سبد خرید 0

خدمات گیفت کارت پلی‌ استیشن چیست؟

شما عزیزان می‌توانید در سایت دایرکتوری، خرید گیفت کارت پلی‌استیشن فوری و آنلاین را تجربه کنید. خریدی امن، معتبر و با تخفیف را در نهایت سرعت و دقت برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم. استفاده از تخفیفات و خرید گیفت کارت ارزان هم در این وب‌سایت امکان پذیر است. دقت کنید که پس از وارد نمودن اعتبار امکان انتقال آن به حساب کاربری دیگری وجود ندارد.

دنیای مدرن، خدمات مدرن و لذت‌های مدرن را با خود به همراه آورده است. قرن بیست و یکم زمانی برای تجربه‌هایی است که در طول تاریخ هرگز مشابه آن‌ها اتفاق نیافتاده است. پلی‌استیشن به مرور زمان امکانات و قابلیت‌های بسیاری را برای کاربران خود طراحی می‌کند و در دسترس قرار می‌دهد. هم‌چنین امکاناتی چون دسترسی به فیلم‌های سینمایی و تماشای سریال‌ها از این پلتفرم به وجود آمده است. اگر شما دستگاه PS3 یا PS4  دارید می‌توانید آلبوم خواننده محبوب خود را به راحتی خریداری کنید. اما آیا می‌دانید چگونه می‌توانید اکانت PSN خود را شارژ کنید؟ خرید اعتبار الکترونیکی به راحتی توسط خرید گیفت کارت پلی‌استیشن امکان‌پذیر است. هم‌چنین محبوب‌ترین خدماتی که در پلی‌استور پلی‌استیشن قرار دارد، خرید بازی‌های پولی است. این روز‌ها که کاربران پلی‌استیشن و علاقمندان به گیفت کارت افزایش یافته‌اند، خرید گیفت کارت پلی‌استیشن فوری به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید فوری گیفت کارت پلی‌استیشن!

با خرید گیفت کارت به صورت آنلاین و فوری؛ در کمتر از یک ساعت می‌توانید محصول را دریافت کنید. پس از آن که کد روی کارت را در حساب کاربری خود وارد نمودید، حساب شما شارژ می‌شود. این اعتبار برای خرید در فروشگاه پلی‌استیشن طراحی شده است. اما نک ته‌ی  مهم برای بسیاری از کاربران، خرید فوری یک محصول از این فروشگاه است. تخفیفات و آفر‌های موجود ممکن است محدودیت زمانی داشته باشند. برای نمونه ممکن است یک بازی 100 دلاری با 50 درصد تخفیف به فروش برسد. بسیار اهمیت دارد که در زمان محدود این خرید را انجام دهید. به همین دلیل، در وب‌سایت‌های فروش گیفت کارت پلی‌استیشن، ارسال فوری هم وجود دارد. خرید گیفت کارت پلی‌استیشن فوری یکی از امکانات مورد نیاز کاربران آنلاین است.

انواع گیفت کارت پلی‌استیشن:

  • گیفت کارت 10 دلاری

  • گیفت کارت 20 دلاری

  • گیفت کارت 30 دلاری
  • گیفت کارت 40 دلاری
  • گیفت کارت 50 دلاری
  • گیفت کارت 60 دلاری
  • گیفت کارت 70 دلاری
  • گیفت کارت 100 دلاری

در حالت کلی گیفت کارت‌ها در دو نوع آمریکایی و اروپایی موجود هستند. که نوع آمریکایی به دلار و نوع اروپایی به یورو محاسبه می‌شود. با توجه به لوکیشن اکانت خود می‌توانید نوع مناسب را خریداری کنید.

چگونه از گیفت کارت پلی‌استیشن استفاده کنم؟

  1. ابتدا وارد حساب PSN  خود شوید.

  2. سپس PlayStation Store را باز نموده و از منوی سمت چپ به Redeem Codes

 بروید.

  1. در این صفحه باید کد 12 رقمی که بر روی گیفت کارت وجود دارد را وارد کنید.
  2. سپس گزینه Redeem را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد یک کادر نمایش داده می‌شود که میزان دقیق اعتبار اکانت شما را نشان می‌دهد.
  4. در این صفحه بر روی گزینه Add Funds زده و تایید نهایی را انجام دهید.

اگر در ادامه نیاز به خرید فوری دارید بر روی گزینه Continue Shopping بزنید تا به طور مستقیم وارد فروشگاه پلی‌استیشن شوید.

خدمات گیفت کارت پلی‌استیشن چیست؟

  1. دریافت لایسنس بازی‌ها

  2. تماشا فیلم و خرید موسیقی

  3. خرید تم، پیش خرید بازی‌ها و...

شما عزیزان می‌توانید در سایت دایرکتوری، خرید گیفت کارت پلی‌استیشن فوری و آنلاین را تجربه کنید. خریدی امن، معتبر و با تخفیف را در نهایت سرعت و دقت برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم. استفاده از تخفیفات و خرید گیفت کارت ارزان هم در این وب‌سایت امکان پذیر است. دقت کنید که پس از وارد نمودن اعتبار امکان انتقال آن به حساب کاربری دیگری وجود ندارد.

چرا گیفت کارت پلی‌استیشن شهرت یافته است؟

  1. تخفیفات شگفت‌انگیز

  2. امکانات نامحدود

  3. خدمات گسترده از جمله دسترسی به آرشیو فیلم، سریال، موسیقی و...
  4. ارائه فضای ابری برای صرفه‌جویی در فضای پلی‌استیشن
  5. امکان دسترسی به نسخه‌های دمو
  6. دسترسی به نسخه بتا

برای استفاده از تخفیفات کمپانی سونی، گیفت کارت پلی‌استیشن طراحی شده است تا کاربران بتوانند بعد دیگری از هیجان را تجربه کنند. این محصول به نوعی کارت اعتباری شما برای استفاده از خدمات پلی‌استور موجود در پلی‌استیشن است.

گیفت کارت پلی‌استیشن، بی‌نهایت و در دسترس

با خرید گیفت کارت امکانات خاصی از جمله خرید بازی‌های کلاسیک و نوستالژی هم برای شما وجود دارد. در صورتی که تمایل به خرید فوری گیفت کارت پلی‌استیشن را دارید؛ حتما به وب‌سایت‌های معتبر و مطرح مراجعه کنید. در این وب‌سایت‌ها قابلیت‌هایی چون خرید گیفت کارت با تخفیفات هم قرار داده شده است. پشتیبانی و راهنمایی استفاده از گیفت کارت را با مشاوران درجه یک و حرفه‌ای تجربه کنید.


Top