سبد خرید 0

خرید ارزان بازی های استیم

خرید ارزان بازی های استیم

برنامه استیم از سال های پیش خودش را در دل کاربران کامپیوتر برای تجربه بازی آنلاین ، جا کرده است. استیم مانند پلی استیشن و ایکس باکس یک فروشگاه برای خرید بازی های آنلاین است که برای پی سی استفاده می شود و خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه استیم از سال های پیش خودش را در دل کاربران کامپیوتر برای تجربه بازی آنلاین ، جا کرده است. استیم مانند پلی استیشن و ایکس باکس یک فروشگاه برای خرید بازی های آنلاین است که برای پی سی استفاده می شود و خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با بیشتر شدن کاربران ایرانی در این پلتفرم، پیدا کردن به صرفه ترین راه برای تهیه بازی و به یکی از دغدغه های رایج تبدیل شده است.به دلیل قوانین جدید استیم راجع به تغییر ریجن این مورد دیگر در دسترس نیست و کارت های استیم والت با ریجن های متفاوت را می توان خریداری کرد.

قبل از هرکاری شما باید استیم گارد را برای امنیت بالای حساب کاربری خود فعال کنید. در ابتدا که حساب استیم خود را می سازید، استیم گارد به طور خودکار فعال است. اما اگر به هر دلیلی غیر فعال باشد و یا نمی‌دانید که فعال است یا نه برنامه استیم را اجرا نمایید و از منتهی الیه بالا سمت چپ روی گزینه steam کلیک کنید. وارد بخش تنظیمات شوید و از سربرگ account بررسی کنید که استیم گارد شما فعال است یا خیر؟

کاربران استیم در سطح بین المللی معمولا از طریق کارت های اعتباری بین المللی می توانند از فروشگاه استیم خرید نمایند. اما این در حالی است که این گزینه برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست. اما در بخش ردیم کد ( Reeem Code) می توان کد های استیم والت را خریداری کرد و در حساب فعال نمود. استیم والت اسم کیف پول دیجیتالی شما در استیم است. با خرید کد های مخصوص ، به راحتی حسابتان با مبلغ مورد نیاز شارژ می شود. اما شارژ حساب با استیم والت درست است که بسیار راحت است، اما هزینه زیادتری از حد معمول دارد. زیرا کارت های استیم والت معمولا از قیمت اصلی خود گرانتر به فروش می رسند. به همین دلیل این روش در عین سادگی هزینه کاربر را افزایش خواهد داد.

چک کردن جزییات استیم والت

همانطور که گفتیم به دلیل قوانین جدید استیم درباره تغییر ریجن، باید حواستان به همه چیز باشد. باید قبل از خرید کارت استیم والت ریجن آن را با فروشنده چک کنید. برای مثال اگر اکانت خود را با کشور آرژانتین ساخته اید کارتی که می خرید هم باید مختص ریجن آرژانتین باشد.

نحوه استفاده از کد استیم والت

از بالای صفحه سمت راست، روی اسم خود کلیک کنید. Account details را انتخاب کنید. حال Add fund to your Steam Wallet را بزنید و در آخر گزینه Redeem a Steam Gift Cart or Wallet Code را انتخاب کنید و کد اعتباری خریداری شده را وارد نمایید. حواستان باشد در این مورد باید از برنامه تغییر آی پی استفاده نمایید تا آی پی شما و ریجن حساب کاربریتان دقیقا یکسان باشد.

خرید سی دی کی بازی

این روش از خرید بازی با کارت های استیم والت ساده تر و ارزان تر است. برخی از سایت ها وجود دارند که سی دی کی بازی های مختلفی را می فروشند. شما می توانید پس از خریداری کد آن ها را در بخش Add game و یا Activate a Product وارد نمایید. بازی مورد نظر روی اکانت شما فعال می شود.

این روش با اینکه روش بسیار خوبی به نظر می رسد اما محدودیت هایی دارد. به طور مثال نمی توانید در زمان تخفیف های فصلی یا رویداد های دیگر سی دی کی بازی ها را با تخفیف بخرید. و در ضمن سی دی کی یا گیفت تمامی بازی های استیم هم در دسترس نیست. اگر تخفیف برایتان خیلی مهم نیست می تواند روش بسیار مناسبی برای شما باشد.

خرید کلید و شارژ استیم والت

سومین روش که کاربران این روزها آن را بیشتر انجام می دهند این است که کلید بازی های تیم فورترس دو و کانتر استیریکس را بخرند. می توان به ارزش مالی هر بازی تعدادی کلید را خریداری کرد و با فروش آن ها در بازار استیم حساب استیم والت خود را شارژ نمود. فروش کلید و شارژ حساب استیم والت ارزان ترین راه برای خرید کردن در استیم است. اما مورد اصلی که باید به آن توجه کنید این است که نام سیستم امنیتی استیم خود را از Steam Guard به SMS تغییر دهید.

سخن آخر

در این مقاله توضیح کوتاهی درباره سه روش خرید ارزان بازی در استیم به شما ارائه دادیم. شما بر حسب نیاز خود و یا بازی ای که به آن علاقه دارید می توانید از هر یک از این سه روش استفاده کنید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Top