سبد خرید 0

با گیفت کارت چه کار های را میتوان انجام داد؟

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت در حقیقت نوعی کارت فیزیکی و یا مجازی میباشد. که شما با تهیه نمودن گیفت کارت یک اعتبار مجازی به حساب اشخاص با وارد کردن یک کد داده میشود. گیفت کارت ها مثل کارت شارژ ایرانسل و یا همراه اول میباشند‌. که با تهیه نمودن آنها یک مبلغ معین بر روی درج میشود که از یک کدی برخوردار میباشد.

به احتمال بسیار زیاد همه ای شما دست کم یکبار نام گیفت کارت را شنیده اید. ولیکن ممکن است سؤالاتی نظیر گیفت کارت چیست؟ یا اینکه با گیفت کارت چه کار های را میتوان انجام داد؟ چند نوع گیفت کارت داریم؟ و سوالاتی نظیر همین سؤالات برای شما به وجود آید. از اینرو ما در این مقاله بَر آن شدیم تا در رابطه با ((با گیفت کارت چه کار های را میتوان انجام داد؟)) گفتگو نماییم. از اینرو اگر شما سوالی در این مقاله دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در حقیقت نوعی کارت فیزیکی و یا مجازی میباشد. که شما با تهیه نمودن گیفت کارت یک اعتبار مجازی به حساب اشخاص با وارد کردن یک کد داده میشود. گیفت کارت ها مثل کارت شارژ ایرانسل و یا همراه اول میباشند‌. که با تهیه نمودن آنها یک مبلغ معین بر روی درج میشود که از یک کدی برخوردار میباشد. در این صورت اعتبار شما با وارد کردن آن کد درست همان اندازه ای که بر روی کارت درج شده است شارژ میگردد. از اینرو شما قادر هستید از شرکت یا آپ استور های   متعدد خرید کالای فیزیکی، خدمات الکترونیکی همچون بازی، کتاب و ....، خرید های مجازی را انجام دهید. این نوع از کارت ها همانطور که از نام آنها مشخص است به منظور هدیه دادن طراحی شده است. از اینرو قابل پس دادن و یا انتقال دادن نمیباشند. به این صورت که گیفت کارت برای هر کمپانی یا استور مخصوص، دارای نام مخصوص به خود میباشد. برای نمونه گیفت کارت گوگل پلی در استور گوگل پلی قابل استفاده میباشد. گیفت کارت ها دارای انواع متعددی همچون گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت اپل، گیفت کارت استیم و ... میباشند.

انوع گیفت کارت و کاربردهای آن

در ادامه به توضیح انواع گیفت کارت و کاربردهای آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید:

گیفت کارت گوگل پلی

 چنانچه که شما از دستگاه های اندروید استفاده میکنید با خریداری گیفت کارت گوگل پلی میتوانید.  هزاران برنامه و بازی غیر رایگان که در گوگل قرار دارد خریداری نمایید و نهایت لذت را ببرید. بدین صورت که برنامه های که Commercial یا نسخه تجاری یا پرداخت درون برنامه ای هستند و همچنین اشتراک ماهیانه دارند. بایستی به این شیوه خرید و مورد استفاده قرار گیرند.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل که با نام گیفت کارت آیتونز (ITunes Gift Card) نیز شناخته میشود. از معروف ترین و البته محبوب ترین گیفت کارت های شناخته شده در دنیای گوشی های تلفن همراه به شمار میاید. این گیفت کارت متعلق به شرکت اپل میباشد که شما میتوانید   آن را بر روی تمامی دستگاه های تولید شده به وسیله شرکت اپل و همچنین خرید از آپ استور به استفاده نمایید. شما قادر هستید با خرید گیفت کارت اپل قادر هستید به آپ استور (AppStore) شرکت اپل دسترسی پیدا کنید. سپس میتوانید هزاران بازی برنام و نرم افزار و ... غیر رایگان را از این فروشگاه خریداری نمایید.

گیفت کارت پلی استیشن

چنانچه که شما از طرفداران کنسول و بازی های پلی استیشن هستید از اینرو ما به شما توصیه مینماییم که با خریداری گیفت کارت پلی استیشن ps4 قادر هستید از استور پلی استیشن سونی از قابلیت و امکاناتی که برخورداری از آن برای همه امکان پذیر نمیباشد استفاده نمایید. برای مثال خرید سلاح، ابزار های قوی به منظور توسعه بازی و ماشین ها به این روش صورت میگیرد.

گیفت کارت ایکس باکس

شما برای استفاده از امکانات خاص ایکس باکس و همچنین خرید بازی های ایکس باکس بایستی گیفت کارت ایکس باکس را تهیه نمایبد. تا به این طریق بتوانید از استور ایکس باکس و همچنین از امکانات غیر رایگان و خاص آن استفاده نمایید. همچنین بایستی این نکته را خاطر نشان کنیم که شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس قادر هستید آن را در داخل استور مایکروسافت نیز استفاده نمایید و برعکس.

گیفت کارت آمازون

آمازون که بزرگ ترین فروشگاه آنلاین  محصولات فیزیکی و مجازی در جهان میباشد. در این فروشگاه از لباس تا تمامی موارد قابل استفاده اشخاص قابل خریداری میباشد. در ایران آمازون بیشتر محبوب دانش آموزان و دانشجویان میباشد چرا که این کمپانی از کتابخانه غنی و متنوعی از کتاب ها را در خود جای داده است. که برای خرید از آن بایستی گیفت کارت آمازون را تهیه نمایید. علاوه بر این آمازون یک آپ استور  بازی و برنامه دارد که سما قادر هستید از امکانات غیر رایگان این قسمت به وسیله گیفت کارت استفاده نمایید.


Top