سبد خرید 0

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

راهنمای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در ابتدا نیاز است که جی پی اس دستگاه را روشن نمایید، در ادامه باید برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و در صورتی که خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را انجام دادیم باید ساعت دستگاه خود را روی ساعت آمریکا تنظیم نمایید تا مشکلی در استفاده از گیفت کارت برایتان پیش نیاید ...

 

قبل از این که بخواهبم نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی را توضیح دهیم بهتر است بدانید که گیفت کارت گوگل پلی چیست؟
گیفت کارت گوگل پلی در اصل کدی است که زمانی که از این کد استفاده می کنید اعتباری مجازی به حساب گوگل پلی شما می بخشد و شما می توانید به راحتی برنامه های پولی را دانلود و نصب نمایید از آن ها نهایت لذت را ببرید.

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

در ادامه این مقاله به بررسی اینکه چگونه می توانید از گیفت کارت گوگل پلی خواهیم پرداخت. شما به دو روش فعال سازی توسط وب سایت گوگل پلی و فعال سازی توسط نرم افزار گوگل پلی
همانطور که در بالا به آن اشاره شد برای دانلود برخی از برنامه های گوگل نیاز است که گیفت کارت را خریداری و فعال نمایید. شایان ذکر است که برای استفاده از گیفت کارت های آمریکا حتما باید از وی پی ان آی پی ثابت آمریکا استفاده نمایید تا به مشکلی بر نخورید.

آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی با استفاده از موبایل و اپلیکیشن

• برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در ابتدا نیاز است که جی پی اس دستگاه را روشن نمایید.
• در ادامه باید برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و در صورتی که خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را انجام دادیم باید ساعت دستگاه خود را روی ساعت آمریکا تنظیم نمایید تا مشکلی در استفاده از گیفت کارت برایتان پیش نیاید.
• با توجه به اینکه شما خرید گیفت کارت آمریکا را انجام دادید نیاز است که شما حتماً باید زبان تلفن همراه خود را به انگلیسی تغییر دهید تا باز هم به مشکلی بر نخورید.
• حافظه تمامی اپلیکیشن هایی را که از لوکشین شما آشنا است باید پاک نمایید.
• برای استفاده کردن از این گیفت کارت باید حتماً از وی پی ان آی پی ثابت استفاده نمایید تا لوکیشن شما لو نرود و بتوانید به راحتی بتوانید از گیفت کارت رایگان هایی که در مقاله قبلی یعنی نحوه انتقال گیفت کارت گوگل پلی برای شما ذکر شد استفاده نمایید.
• مرحله بعدی این است که باید وارد نرم افزار گوگل پلی شوید و سپس وارد بخش redeem شوید .
• در نهایت کد رایگان خود را وارد نمایید و سپس موجودی گیفت کارت به شما منتقل می شود.
آموزش استفاده از گیفت گوگل پلی

تفاوت های گیفت کارت گوگل پلی

اکانت های گیفت کارت گوگل پلی را زمانی که خریداری می نمایید همانند هم عمل می کنند و کار همه این اکانت ها دانلود برنامه هایی از گوگل پلی هست زمانی که شما قصد دانلود آن را دارید و برنامه های جزو برنامه های رایگان نیستند، اما نکته حائز اهمیت این است تنها تفاوت اکانت های گیفت کارت گوگل پلی در دو مورد است که در انتها به توصیف آن دو خواهیم پرداخت:

مقدار شارژ گیفت کارت گوگل پلی

مقدار شارژ این گیفت کارت های گوگل پلی باهم دیگر بسیار اختلاف دارند و با توجه به این نکته که هیچ یک از آن ها تاریخ انقضا و تا هر زمانی که بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید.
پس از آن جهت تاریخ انقضایی نیز ندارند، به همین دلیل است که می گویند هدیه بسیار خوبی برای دوستان و آشنایان شما است و آن ها را به شدت خوشحال و مسرور می نماید.

کشور ارائه دهنده گیفت کارت گوگل پلی

کشور ارائه دهنده (ریجن) گیفت کارت گوگل پلی، در واقع برای این امر است که شما با توجه به کشوری که در آن زندگی می کنید با گیفت کارت گوگل پلی را خریداری نمایید اما راه حل هایی نیز موجود است که می توانید از کشورهایی همانند ایران خرید گیفت کارت گوگل پلی را انجام دهید.
نکات مهم در استفاده از گیفت گوگل پلی
با توجه به این که کشور عزیزمان ایران جزء مناطق تحت پوشش گوگل نیست و جزو اسامی کشورهای تحریم هستیم، در نتیجه گیفت کارت ویژه برای ایران وجود ندارد و کاربرهای داخل باید هنگام تهیه آنلاین گیفت کارت، از بین گیفت کارت های موجود در بازار با در نظر داشتن به نوع اکانتی که دارند، آن ها را انتخاب نمایند.

در آخر

همانطور که در ان مقاله توضح دادیم برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی باید به نکات مهمی از جمله کشور ارائه دهنده، تفاوت گیفت کارت ها و ... توجه کرد. اگر همچنان سؤالات مبهمی در رابطه با این موضوع دارید می توانید آن ها را از کارشناسان ما در دیرکلاب بپرسید و در ارتباط باشید.


Top