سبد خرید 0

راهنمای جامع فعال سازی گیفت کارت xbox

راهنمای جامع فعال سازی گیفت کارت xbox

از محبوب ترین بازی هایی که در سراسر جهان توسط علاقمندان به بازی مورد استفاده قرار می گیرد، بازی های کامپیوتری است که این بازی ها را می توان توسط دستگاه ایکس باکس، پلی استیشن و یا کامپیوتر انجام داد.

در بین این سه دستگاهی که با استفاده از آن بازی های کامپیوتری انجام می شود، ایکس باکس از جایگاه بالاتری برخوردار است و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است ...

تا کنون از گیفت کارت XBOX استفاده کرده اید؟  با دیر کلاب همراه باشید تا راهنمای جامع فعال سازی گیفت کارت xbox را در اختیار شما قرار دهیم.

2 روش فعال سازی گیفت کارت xbox

از محبوب ترین بازی هایی که در سراسر جهان توسط علاقمندان به بازی مورد استفاده قرار می گیرد، بازی های کامپیوتری است که این بازی ها را می توان توسط دستگاه ایکس باکس، پلی استیشن و یا کامپیوتر انجام داد.

در بین این سه دستگاهی که با استفاده از آن بازی های کامپیوتری انجام می شود، ایکس باکس از جایگاه بالاتری برخوردار است و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

برای بازی با دستگاه ایکس باکس نه تنها به دستگاه آن نیاز است بلکه باید نرم افزار بازی نیز در اختیار باشد تا کاربران بتوانند بازی ها را توسط این دستگاه انجام دهند.

2 روش فعال سازی گیفت کارت xbox

بازی های ایکس باکس در داخل وب سایت این شرکت به فروش می رسند و در اختیار کاربران قرار می گیرند که کاربران برای تهیه آنها با مبلغ مناسب می توانند از گیفت کارت استفاده کنند.

البته بدون استفاده از گیفت کارت نیز می توان بازی های ایکس باکس را تهیه کرد، اما فعال سازی بازی ها با استفاده از گیفت کارت مزایای بیشتری برای کاربران دارد.

به عنوان مثال از مزایای تهیه گیفت کارت باید به این مسئله اشاره داشت که با در اختیار داشتن این گیفت می توان با مبلغ مناسب به همه بازی های ایکس باکس دسترسی پیدا کرد و یا به جدیدترین بازی های ایکس باکس دسترسی داشت.

به همین دلیل تهیه گیفت کارت XBOX و آشنایی با نحوه فعال سازی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

فعال سازی گیفت کارت xbox در کامپیوتر

کسانی که گیفت کارت XBOX را خریداری کرده اند و قصد فعال سازی آن را دارند، باید از طریق زیر فعال سازی آن را انجام دهند:

در ابتدا کاربران عزیز باید به وب سایت MICROSOFT وارد شوند و یک اکانت برای خود در این وب سایت بسازند یا به عبارت دیگر ثبت نام کنند. برای انجام این کار نیز باید ایمیل و یا شماره موبایل را وارد کرد.

در مرحله دوم لازم است که کاربر به بخش MICROSOFT STORE برود که در قسمت سمت چپ صفحه قرار دارد و سپس بر روی گزینه REDEEM A CODE کلیک کند.

در مرحله سوم باید کاربر کدی را که بر روی گیفت کارت نوشته شده است را در این بخش وارد کند.

سپس با وارد شدن این کد اکانت کاربر شارژ می شود و پس از آن می توان از بازی ها استفاده کرد، آنها را دانلود نمود و سرانجام بر روی کنسول ایکس باکس نصب کرد.

فعال سازی گیفت کارت xbox در کامپیوتر

فعال سازی گیفت کارت xbox به همین راحتی که مطالعه کردید است و همه عزیزان می توانند به راحتی این گیفت کارت را تهیه کنند و برای لذت بردن از بازی های مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهند.

فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس با استفاده از کنسول

برای اینکه بتوان گیفت کارت ایکس باکس را از طریق کنسول ایکس باکس فعال سازی کرد نیز باید مراحلی به شرح زیر طی شوند:

در ابتدا لازم است که وارد کنسول ایکس باکس خود شوید و منوی HOME را انتخاب کنید.

سپس باید دکمه RB را چهار مرتبه فشار دهید و به منوی تب STORE وارد شوید. در ادامه روی REDEEM A CODE کلیک کنید.

پس از اینکه این مراحل را طی کردید لازم است تا کد 25 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید و دکمه منو را فشار دهید. برای اینکه بازی انتخاب شده خود را به بیفزایید باید روی دکمه OK کلیک کنید.

با طی کردن این مراحل فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس برای شما انجام می شود و می توانید از بازی های خود لذت ببرید.

فعال سازی گیفت کارت xbox با کنسول

کلام پایانی

ما در این مقاله به شکل جامع فعال سازی گیفت کارت xbox را برای شما عزیزان در قسمت یکی دیگر از مقالات فروشگاه اینترنتی دیر کلاب تحت بررسی قرار دادیم.

چنانچه قصد دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با گیفت کارت ایکس باکس به دست آورید از سایر مطالب مندرج در وب سایت استفاده کنید و آگاهی خود را افزایش دهید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که در دیر کلاب می توانید انواع دیگر گیفت کارت ها مانند گیفت کارت استیم و پلی استیشن را ببینید و برای خرید گیفت کارت در انواع مختلف اقدام نمایید.

در انتها این مسئله را نیز باید یادآوری کنیم که برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس، آن را بر اساس نیاز خود تهیه کنید که هزینه اضافه تر در این رابطه پرداخت نکنید.


Top