفت کارت 10 دلاری
* گیفت کارت 20 دلاری
* گیفت کارت 25 دلاری
* گیفت کارت 30 دلاری
* گیفت کارت 50 دلاری
* گیفت کارت 60 دلاری
* گیفت کارت 100 دلاری گیفت کارت استیم هنگ کنگ

این نوع گیفت کارت با عنوان گیفت کارت استیم والت هنگ کنگ و یا نام اختصاری hkd و hks قابل سفارش و خریداری است. تفاوت چندانی با گیفت کارت استیم آمریکا ندارد و تنها تفاوت های آن در نوع ریجن است وهمچنین گاهی اوقات در این نوع گیفت کارت، بازی های ارزان تری ارائه میشود.
همچنین گیفت کارت استیم هنگ کنگ نیز قیمت های متفاوتی دارد که انواع آن به شرح زیر است:
استیم والت هنگ کنگ HKD40 : برای خرید این کارت از انواع گیفت کارت استیم هنگ کنگ باید مبلغ 40 دلار پرداخت کنید.
استیم والت هنگ کنگ 50HKD : برای خرید این گیفت از سری گیفت کارت های استیم هنگ کنگ باید دقیقا مبلغ 50 دلار را جهت شارژ اکانت خود پرداخت نمایید.
استیم والت هنگ کنگ 80HKD : برای خرید این گیفت کارت نیز بسته به قیمت دلار در ریجن مدنظر باید مبلغ 80 دلار جهت خریداری و شارژ اکانت خود پرداخت کنید.
استیم والت هنگ کنگ 100HKD : برای خرید گیفت کارت استیم والت هنگ کنگ 100HKD ، پرداخت میزان مبلغ 100 دلار به واحد پول هنگ کنگ لازم است.
استیم والت هنگ کنگ 120 HKD : برای خرید این گیفت کارت نیز شما باید مبلغ 120 دلار به واحد پول منطقه مد نظر پرداخت کنید.
استیم والت هنگ کنگ 160HKD :  با خرید این گیفت کارت، حساب اکانت شما به مبلغ 160 دلار و بسته به قیمت دلار ریجن مورد نظر، اکانت شما شارژ میشود و براساس این میزان مبلغ میتوانید بازی های محبوب خود را خریداری کنید.
استیم والت هنگ کنگ 200HKD : با خرید گیفت کارت استیم والت هنگ کنگ 200HKD ، حساب شما به مبلغ 200 دلار شارژ خواهد شد.
استیم والت هنگ کنگ 240HKD : اگر میخواهید حساب خود را به مبلغ 240 دلار شارژ کنید، شما باید استیم والت هنگ کنگ 240HKD را انتخاب و اقدام به خرید نمایید.
استیم والت هنگ کنگ 300HKD : با خرید این گیفت کارت برای شارژ اکانت خود، حساب کاربری شما به مبلغ 300 دلار شارژ خواهد شد.
استیم والت هنگ کنگ 400HKD : با سفارش و خرید این گیفت کارت، حساب کاربری شما به مبلغ 400 دلار و مطابق با قیمت دلار در هنگ کنگ شارژ خواهد شد.
استیم والت هنگ کنگ 500HKD : با خرید گیفت کارت استیم والت هنگ کنگ 500HKD ، اکانت شما دقیقا به مبلغ 500 دلار شارژ میشود.
استیم والت هنگ کنگ 750HKD : با پرداخت مبلغ 750 دلار که بیشترین میزان مبلغ پرداختی نسبت به سایر انواع گیفت کارت های استیم والت هنگ هنگ کنگ و همچنین استیم والت آمریکا است، اکانت شما به مبلغ 750 دلار شارژ خواهد شد و خواهید توانست تعداد بیشتری از بازی های آنلاین را خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

نکات مهم

* همچنین نکته ای که در مورد این گیفت های استیم هنگ کنگ 750 دلاری قابل ذکر میباشد این است که این استیم والت ، مناسب تمامی اکانت های استیم به غیر از آفریقای جنوبی و آرژانتین است.
* همچنین این نکته را نیز لازم است یادآوری کنم که مبلغ دلار بسته به شرایط بازار جهانی متغیر است و مقادیر دلاری گفته شده، تقریبی است.شما بسته به میزان مبلغی که در اختیار دارید و یا مقدار هزینه ای که میخواهید بابت خرید گیفت کارت بپردازید، میتوانید یکی از انواع گیفت کارت های استیم آمریکا و استیم هنگ کنگ را خریداری و اکانت خود را با استفاده از کدی که به ایمیل شما به عنوان کد گیفت کارت ارسال میشود شارژ نمایید.


سخن آخر

 در این مقاله با انواع گیفت کارت استیم والت آشنا شدید. برای خرید آنلاین انواع گیفت کارت های استیم والت جهت انجام بازی های آنلاین و بهره بردن از مزایای این نوع گیفت کارت ها میتوانید با مراجعه به سایت های معتبری همچون سایت دیرکلاب با انتخاب براساس ریجن و مبلغ مد نظ خود، گیفت کارت استیم را به صورت آنلاین خریداری و اکانت خود را بدون دردسر شارژ نمایید.

 

 


Top