سبد خرید 0

نحوه ساخت اکانت استیم

نحوه ساخت اکانت استیم

مدتی است که بازی های ویدیویی را می توان آنلاین بازی کرد. با راه اندازی بخش آنلاین برای این بازی ها، هر پلتفرم نیاز به شبکه آنلاین برای فروش بازی های خود به طور دیجیتالی را احساس کرد. این شبکه ها به جز فروش دیجیتالی این بازی ها بستری را فراهم می کنند تا کاربرها بتوانند با یکدیگر بازی کنند. یکی از این شبکه ها استیم ولت است، در این. مطلب قرار است درباره روش ساخت اکانت استیم و خرید سی دی کی و اکتیو کردن آن صحبت کنیم. با ما همراه شوید

مدتی است که بازی های ویدیویی را می توان آنلاین بازی کرد. با راه اندازی بخش آنلاین برای این بازی ها، هر پلتفرم نیاز به شبکه آنلاین برای فروش بازی های خود به طور دیجیتالی را احساس کرد. این شبکه ها به جز فروش دیجیتالی این بازی ها بستری را فراهم می کنند تا کاربرها بتوانند با یکدیگر بازی کنند. یکی از این شبکه ها استیم ولت است، در این. مطلب قرار است درباره روش ساخت اکانت استیم و خرید سی دی کی و اکتیو کردن آن صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

استیم چیست؟

گیمر هایی که با پلی استیشن و ایکس باکس سرو کار دارند می دانند که این دو فقط یک شبکه رسمی به نام ایکس باکس لایو و شبکه پلی استیشن دارند اما بر خلاف این دو کامپیوتر چند فروشگاه و برنامه مختلف دارد، که برای خرید بازی های دیجیتالی و بازی کاربران کنار یکدیگر بستر مناسبی است. در این میان، قدیمی ترین و پرکاربرد ترین شبکه استیم است. بر اساس اعلام خود کمپانی، تا آخر سال ۲۰۲۰، تقریبا ۱۲۰ میلیون کاربر فعال داشت.

استیم سال ۲۰۰۳ توسط شرکت ولو راه اندازی شد. و به وسیله آن کاربران کامپیوتر های خانگی خیلی راحت تر از قبل بازی های خود را کاملا دیجیتالی خریداری می نمایند. استیم ۲۸ زبان مختلف و متفاوت دنیا را پشتیبانی می کند. از این رو کاذبران در نقاط مختلف جهان می توانند بازی های مورد علاقه خود را هم خریداری کنند و هم بومی نمایند. کاربران باید برای خرید بازی های ویدیویی ابتدا در استیم حساب کاربری داشته باشند. سپس با شارژ استیم والت و یا خرید سی دی کی بازی را خریداری کرده و سپس از بخش لایبرری دانلود نمایند.

مراحل ساخت اکانت استیم

همان طور که در بالا گفتیم، کاربران ابتدا باید حساب کاربری داشته باشند ، تا بتوانند از استیم استفاده کنند. ابتدا برای دانلود برنامه استیم به سایت استیم مراجعه نمایید. و پس از دانلود و نصب استیم مراحل زیر را دنبال کنید.

نام کاربردی و رمز عبور استیم

برنامه استیم را اجرا کنید. گزینه creat a new account را انتخاب کنید. البته اگر قبلا حساب کاربری ساخته اید مشخصات خود را وارد کنید و سپس گزینه لاگین را بزنید.

وارد کردن ایمیل هنگام ساخت اکانت استیم

برای ساخت اکانت استیم در قسمت ساخت حساب جدید باید ایمیل و کشور خود را وارد کنید.توجه داشته باشید که دیگر نمی توانید کشور انتخابی خود را تغییر دهید. لذا ترجیحا کشور ارژانتین و یا روسیه را انتخاب کنید. یک نکته بسیار مهم این است که باید آی پی شما با آی پی کشوری که انتخاب می کنید یکی باشد. بنابر این وی پی ان را هم روی کشور آرژانتین یا روسیه تنظیم کنید.

تاییدیه ایمیل

استیم یک ایمیل به شما ارسال می کند. آن را باز کنید و روی گزینه تایید کلیک کنید.

وارد کردن مشخصات حساب کاربری

تبریک می گوییم! به مرحله آخر رسیدید. پس از تایید حساب، باید اسم کاربری و رمز عبور خود را انتخاب نمایید. از نام هایی استفاده کنید که در دسترس باشند. در غیر این صورت استیم چند اسم را خودش به شما پیشنهاد می دهد.رمز عبور خود را باید ترکیبی از عدد و حروف کوچک و بزرگ انتخاب کنید. همچنین نباید از هشت کاراکتر کمتر باشد.

نحوه خرید بازی از استیم

پس از این که حساب کاربری خود را در استیم ساختید، نوبت به خریدن بازی می رسد. اما سوال اصلی این است که خرید بازی در استیم چگونه است؟ و با چه روش هایی انجام می پذیرد؟ معمولی ترین روش خرید بازی، استفاده از استیم والت است. استیم والت همانطور که از نامش پیداست کیف پول شما در استیم است. شما به راحتی می توانید کیف پول خود را شارژ کرده و بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید و اکتیو کردن سی دی کی

روش دیگری که برای خرید بازی در استیم می توانید استفاده کنید خرید سی دی کی بازی است. می توان از سایت های فروش و خرید سی دی کی ، کد بازی مورد نظر را خریداری کرد. پس از خرید باید کد را در بخش Activate a Product on Stram وارد نمود. نکته ای که مهم است این می باشد که بعضی از این بازی ها فقط با آی پی مشخصی کار می کنند. اما بیشتر آن ها با هر آی پی غیر از ایران راه اندازی خواهند شد.

سخن آخر 

در این مقاله نحوه ساخت حساب کاربری استیم و خرید سی دی کی و نحوه خرید بازی را به شما گفتیم. شما کاربران از میان بازی هایی که می توان در استیم خریداری کرد کدام یک را ترجیح می دهید؟


Top