سبد خرید 0

گیفت کارت استیم والت و کاربردهای آن

گیفت کارت استیم ولت

گیفت کارت استیم والت، یک واسطه برای خرید بازی به صورت آنلاین می باشد. از آن جا کشور ایران در شرایط تحریمی قرار دارد و از نظر پرداخت های بین المللی با مشکل رو به رو است، از این رو شما باید از طریق خرید گیفت کارت، اکانت خود را شارژ نمایید تا به وسیله آن بتوانید به بازی های آنلاین و به روز دنیا دسترسی داشته باشید.

استیم والت، یک شبکه است!

استیم والت در واقع یک فروشگاه آنلاین و یک شبکه برای خرید آنلاین بازی است. این سرویس در ابتدا به صورت یک نرم افزار وارد بازار شد که گیمرها با استفاده از آن میتوانستند بازی مدنظر خود را خریداری کنند.
امروزه اما استیم والت، کاربرد وسیع تری پیدا کرده و به صورت شبکه در حال فعالیت است. این شبکه محبوب ترین شبکه برای خرید بازی های آنلاین در دنیاست که بیش از 20 میلیون کاربر دارد.

امکانات گیفت کارت استیم والت

* بستن قرارداد با محبوب ترین کمپانی های بازی دنیا از جمله امکانات گیفت کارت استیم والت که آن را تبدیل به محبوب ترین شبکه برای دسترسی به بازی های آنلاین جهان کرده است، میتوان به این مورد اشاره کرد که این شبکه با بسیاری از شرکت های معروف و محبوب سازنده بازی مثل Ubisoft، Sega و Activision قرارداد بسته و این شرکت ها بازی های خود را از طریق این شبکه به فروش میرسانند.
* امکان چت و گفتگو با کاربران شما با شارژ اکانت خود به وسیله این گیفت میتوانید علاوه بر آن که به تعداد بی شماری از بازی های ترند و محبوب جهانی دسترسی پیدا کنید، این امکان و قابلیت برای شما فراهم است که در حین اجرا و انجام بازی بتوانید با سایر کاربران نیز ارتباط برقرار کنید و یک بازی پر هیجان و لذت بخش را تجربه کنید.
* امکان ذخیره بازی در فضای ابریبا استفاده از این گیفت کارت، برای شما این امکان فراهم است که بازی آنلاین خود را در فضای ابری و بدون نگرانی از دیلیت شدن مراحل بازی خیره نمایید.
* دریافت خودکار آپدیت بازی هاهمچنین در فضای ابری شبکه استیم والت، این امکان برای شما فراهم است که به صورت خودکار آپدیت بازی ها را دریافت کنید تا با استفاده از امکانات جدید آپدیت بازی، بازی شما دچار لگ و یا سایر مشکلات نشود.
* امکان استفاده از امکانات بازی بر روی سایر پلتفرم ها
* خرید امکانات اضافی مرتبط با بازی ها از طرق فروشگاه استیمنحوه خرید گیفت کارت استیم والت
همان طور که در سطر بالا به آن اشاره کردم، برای دسترسی  به بازی های روز دنیا که تنها از طریق پرداخت پول امکان پذیر است، با توجه به شرایط بین المللی ایران باید از طریق خرید یکی از انواع گیفیت کارت که مخصوص بازی است، به بازی های پرطرفدار و دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. گیفت کارت استیم والت نیز یکی از انواع گیفت کارت هایی است که به منظور دسترسی به بازی های روز دنیا طراحی شده است.


مراحل خرید

مراجعه به سایت
برای خرید گیفت کارت استیم والت کافی است به یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید انواع گیفت کارت مثل سایت دیرکلاب مراجعه کنید و پس از انتخاب اشتراک و مبلغ مدنظر خود، اقدام به خرید آنلاین نمایید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

وارد کردن کد ارسالی

گیفت کارت، در واقع یک کد است. شما با داشتن این کد میتوانید اکانت خود را شارژ نمایید و از انجام بازی های به روز دنیا به صورت آنلاین، نهایت لذت را ببرید.
پس از خرید گیفت کارت، یک کد به ایمیل شما ارسال میشود. با وارد کردن این کد در اکانت خود و زدن دکمه تایید به راحتی میتوانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید و به انجام بازی دلخواه خود بپردازید.


نکات مهم در رابطه با گیفت کارت استیم والت


اگر تصمیم خود را گرفته اید که با توجه به مزایا و قابلیت های گفته شده در مورد گیفت کارت استیم والت، اقدام به خرید این گیفت کارت نمایید، در ادامه لازم است که در رابطه با آن نکاتی را خدمت شما عرض نمایم:

مشاهده میزان موجودی اکانت

جهت مشاهده میزان موجودی گیفت کارت خود، در ابتدا باید وارد اکانت خود شوید؛ سپس به قسمت گوشه و سمت راست حساب کاربری خود بروید و با کلیکی بر روی آن، میزان اعتبار گیفت کارتی که اکانت خود را با آن شارژ کرده اید مشاهده نمایید.


تماس با پشتیبانی کمپانی استیم

اگر در هر یک از مراحل ورود به اکانت، شارژ اکانت، مشاهده میزان موجودی و ... به مشکل برخوردید میتوانید با پشتیابی استیم ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را جهت رفع و رجوع شدن با کمپانی در میان گذارید.


سخن آخر

در این مقاله با امکانات و مزایا و نحوه شارژ گیفت کارت استیم والت آشنا شدید و دریافتید که با استفاده از آن میتوانید به بسیاری های بازی های آنلاین روز دنیا دسترسی پیدا کنید، با دوستان خود به صورت آنلاین چت کنید و...
در مقاله بعدی، شما را با انواع گیفت کارت استیم والت آشنا خواهم کرد.

 


Top