سبد خرید 0

خرید گیفت کارت پلی استیشن آنلاین

خرید گیفت کارت پلی استیشن آنلاین

اگر شما گیمر حرفه‌ای باشید، به خوبی می‌دانید که کاربرد‌ها و خدمات گیفت کارت پلی‌استیشن چیست. اما اصولا چرا باید گیفت کارت بخریم؟ دنیای دیجیتال، هر روز محصولی تازه را برای مخاطبان همیشگی خود به نمایش می‌گذارد. شاید بتوان پر سرو صدا‌ترین محصول این روزهای گیمر‌ها در سراسر جهان را گیفت کارت دانست. اما گیفت کارت پلی‌استیشن چیست؟ فرایند خرید گیفت کارت چگونه است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

اگر عاشق تجربه‌ی هیجان به سبک هزاره‌ی نو هستید، لذت استفاده از وسایل دیجیتال و سرگرمی‌های مدرن را باید چشیده باشید. از جذاب‌ترین انواع این تجربه‌ها که در سطح حرفه‌ای یا فوق حرفه‌ای آن انجام می‌شود، استفاده از پلی‌استیشن است. اما اگر تا به امروز از پلی‌استیشن استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید گیفت کارت؛ در سراسر جهان مخاطبان بسیاری دارد. گیفت کارت پلی‌استیشن، یکی از لوازم جانبی پلی‌استیشن است که برای نسل هشتم سونی کاربرد دارد. اگر شما گیمر حرفه‌ای باشید، به خوبی می‌دانید که کاربرد‌ها و خدمات گیفت کارت پلی‌استیشن چیست. اما اصولا چرا باید گیفت کارت بخریم؟ دنیای دیجیتال، هر روز محصولی تازه را برای مخاطبان همیشگی خود به نمایش می‌گذارد. شاید بتوان پر سرو صدا‌ترین محصول این روزهای گیمر‌ها در سراسر جهان را گیفت کارت دانست. اما گیفت کارت پلی‌استیشن چیست؟ فرایند خرید گیفت کارت چگونه است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

گیفت کارت پلی‌استیشن چیست؟

اگر از یک گیمر بپرسید احتمالا می‌گوید جذاب‌ترین لوازم جانبی پلی‌استیشن؛ گیفت کارت است. چرا که امکان استفاده از قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. گیفت کارت، نوعی کارت دیجیتال و هوشمند است که دارای یک کد خرید برای مخاطبان است. با خرید گیفت کارت آنلاین یا فیزیکی؛ می‌توانید کد موجود بر روی آن را در اکانت PSN خود وارد کنید. پس از فعالسازی کد در اکانت خود؛ به میزان مشخصی امکان خریداری در پلی‌استیشن را خواهید داشت. برای نمونه زمانی که با خرید یک گیفت کارت 50 دلاری اعتبار شما شارژ شد؛ میتوانید برای خرید بازی از آن استفاده کنید. هم‌چنین برای خرید انواع ویدیو؛ فیلم؛ امکانات، دسترسی‌ها و...که مربوط به بازی‌ها هستند می‌توانید از گیفت کارت استفاده کنید.

Playstation Store!

فروشگاه پلی‌استیشن؛ محیطی است که با تمدید اعتبار اکانت خود توسط گیفت کارت می‌توانید از آن خرید کنید. این شیوه بهترین، سریع‌ترین و ایده‌آل‌ترین روش برای خرید از فروشگاه پلی‌استیشن است. این روز‌ها که خرید آنلاین محبوبیت بسیاری دارد، امکان خرید گیفت کارت ارزان و آنلاین هم فراهم شده است. مهم‌ترین نکته خرید گیفت کارت از وب سایت‌های معتبر است که فضای امنی را برای مخاطبان خود طراحی نموده‌اند. در پلی‌استور پلی‌استیشن؛ می‌توانید به راحتی با مبلغ اعتبار خود؛ بازی‌ها، انواع تم، DLC، فیلم‌های کامل و...را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت می‌توانید از امکانات بیشتری در PS3 و PS4  استفاده کنید و لذت گیم را دوچندان سازید.

انواع گیفت کارت پلی‌استیشن:

  • گیفت کارت دلاری

  • گیفت کارت یورویی

نوع اول برای استفاده در ریجن 1؛ حساب کاربری آمریکایی و نوع دوم برای استفاده در ریجن 2 یا حساب کاربری اروپایی مناسب هستند. هم‌چنین گیفت کارت پلی‌استیشن از 10 دلار تا 100 دلار اعتبار دارد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود گیفت کارت مناسبی را خریداری کنید. برای نمونه اگر تمایل دارید تا یک بازی 45 دلاری را خریداری کنید؛ می‌توانید گیفت کارت 50 دلاری را سفارش دهید.

با خرید گیفت کارت چه محصولاتی بخریم؟

  • انواع تم«Theme»

  • موزیک، فیلم و سریال‌های سینمایی و تلوزیونی

  • DLC
  • ویدیو
  • بازی‌های دارای تخفیف
  • پیش خرید نمودن بازی‌ها
  • انواع بازی‌هایی که پولی هستند و اطلاعات مربوط به آن‌ها

گیفت کارت؛ محبوب این روز‌ها در میان جوانان!

یکی از دلایل محبوبیت این محصول، نامحدود بودن زمان استفاده از آن است. مهم‌ترین نکته امکان دسترسی به بی‌نهایت بازی، فیلم و موسیقی است. توجه کنید که در هنگام ثبت اطلاعات گیفت کارت، باید لوکیشن را نیز مشخص کنید. بنابراین همان کشوری را که در قسمت information، در هنگام ساخت اکانت وارد نموده‌اید انتخاب کنید. دقت کنید که این دو لوکیشن حتما یکسان باشند. پس از آن که اکانت شما ساخته شد، امکان تغییر لوکیشن وجود ندارد. این روز‌ها که آنلاین شاپ‌ها بهترین گزینه برای انجام خرید‌های دیجیتالی هستند، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مجازی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. امکان خرید گیفت کارت ارزان، با تخفیف و تحویل فوری آن برای شما عزیزان وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت بازی فیفا 2023 می توانید از طریق عبارت لینک شده استفاده کنید.

چگونه می‌توانم گیفت کارت پلی‌استیشن بخرم؟

با مراجعه به قسمت فروشگاه، گیفت کارت مورد نظر خود را بر مبنای میزان اعتبار آن انتخاب کنید. سپس وارد قسمت پرداخت شوید و پس از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. در صورت وجود هر گونه پرسش و مشکلات فنی؛ تیم پشتیبانی ما شما عزیزان را راهنمایی خواهند نمود. برای آن که از خدمات مدرن و جامع گیم استفاده کنید؛ با ما همراه باشید. تخفیفات و امکانات بسیاری را برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم تا نهایت لذت را تجربه کنید.


Top